Wat zijn de motieven van Buffalo Mc om hier af en toe op dit gastenboek te komen? Onder het mom van 'ik geef hier enkel mijn mening' slaagt hij er telkens in om 'onbewust' ergenis op te wekken en daarna is hij het 'onschuldig' slachtoffer. Als je al iemand als Frederik zo ver krijgt dat hij dreigt u van het forum te smijten, dan klopt er iets niet. Buffalo Mc komt hier maw enkel maar jennen, hoogwaarschijnlijk om dat hij nog altijd(onbegrijpelijk imo) gefrustreerd is over Dury,over de moeilijke jaren dat Gent beleefde juist voor en tijdens eerste seizoen van hun nieuw stadion, hoe zot is dat, om nu, op dit moment,als Gent-supporter nog gefrustreerd rond te lopen

.
Inhoudelijk nu, er werd met Kums TIJDENS de PO1, waar wij inzaten en jullie niet, reeds onderhandelt(daarna was Kums nergens meer, terwijl wij 6 op 6 hadden en nog alle kansen hadden op gelijk wat),fair was dat niet, maar bon, het is het wereldje zeker. Essevee stond met de rug tegen de muur,Kums dreigde met de wet 78, dan vraag ik mij af (in uw visie op de feiten) hoe wij nog dat transferbedrag omhoog kregen? Dat is onmogelijk.
Hoogstwaarschijnlijk hebben we geen doorverkoopprocent, maar om te zeggen dat Gent dat aanbood en wij in plaats van dat een groter transferbedrag wilden is absurd, wij zaten niet in de positie om daarover te onderhandelen, het was dat bedrag of wet 78,punt.