Citaat van: Boer uit Waregem op januari 18, 2023, 07:15:30 amCitaat van: Gruunwit op januari 17, 2023, 10:07:52 pmHet lijkt me het juiste moment om een resultaat neer te zetten.Bij RSCA lopen ze nu ook niet over van het vertrouwen ...das ook mijn gedachter is iets te rapen in Anderlecht MAAR alles moe meezitten en ze moetener toch ook wa voor doen, zoals in de vorige matchen.4/6 moet kunnen (is nodig…)we mogen niet TE optimistisch zijn hé
Citaat van: Gruunwit op januari 17, 2023, 10:07:52 pmHet lijkt me het juiste moment om een resultaat neer te zetten.Bij RSCA lopen ze nu ook niet over van het vertrouwen ...das ook mijn gedachter is iets te rapen in Anderlecht MAAR alles moe meezitten en ze moetener toch ook wa voor doen, zoals in de vorige matchen.4/6 moet kunnen (is nodig…)
Het lijkt me het juiste moment om een resultaat neer te zetten.Bij RSCA lopen ze nu ook niet over van het vertrouwen ...
Eupen idd 1 punt en ze verdienden er 0,0.1ste helft haalde Eupen het niveau van n eersteprovincialer.2de helft speelden ze n beetje mee maar gevaar kwam alleen van hoekschoppen.Dan besliste n OHL speler om Eupen een strafschop te schenken.
Citaat van: belli op januari 18, 2023, 12:51:47 pmEupen idd 1 punt en ze verdienden er 0,0.1ste helft haalde Eupen het niveau van n eersteprovincialer.2de helft speelden ze n beetje mee maar gevaar kwam alleen van hoekschoppen.Dan besliste n OHL speler om Eupen een strafschop te schenken.tis daar in OHL al 2x Sinterklaas geweest…Eupen en Kortrijk kregen daar beide cadeaukeskeer hun goals bekijken…zelfde 11, zelfde mentaliteit, maar veel efficiënter aub
Citaat van: Boer uit Waregem op januari 18, 2023, 04:11:30 pmCitaat van: belli op januari 18, 2023, 12:51:47 pmEupen idd 1 punt en ze verdienden er 0,0.1ste helft haalde Eupen het niveau van n eersteprovincialer.2de helft speelden ze n beetje mee maar gevaar kwam alleen van hoekschoppen.Dan besliste n OHL speler om Eupen een strafschop te schenken.tis daar in OHL al 2x Sinterklaas geweest…Eupen en Kortrijk kregen daar beide cadeaukeskeer hun goals bekijken…zelfde 11, zelfde mentaliteit, maar veel efficiënter aubIdd, Leuven ons al twee keer int zak gezet. Hopelijk pakken we daar ook de 3 ptn begin maart.
Citaat van: boerkens4ever op januari 18, 2023, 04:22:17 pmCitaat van: Boer uit Waregem op januari 18, 2023, 04:11:30 pmCitaat van: belli op januari 18, 2023, 12:51:47 pmEupen idd 1 punt en ze verdienden er 0,0.1ste helft haalde Eupen het niveau van n eersteprovincialer.2de helft speelden ze n beetje mee maar gevaar kwam alleen van hoekschoppen.Dan besliste n OHL speler om Eupen een strafschop te schenken.tis daar in OHL al 2x Sinterklaas geweest…Eupen en Kortrijk kregen daar beide cadeaukeskeer hun goals bekijken…zelfde 11, zelfde mentaliteit, maar veel efficiënter aubIdd, Leuven ons al twee keer int zak gezet. Hopelijk pakken we daar ook de 3 ptn begin maart.Standard heeft Seraing ook een puntje cadeau gegeven vorige speeldag.Als je de gemiste kansen ziet de laatste minuten.....
Vorig weekend van een kameraad gehoord die bij de zwaardere mannen van Anderlecht zit dat ze aan het bekijken waren of het mogelijk was om vuurwerk van buiten het stadion op het veld te schieten.Als we een forfaitzege krijgen, doen we dan een collectie om bij te leggen voor de boete die ze gaan moeten betalen.
Ze moetn ma weten were.. al dat uitvoetballen vanachter..
Sormo,nu kan je zijn kwaliteiten zien. Lopez veel te traag. Sissako, waar was die ? Bruls ook niet in de match. Neen dit wordt weer niks. Ook