Klopt het dat je gewoon een ticket kan gaan halen in de fanshop en dan op eigen houtje naar Jan Breydel kan? Hoe gaat dit dan praktisch te werk want ze willen toch altijd thuis en uit supporters scheiden rond het stadion.Meld dit bericht aan de moderator
Citaat van: Habib habibou op augustus 02, 2022, 01:07:08 pmKlopt het dat je gewoon een ticket kan gaan halen in de fanshop en dan op eigen houtje naar Jan Breydel kan? Hoe gaat dit dan praktisch te werk want ze willen toch altijd thuis en uit supporters scheiden rond het stadion.Meld dit bericht aan de moderatorKlopt. Je kan gewoon parkeren op de bezoekersparking waar de bussen zich opstellen.Deze parking is uiteraard volledig afgescheiden van de thuissupporters...
Nathan Verboomen is de scheids vrijdag.
Kan je ook te voet deze parking binnengaan?
We zijn allemaal gecharmeerd door het spel van Essevee. Hier op het forum heb ik al veel positieve reacties kunnen lezen. Dus ook tijd om de spelers te steunen, op verplaatsing, maar om te beginnen toch ook in de thuismatchen.
Brugge zal wel gebrand zijn op een overwinning na hun nederlaag. Ik vrees ervoor.
Liefst zo een match met identiek resultaat als op 18 april 2013 met toen Leye in een glansrol (3-4).😀.
En de fenomenale redding van Bruzesse op het einde van de wedstrijd 😜
Citaat van: gva op augustus 03, 2022, 04:42:17 pmEn de fenomenale redding van Bruzesse op het einde van de wedstrijd 😜Op schot van Lestienne idd. Best dat ie die gepakt had want we hadden onze stunt bijna nog helemaal weggegeven…Vond de 0-1 overwinning daar met goal van Hazard de indrukwekkendste. Slim doorgelopen van Delaplace omdat Leye offside stond maar hij niet. Intrede van de “hoe-ha” song en waren daar denk ik nog nooit met zoveel aanwezig als toen. Ook hebben we toen Leekens buitengesjot. Indrukwekkende taferelen in ons vak daar toen!