Van Hecke was voor velen hier geen materiaal voor 1A, maar als je hem ziet meespelen bij Mechelen, dan denk ik dat het hem hier niet aan hem lag, maar aan de prutsers rond hem op het plein.
Van hecke is niets..
Gisteren afscheid van Onur Kaya. Ik kan verkeerd zijn, maar ik denk die toch wat kilos is bijgekomen. Er waren hier om het forum die opperden om hem terug te halen...
? Twee jaar geleden(of 3? met die corona weet ik het niet juist meer), toen Mechelen dreigde door het omkoopschandaal te verdwijnen of in tweede te moeten blijven, waren er gesprekken tussen Kaya en Essevee, moest Mechelen in tweede blijven of erger dan was Kaya toen speler van Essevee, en was hij zeker nog goed. Dit seizoen had Kaya de drive niet meer, was vaak ziek, was er ook de afspraak dat hij tevreden was met invalbeurten, dat hij inderdaad nu wat zwaarder is, wat maakt dit uit. Ik heb nog eens teruggekeken of er hier iemand Kaya wilde terughalen dit seizoen, ik heb geen enkel bericht gelezen of gezien om Kaya dit seizoen terug te halen, dus ik weet niet vanwaar die' hier op het forum...' komt. Ik lees wel dat er iemand Faris Haroun wil gaan halen

.
EDIT: quote gecorrigeerd