Citaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 10:41:34 pmCitaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 09:36:49 pmErin geloven.!!!!!!! Man van de match: Borja López (niet Bossut want zijn uittrappen).Borja Lopez? Welke match heb jij zitten kijken? Fadera toch zeker
Citaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 09:36:49 pmErin geloven.!!!!!!! Man van de match: Borja López (niet Bossut want zijn uittrappen).
Erin geloven.
Bossut wint geen wedstrijden? Alsjeblieft!
Citaat van: Lv_em op januari 18, 2023, 10:43:06 pmCitaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 10:41:34 pmCitaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 09:36:49 pmErin geloven.!!!!!!! Man van de match: Borja López (niet Bossut want zijn uittrappen).Borja Lopez? Welke match heb jij zitten kijken? Fadera toch zekerIk vond Borja een van de besten, zeker samen mét Bossut en Fadera.
Waat zaten ze met hun hoofd toen ze 1,2 miljoen betaalden voor die ndour?Ik neem mijn woorden voor even terug
Citaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 10:43:51 pmCitaat van: Lv_em op januari 18, 2023, 10:43:06 pmCitaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 10:41:34 pmCitaat van: d_trulliaj op januari 18, 2023, 09:36:49 pmErin geloven.!!!!!!! Man van de match: Borja López (niet Bossut want zijn uittrappen).Borja Lopez? Welke match heb jij zitten kijken? Fadera toch zekerIk vond Borja een van de besten, zeker samen mét Bossut en Fadera.Okay, ieder zijn mening, ik ben zelf geen fan van Lopez, enorm traag.
Citaat van: Habib habibou op januari 18, 2023, 09:40:59 pmHoh ja Sormo, die eerste goal is nooit een overtreding. Bovendien word hij ook nog eens meegetrokken door een Anderlechtspeler. Bij die 2de goal heb ik het gevoel dat hij vanachter licht geraakt wordt waardoor zijn pas er niet uitkomt. Ik vind niet dat je hem veel kwalijk kan nemen. Het zit gewoonweg weer tegen zoals zo vaak dit seizoenNeen het is weer Bossut zijn fout waarschijnlijk.Die derde kans van Raman gezien, die vat de wedstrijd van Sormo samen! Te slap!
Hoh ja Sormo, die eerste goal is nooit een overtreding. Bovendien word hij ook nog eens meegetrokken door een Anderlechtspeler. Bij die 2de goal heb ik het gevoel dat hij vanachter licht geraakt wordt waardoor zijn pas er niet uitkomt. Ik vind niet dat je hem veel kwalijk kan nemen. Het zit gewoonweg weer tegen zoals zo vaak dit seizoen
Citaat van: RonnyDePonny op januari 18, 2023, 09:59:23 pmWaat zaten ze met hun hoofd toen ze 1,2 miljoen betaalden voor die ndour?Ik neem mijn woorden voor even terugNdour pure klassegoal en wat is het een genot altijd om Dani Ramirez te zien invallen!Op naar Westerlo. We are Waregem!
Hopelijk blessure bruls niet te erg
Citaat van: Porky op januari 18, 2023, 11:05:54 pmHopelijk blessure bruls niet te ergwas uit voorzorg, en zat niet in de match ...