Soisalo en Nissala zijn beiden international van Finland.Mochten beiden invallen na 68’ in Roemenië (1-0 verlies)
Citaat van: San Iker op juni 13, 2022, 01:18:58 pmSoisalo en Nissala zijn beiden international van Finland.Mochten beiden invallen na 68’ in Roemenië (1-0 verlies)Tegen dat Finland naar een tornooi gaat, amai dat zal nog lang duren, vrees ik…
Boya verhuurt aan STVV, met aankoopoptie.
Citaat van: Frennie op juni 24, 2022, 11:42:42 amBoya verhuurt aan STVV, met aankoopoptie.Ik had daar eigenlijk wel hoge verwachtingen van, viel dat even tegen zeg. Serieuzen beer, maar dat is het ook wel. Voetballend zeer zwak, zeer nonchalant en gewoon mentaal niet gefocust.
Citaat van: Zigzag op juni 24, 2022, 11:49:30 amCitaat van: Frennie op juni 24, 2022, 11:42:42 amBoya verhuurt aan STVV, met aankoopoptie.Ik had daar eigenlijk wel hoge verwachtingen van, viel dat even tegen zeg. Serieuzen beer, maar dat is het ook wel. Voetballend zeer zwak, zeer nonchalant en gewoon mentaal niet gefocust. De Boya van Moeskroen was wel een leuke speler. Maar als het niet goed zit tussen de oren …
Humphreys naar Rotherham, league 1
Steve De Ridder naar KVK? (traint er in elk geval al mee)
Citaat van: varadero op juli 06, 2022, 01:56:17 pmSteve De Ridder naar KVK? (traint er in elk geval al mee)Niet jaloers van...
Marcq terug naar Charleroi. Tekende contract voor 1 jaar (met 1 jaar optie).
Citaat van: Neleuh1985 op juli 15, 2022, 09:14:38 amMarcq terug naar Charleroi. Tekende contract voor 1 jaar (met 1 jaar optie).de gvdmse klootwou ni na daar toe hij ier wasverkoos ier te slijten vo zijne goeie maat FD uit de pinarie te houdenop het middenveld