Auteur Topic: Speeldag 05 : zondag 21/08/2021 - 16.00u : Essevee - Sporting Charleroi  (gelezen 17223 keer)

Online boerkens4ever

• Leden
Re: Speeldag 05 : zondag 21/08/2021 - 16.00u : Essevee - Sporting Charleroi
« Reactie #60 Gepost op: augustus 21, 2022, 05:50:00 pm »
Ik vrees, terug naar af 😅

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: augustus 21, 2022, 05:51:16 pm »
2e helft was puur dramatisch.

Dit wordt hetzelfde verhaal, als vorig jaar.

Als er niet zwaar geïnvesteerd wordt, in goed materiaal, wordt het echt een ticketje 1B.
-SVZW Forever-

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #62 Gepost op: augustus 21, 2022, 05:52:51 pm »
Bossut vliegevanger
Ja dat was echt triestig. Maar ik heb aan een andere ding gedacht: Charleroi heeft deze wedstrijd met twee bankzitters gewonnen (Kayembe en Zaroury, misschien ook drie, met Morioka). Op onze bank zitten, met alle respect, Vigen die herinner ik geen goede wedstrijd van, Hallaert, Willen, Braem (is die jongen echt JPL-waardig omdat hij één goed seizoen in tweede nationale gespeeld heeft?). Tsouka was de enige degelijke sub. Maar 11, ook 12 spelers zijn niet genoeg om een goede seizoen te spelen.

Online svzwfan arne

• Leden
« Reactie #63 Gepost op: augustus 21, 2022, 05:53:55 pm »
Met deze ploeg mag je uw ticketje 1b gaan halen. Enkel fadera die offensief een man voorbij kwam. Als je dan ziet wie wij inbrengen dan zegt dat genoeg over de ambitie van ons bestuur. 5 voor 12!

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #64 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:00:47 pm »
In de eerste matchen spraken we nog van vuur in de ploeg, passie, werken voor elkaar. Niets van gezien vandaag. En het is niet alleen dat ontbreekt, ook onvoldoende kwaliteit in alle rangen. Een nieuwe spits halen, zal het probleem niet oplossen. Ik kan mijn haren uit het hoofd trekken als ik zie hoe weinig voetbalvermogen we hebben in vergelijking met onze concurrenten. :-[

Offline neutraal

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:01:04 pm »
Wat voor mij ook heel opvallend is : vandaag zeer veel slechte passes, begrijp dit niet.

Offline Essevee 3.0

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:08:37 pm »
3 mans defensie bij Charleroi, en weinig gestalte op middenveld.
Zou voor hoge flanken (Sangare en Fadera)gaan en proberen zoveel mogelijk standaardsituaties(Rommens/Ramirez) af te dwingen.
Je moet dan eventjes het mooie voetbal vergeten.

Winnen, en je hebt een mooie start!
We werden de eerste helft in de oefenmatch tegen Charleroi overklast
Ah, een oefenmatch aan het begin van het seizoen tegenover een match voor de knikkers nadat er nog verschillende spelers arriveerden, spelers op andere posities staan dan toen, spelers vertrokken, ... is niet te vergelijken he.
Charleroi heeft intussen getoond waar hun zwakte ligt en dat ze zeker te pakken zijn...

Zoals je zei… het was maar een oefenmatch

Dambraiev opnieuw 2 goals op zijn buik…
Als hij linksback staat, weet je dat dit grote risico’s zijn…
Dat is geen verdediger

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:13:17 pm »
Wat voor mij ook heel opvallend is : vandaag zeer veel slechte passes, begrijp dit niet.

Als ge naar de statistieken van de wedstrijd kijkt, dubbel zoveel slechte passen dan Charleroi, en Charleroi dubbel zoveel doelkansen, dan weet ge waar het schoentje nijpt. Die slechte passen die niet aankomen was in de vorige westrijden ook reeds het geval, veel te veel afval in ons spel, zo komt ge niet tot doelkansen.

Online Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #68 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:15:31 pm »
Al die paniek hier !!! Totaal overbodig. We moeten er staan vanaf september.  We moesten eerst bepaalde contracten dumpen (nu zeker nog Srarfi en Gano), alvorens we terug mogen denken aan investeren. We zijn zo goed als failliet. De enige ambitie is er ook 3 achter ons te houden op het einde van het seizoen. Al dat halleluja-gedoe en dat bejubel van Leye waren totaal overdreven.

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #69 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:19:25 pm »
Ramirez heeft niet gebracht wat ik van hem verwachtte

Offline nick

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:24:48 pm »
Met 12 spelers 1ste klasse waardig kan je geen seizoen aanvatten,  vooral aanvallend enorm onmondig. 
Kijk als je Dompe laat gaan, Gano niet meer opsteld en dan 2 18 jarigen  en iemand uit 3 nationale moet inbrengen.

Offline alex

• Leden
« Reactie #71 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:26:26 pm »
Na een seizoen zoals vorig jaar zou ik wel beginnen paniekeren,toch ongekend voor deze vereniging, jammer maar ik zie het somber in

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #72 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:27:03 pm »
Ramirez heeft niet gebracht wat ik van hem verwachtte
Ramirez heeft niets gebracht.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #73 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:36:16 pm »
Ramirez.. 1e match ga ik niet afschieten..

Maar als je eindigt met braem en hallaert vooraan.. dan wee mt je het wel..

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:49:53 pm »
Als je ziet wat Charleroi nog allemaal kan inbrengen, dat zouden bij ons allemaal basisspelers zijn, zal gewoon zaak zijn van seraing, Eupen en Oostende achter ons te houden want meer zit er niet in voor ons.

Offline Essevee 3.0

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #75 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:51:35 pm »
Ramirez.. 1e match ga ik niet afschieten..

Maar als je eindigt met braem en hallaert vooraan.. dan wee mt je het wel..

Ge kunt hallaert en Braem niets verwijten, ze hebben het niet slechter gedaan dan vossen
Probleem is dat we voetballend zwak staan tov van de meeste andere eerste klassers

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:52:52 pm »
ook geen enkele ervaring in dit elftal .
wie nu nog niet ziet dat Drambiev een houten klaas is.
waarom Gano niet op de bank zit ? omdat hij weg moet ,maar is de enige die een verdediging kan bezighouden. wat ben je met Vossen, niets hé.
3 matchen zich geplooid om zich te tonen ,maar het is al gedaan.
blij dat ik geen abbonement gekocht heb.

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #77 Gepost op: augustus 21, 2022, 06:56:06 pm »
Slordig voetbal, zwak, angst… en al die wissels die kwalitatief niks! bijbrengen…
Dit jaar zijn we er normaal bij.. kwalitatief niet beter geworden.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: augustus 21, 2022, 07:04:57 pm »
Eerlijk, ik moet toegeven dat ik steeds minder 'voetbal' snap.  We beginnen aan de competitie met een team, met geloof in de ploeg,passen kwamen aan, er zat een idee achter, maar ook met Dompé, die zelfs niet honderd procent met zijn gedachten erbij was, maar dan nog, DE BELANGRIJKSTE SPELER is/was van het team.
Dan speel je tegen Genk en verliest je tegen een goeie ploeg met 3 blunders van de keeper en daarna vandaag speel je tegen het SLECHTSTE Charleroi van de laatste 10 jaar!  We beginnen goed aan de match, maar een echte 10 zet je niet als rechtsmidden en geef je ballen in de diepte naar hem....
Ramirez was rotslecht, geen duelkracht, foute passen, balverlies.   Maar hetgene dat ik niet snap, WE ZIJN GEEN PLOEG MEER, geen duelkracht,geen grinta, geen goeie ideeën en ook geen vervanger voor Dompé.  Doet Dompé mee, dan halen we punten tegen dit Charleroi, zelfs met zo'n Bossut in de ploeg.
Het begint met de keeper, die domme dingen doet en daardoor de verdediging en de rest van de ploeg doet twijfelen. 
Zo'n fouten kunnen niet, Bossut moet er volgende match eruit!
Ik snap die slappe houding niet, die 'over mijn lijk'mentaliteit, dat vertrouwen, bij elke speler was die weg!
Eerste goal komt er door dom balverlies van Ramirez, Vossen staat niet goed, Drambaev 1 tegen 1 wordt niet geholpen,Tambedou laat zijn man lopen.  Teveel fouten.
Tweede goal van Charleroi, die voorzet mag er niet komen, Bossut komt uit en staat wat te zwaaien, Drambaev is een vogel voor de kat.  Grootste fout is Bossut, een beetje keeper komt goed uit en pakt die bal in de lucht.  Derde goal verliest Rommens domweg de bal en staan we bij balverlies niet goed(fouten zoals met Dury ook het geval was).
Het bestuur weet wat het moet doen, 3 goeie spelers halen, waaronder toch minstens 1 die het niveau van een Dompé kan halen, niet simpel! 
Ik panikeer nog niet, maar het bestuur moet binnen de twee weken 2,3 deftige versterkingen binnenhalen.  En 1 speler kan imo wel het verschil maken tussen degradatiekandidaat nr 1,2 zijn of de middenmoot zijn. 
En ik herhaal, Charleroi was echt te pakken, zeker de eerste helft was er enorm veel ruimte achter de verdediging.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: augustus 21, 2022, 07:09:45 pm »
3 mans defensie bij Charleroi, en weinig gestalte op middenveld.
Zou voor hoge flanken (Sangare en Fadera)gaan en proberen zoveel mogelijk standaardsituaties(Rommens/Ramirez) af te dwingen.
Je moet dan eventjes het mooie voetbal vergeten.

Winnen, en je hebt een mooie start!
We werden de eerste helft in de oefenmatch tegen Charleroi overklast
Ah, een oefenmatch aan het begin van het seizoen tegenover een match voor de knikkers nadat er nog verschillende spelers arriveerden, spelers op andere posities staan dan toen, spelers vertrokken, ... is niet te vergelijken he.
Charleroi heeft intussen getoond waar hun zwakte ligt en dat ze zeker te pakken zijn...

Zoals je zei… het was maar een oefenmatch

Dambraiev opnieuw 2 goals op zijn buik…
Als hij linksback staat, weet je dat dit grote risico’s zijn…
Dat is geen verdediger
Drambaev ziet ik ook liever een rij hoger, maar speelde zonder vertrouwen, zonder vuur.  De eerste goal wordt hij totaal niet geholpen, niet door de te traag reagerende Vossen, niet door 1 van de verdedigende middenvelders, niet door de CV.  Tweede goal is het ook en vooral Bossut die de fout maakt om uit te komen als een wilde orang oetan en daardoor ook de 2 eigen verdedigers van hun melk brengt.  Maar Drambaev was een complete ramp, ook tegen Genk de eerste helft.