Al zijn tweede voor Antwerp ...
Jens Naessens scoorde de gelijkmaker, maar die werd blijkbaar (onrechtmatig) afgekeurd voor handspel.
Ben ik de enige die Jens en Steve hier liever gehouden had? Die maken daar precies toch het mooie weer. (uiteraard niet alleen)
Het was Dufer die binnen tikte, niet Naessens...

Beetje absurde reactie van de ref want balvoordeel had op zijn plaats geweest!
Ik deel jouw mening overigens over beiden...
We missen momenteel maturiteit en leiderschap in onze verdediging omdat Sami die rol niet op zich neemt
dus mis ik Colpaert ook wel dit seizoen al is het maar om die verdediging draaiende te houden!
Ik heb enkele weken geleden Naessens zijn mama nog gesproken en zij wist te zeggen dat hij zich bij Mechelen niet zo goed voelde als bij ons.
Hij kreeg er niet het vertrouwen dat hij schijnbaar nodig heeft en dat zag je dan ook in zijn prestaties op momenten dat hij dan toch eens het plein op mocht...
Goed ja, als je bankzitter bent moet je mentaliteit en karakter tonen ook natuurlijk en vermits Naessens dat niet kan in zo'n situatie snap ik ze bij Mechelen ook wel. Helaas voor hem was het dan een vicieuze cirkel met een uitleenbeurt als gevolg.
Als hij zich nu niet kan tonen vrees ik wel dat hij wegzakt naar lagere regionen...
Ik denk wel dat hij bij ons nog kon groeien en dat we hem dit jaar al hadden kunnen gebruiken!