Moh, Hamalainen nog in Genk. Mag invallen voor Tshimanga na 16min
from hero to zero voon ons waregemnaars ... zal misschien gokje gedaan hebben op winst van oostende en daarom zo zuur reageren ?
gewoon slechte vertaling van vtm, berrier zei het volgende : "ik ben essevee enorm dankbaar, want zij haalden me uit de anonimiteit van de franse derde klasse, gaven mij een kans op hoger niveau, namen me terug op na mijn meer dan mislukt avontuur bij standard en gunden me een transfer naar och god oostende, waar ik wel 5 keer zo veel kon verdienen. uit respect en dankbaarheid, verloor ik de bal opzettelijk aan mijn goede vriend leye, die met een pre assist ervoor zorgde dat essevee verdiend op voorsprong kwam... Essevee blijft de ploeg van mijn hart, oostende de ploeg van mijnen portemonnee "
Ollinga zou voor 2 seizoenen naar Moeskroen-Peruwez trekken.http://www.voetbal24.be/ongezien-moeskroen-peruwelz-stelt-maar-liefst-zeven-spelers-voor-op-deadline-day/
Maar liefst 7 ZEVEN ! nieuwe bij Mouscron. Wie stopt die zotte boel ! Dit kan toch echt niet dat een ploeg er na speeldag 6 er voor 3/4 anders gaat uitzien ?!
Pino Zehavi, of hoe noemt die kerel daar.Onbekende twintigers uit Roemeni? en Turkije, enkel via zijn netwerk mijn gedacht.Ook die AMerikaan uit Cyprus komt via zijn netwerk. Heeft goede band met voorzitter daar. (Olinga zat ook even bij Limassol)
En troisi naar saudi arabie