Delaplace groette vandaag nog eens z'n Essevee-makkers Jonathan Delaplace op bezoek tijdens de training van Essevee
ach...ik stoor me daar allemaal niet aan. hij is gewoon ontgoocheld en ik ben zeker dat hij zulte-waregem in zijn hart draagt. ze zoeken dan ook gemakkelijker een zondebok. is veel gekwetst geweest en speelde afgelopen jaar daardoor ook niet zo goed maar zette zich wel in. Messoudi geeft ook kritiek op OHL...allemaal menselijk....niet te veel woorden aan vuil maken. waarheid zal ergens tussenin liggen. en waarom zou hij zijn mening niet mogen hebben??!!
als we worden afgeschilderd als een harteloze ploeg die een geblesseerde speler de deur wijst omwille van zijn revalidatie, vind ik er dat wel over.nog fijn dit , mocht het al juist zijn: "Naessens zette zijn progressie verder en werd door diezelfde Francky Dury geselecteerd voor de nationale beloften" (wiki)....Ik had wat anders verwacht van een speler die hier vorig jaar geen basisspeler was.... moest dit ?cht zo ongenuanceerd?
Da's Voetbalkrant... Zegt genoeg zeker dat ze geen reactie gevraagd hebben van Essevee? Die is pas later op de site gekomen.
Belachelijk als je het mij vraagt.Geen rijbewijs, geen verzekering en dan meermaals tegen de lamp gelopen en nog een extra kans krijgen...
Allemaal spelers die nu bij Zulte-Waregem niet zouden misstaan.Gounongbe, Godeau, Kums, Habibou, De Fauw, Cont?, Leye, Hazard, Malanda, Delaplace, Hadden wij ze nu maar ....
Als je je geroepen voelt om eens dik je portefeuille open te trekken, niemand houdt je tegen