Zelfde 11, maar hopelijk kan Vossen nog invallen. Fadera, Sissako en Ciranni hebben 4 gele kaarten. Vooral hopen dat we Fadera en Sissako niet verliezen in de matchen tegen de rechtstreekse concurrenten.
Zelfde 11 als tegen Genk.Ik zal wel "zeer veel métier", en dat is toch de basis tot een overwinning.
Citaat van: Frederik op januari 16, 2023, 10:21:03 amZelfde 11 als tegen Genk.Ik zal wel "zeer veel métier", en dat is toch de basis tot een overwinning.Is Mirochi niet geschorst?
Zodra Tambedou fit is, en naast Deryck kan worden geplaatst, zal Sormo wel de plaats in nemen van Cirrani op de RB vermoed ik. En Cirrani dan misschien naar de linksback?
Citaat van: Justinho op januari 16, 2023, 12:37:27 pmZodra Tambedou fit is, en naast Deryck kan worden geplaatst, zal Sormo wel de plaats in nemen van Cirrani op de RB vermoed ik. En Cirrani dan misschien naar de linksback?Cirrani op links? Hij kan nog geen deftige voorzet trappen met rechts..
Zonder rsca supporters?Mogen er wel essevee supporters binnen?
Citaat van: Porky op januari 16, 2023, 03:25:46 pmZonder rsca supporters?Mogen er wel essevee supporters binnen?Neen, achter gesloten deuren dus wij zijn mee gestraft...
Onze flanken zijn achterin zorgenkinderen.Rechts is Ciranni nt super.Links hebben we nog n groter probleem want Novatus is daar zwak. Inzet genoeg maar dat volstaat niet.Kunnen we iets halen daar....jawel.Nt teveel ad ploeg veranderen.
Citaat van: belli op januari 16, 2023, 03:32:59 pmOnze flanken zijn achterin zorgenkinderen.Rechts is Ciranni nt super.Links hebben we nog n groter probleem want Novatus is daar zwak. Inzet genoeg maar dat volstaat niet.Kunnen we iets halen daar....jawel.Nt teveel ad ploeg veranderen.Tambedou EN Novatus zijn de spelers met grootste potentieel!