Haha ja slecht voetenwerk .. Natuurlijk. Je neemt da gewoon op van de pers jij. Bruzzese heeft echt wel goed voetenwerk hoor. Straalt daarbij ook de kalmte uit. Is niet omdat hij gisteren een bal gaf aan Denswil en die stond te slapen dat hij slecht voetenwerk heeft he. Heeft bij ons meerdere malen getoond dat hij goed is met de voeten.
Zijn slechtste punt vind ik zijn hoge ballen.
Mag ik u er op wijzen, mijn beste, dat ik de volledige 90 minuten heb gezien van de supercup AA Gent-Club Brugge en STVV-Club Brugge ?

Ik geef nooit mijn mening als ik iets zelf niet met mijn eigen ogen gezien heb. Jamais.
Ik ken andere mensen.
In de supercup wilde hij al eens een bal wegtrappen maar schoot hij in het luchtledige. In Gent hebben ze sindsdien nog altijd last van een wolkbreuk...
Gisteren was de match nog maar 1 minuut en 20 seconden bezig toen hij Denswil al in de problemen bracht met een hele slechte pass. Werd daarna de huid volgescholden door Vormer. Alweer een lekker begin voor een keeper.
"Straalt daarbij ook kalmte uit."

Als er nu 1 iets is wat Bruzzese niet uitstraalt, is het wel kalmte. Staat altijd met een angstige blik in zijn ogen. Zeker bij Club nu. Voelt de druk van een topclub.
Heeft 0,0 uitstraling. Tis een lulletje rozenwater die in doel staat.
Toen Vormer hem wees op zijn fouten, stond 'Seba' er maar wat beduusd bij. Je had eens Oliver Kahn van Bayern M?nchen moeten proberen uit te schelden of op een foutje wijzen. Dan had je een klap gekregen dat je hoofd achterstevoren stond.
Op de lijn is hij goed, ja. Dat wel. Maar zo zijn er veel keepers.
Bossut is ontegensprekelijker sterker in de lucht dan Bruzzese.
Als Bossut uitkomt op een corner, komt er een vent zijn goal uit.
Al heeft Club nu Bolat aangetrokken en dat is ook geen groot licht op hoge ballen. Uitstekende lijnkeeper, maar op hoge ballen is hij ook niet je van het.