Mijn analyse: Bossut man van de match? Absoluut niet. Zijn uittrappen en meevoetballen zijn, na een carrière van 15 jaren, nog steeds dramatisch. Wat heeft die weeral een paar keer met vuur gespeeld vandaag... Houdt Bossut ons recht vandaag? Ja, dat wel, daar moeten we eerlijk in zijn.
Lopez: hopelijk ziet Leye in dat die meer krediet verdient. Was vandaag sober maar zeer secuur! Wat los staat: moet gewoon altijd boven Miroshi verkozen worden, wat heb ik die vandaag NIET gemist.
Ciranni: iets minder slecht dan Miroshi maar zeker ook veel te zwak voor eerste klas. Brengt aanvallend nu eens niets bij.
Sormo was zwak vandaag maar die gast is een zuivere rechtsback, en hoort eigenlijk de plaats van Ciranni te krijgen. Waarom Leye die ineens centraal zet is me een vraagteken. Wel goed dat Leye zijn fout inzag aan de rust en hem uit zijn lijden verloste.
Fadera weer man van de match voor mij. Komt in de buurt van Dompe zijn niveau. Die blijft nie lang meer bij ons vrees ik.
Rommens was slecht vandaag vond ik maar heeft wel zijn plaats in de ploeg vind ik. Ons middenveld met Vormer, bruls, Sissako en Rommens is de beste keuze en is sterk. Gano was weer op zijn Ganos vandaag: nie uitblinken maar efficiënt in wat hij doet! Ndour en Ramirez, waar ik al dikwijls kritiek op gegeven heb, vond ik vandaag sterk invallen.
Met Tambedou en Willen nog eens achter de hand kunnen we misschien nog een mirakel verwachten... Grootste pijnpunt voor mij, onze 2 back posities.
Mooie fel bevochten overwinning vandaag.