het rijk van dury is ten einde in gent - zou mannaert echt een smerig managerke zijn 
Dat komt inderdaad niet meer goed tussen Dury en De Witte-Louwagie, het vertrouwen is daar nu wel helemaal weg. Na het verhaal met het controleren van de forums in Brugge, nu het controleren van de telefoonrekeningen in Gent... Raar beleid bij de 'topclubs'
Mijn werkgever zou het alvast niet moeten riskeren om mij te confronteren met mijn gsm rekening. Wat een achterbakse manier van werken zeg. Gent destabiliseert vorig jaar zelf ongeneerd een streekgenoot door onze trainer te komen wegplukken en nu gaan ze een beetje verongelijkt doen dat Dury belt met Mannaert. Dury heeft met Gent gekozen voor het geld en dat wisten ze maar al te goed. Dan moeten ze nu niet verontwaardigd zijn als hij eventueel zijn biezen zou pakken als hij meer kan verdienen en nog een groter werkingsbudget krijgt.
Beetje naief toch. Werkgevers krijgen iedere maand van hun operator alle details van alle gebruikers. Het zou toch wel heel erg stom zijn om daar niet eens in rond te neuzen. Zo heb je van die gasten die doodleuk aan allerhande spelletjes en sms-zever meedoen op kosten van zijn baas.
Zelfs de SMS-teksten kunnen geraadpleegd worden, wat velen niet weten. Natuurlijk moet je dan wel zo clever zijn om die info op een deftige manier te gaan gebruiken. Iemand daar rechtstreeks mee confronteren is natuurlijk niet aangewezen. Het idiootste is om dit aan de neus van de pers te gaan hangen.
Kijken van wie bepaalde gsm nummers zijn op mijn factuur is iets wat mijn werkgever NIET doet. Wat ze wel doen is natuurlijk een maandelijkse staat bijhouden en als er een overschrijding is van het gemiddelde zal er wel eens naar gekeken worden. Zat hij in het buitenland? zitten er betalende sms diensten bij?, enz... Maar ze gaan zich nooit maar dan ook nooit bemoeien met de priv?gesprekken die ik voer. Natuurlijk mag het, maar het zou getuigen van een gebrek aan respect voor de privacy van uw werknemer. Als je niet wil dat je werknemer priv?gesprekken voert, moet je ze maar geen gsm geven op kosten van de firma en moet je hen maar onkostennotas laten indienen voor de gesprekken die ze voor de firma gedaan hebben.
Trouwens, hier gaat het helemaal niet om de hoogte van Dury zijn factuur h?, maar om het bekijken van wie hij allemaal gebeld heeft. Dat is eigenlijk echt triestig.