Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 813539 keer)

Offline Macl

• Leden
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #5140 Gepost op: december 01, 2024, 05:35:05 pm »
Ex jeugdspeler van ons Ngalayel Mukau scoorde gisteren 2x in de CL met Lille tegen Bologna

Amai, tijdens welke periode zat hij hier?

Ik denk dat dat in de soccerschool van Caers was
Kwam van Mechelen naar hier en is in 2019 terug naar Mechelen vertrokken.
Wanneet werd de samenwerking met Caers verbroken?

Merci voor het opzoekingswerk San Iker. Caers was tot 2020 verantwoordelijk voor de soccerschool en na het opdoeken 1 jaar verantwoordelijk voor scouting bij Essevee. Dat was me volledig ontgaan. Is nu hoofd jeugdopleiding bij RWDM btw

Niet meer. Is van Essevee naar to walk again gegaan. Na een reorganisatie daar ging hij naar RWDM maar nu terug bij to walk again als directeur.
We gingen met de jongens van de soccerschool al een mooi ploegske op de mat kunnen brengen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #5141 Gepost op: december 01, 2024, 06:00:54 pm »
Ex jeugdspeler van ons Ngalayel Mukau scoorde gisteren 2x in de CL met Lille tegen Bologna

Amai, tijdens welke periode zat hij hier?

Ik denk dat dat in de soccerschool van Caers was
Kwam van Mechelen naar hier en is in 2019 terug naar Mechelen vertrokken.
Wanneet werd de samenwerking met Caers verbroken?

Merci voor het opzoekingswerk San Iker. Caers was tot 2020 verantwoordelijk voor de soccerschool en na het opdoeken 1 jaar verantwoordelijk voor scouting bij Essevee. Dat was me volledig ontgaan. Is nu hoofd jeugdopleiding bij RWDM btw

Niet meer. Is van Essevee naar to walk again gegaan. Na een reorganisatie daar ging hij naar RWDM maar nu terug bij to walk again als directeur.
We gingen met de jongens van de soccerschool al een mooi ploegske op de mat kunnen brengen.
Ja,maar dan moet heel de club daarin geloven.  Hendrik,Dury en de gewone jeugdwerking hebben voor verschillende redenen die soccer school doen sluiten.
Zo'n project moet je evalueren na een jaar of 10.  Die spelers zouden en gaan we nooit meer kunnen aantrekken.  Het momentum was er, met die school hadden we voorsprong op andere voetbalclubs in België. 

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #5142 Gepost op: december 02, 2024, 11:38:40 am »
Uit eigen jeugdopleiding komen er toch ook jongens aan spelen toen? Willen, Labie, Capelle
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #5143 Gepost op: december 02, 2024, 11:50:04 am »
Uit eigen jeugdopleiding komen er toch ook jongens aan spelen toen? Willen, Labie, Capelle

Willen kwam van de beloften van Brugge :)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #5144 Gepost op: december 02, 2024, 12:37:26 pm »

Willen kwam van de beloften van Brugge :)
En die spelers kunnen waarschijnlijk maximaal in 1A geraken, al kun je dat niet zeker zeggen.
Bij die soccer school kwamen die spelers van overal in België,ze lieten zelfs aanbiedingen van topclubs uit België achter zich of verlieten die clubs.  Dus nee, zo'n spelers komen niet naar onze gewone jeugdacademie.

Online Windraider

• Leden
  • Superboeren
« Reactie #5145 Gepost op: december 04, 2024, 04:45:23 pm »

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #5146 Gepost op: december 13, 2024, 09:56:38 am »
Chory speelde gisteren tegen Anderlecht.
De spits wordt beschuldigd door racistisch gedrag tov Zanka.

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #5147 Gepost op: december 13, 2024, 01:17:45 pm »
Wa ne kerel die Chory, met alles respect maar dat hebben wij niet lopen

Offline varadero

• Leden
« Reactie #5148 Gepost op: december 26, 2024, 10:52:31 am »
Brüls naar  Beveren

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #5149 Gepost op: december 26, 2024, 07:17:32 pm »
Brüls naar  Beveren

Scheelt hem mogelijks in de vergoeding die we hem moeten betalen? Iemand die duidelijkheid kan scheppen hieromtrent?

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #5150 Gepost op: december 26, 2024, 07:35:49 pm »
Brüls naar  Beveren

Scheelt hem mogelijks in de vergoeding die we hem moeten betalen? Iemand die duidelijkheid kan scheppen hieromtrent?
Zou kunnen…

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #5151 Gepost op: januari 04, 2025, 07:34:57 pm »
Youssuf Sylla naar Willem ll
« Laatst bewerkt op: januari 05, 2025, 03:03:38 pm door svennay »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #5152 Gepost op: januari 14, 2025, 12:32:46 am »
Zit hier te kijken naar La Tribune met Charles Vanhoutte.  1 van de eerste vragen die ze hem stellen,' hoe komt het dat je weg moest bij Zulte Waregem?'
WTF !  Hoeveel goeie talentvolle jongens zijn wij kwijt geraakt door echo-trip trainers en mensen die er blijkbaar weinig van kennen?
Wie wist er hier op het forum dat Charles hier moest vertrekken omdat hij zogezegd te slecht was?
Charles,Onana,De Winter,Zaroury,...   zijn er nog?

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #5153 Gepost op: januari 14, 2025, 06:02:30 am »
Zit hier te kijken naar La Tribune met Charles Vanhoutte.  1 van de eerste vragen die ze hem stellen,' hoe komt het dat je weg moest bij Zulte Waregem?'
WTF !  Hoeveel goeie talentvolle jongens zijn wij kwijt geraakt door echo-trip trainers en mensen die er blijkbaar weinig van kennen?
Wie wist er hier op het forum dat Charles hier moest vertrekken omdat hij zogezegd te slecht was?
Charles,Onana,De Winter,Zaroury,...   zijn er nog?
Meerendeel van deze namen is volgens mij moeten vertrekken met het stopzetten van de soccer school en het reduceren van budget. Dan moet je kiezen welke jeugdspelers je overhoudt. Degene die slagen is altijd een heel klein % en het is altijd voor een stuk gokken wie het haalt.

Afhankelijk van het karakter van de speler of de vorming hiervan kan het moeten verlaten van een club ook helpen. Eentje die het gaat maken zal dan alleen maar meer vastberaden worden of een reactie hebben uit revanche. Mogelijk hadden deze spelers het dus niet gemaakt als ze niet waren doorgestuurd.

De Winter wou men ook houden maar is Juventus hier komen weghalen. Durf het niet te zeggen maar mogelijk is dit ook gebeurd bij de andere namen.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #5154 Gepost op: januari 14, 2025, 08:17:13 am »
Mja, ik zie dat ie van 2007 tot 2009 bij ons 'gespeeld' heeft.
Dan was ie 9-11 jaar. Niet te zeggen dat ie er dan uit bovenuit zou steken.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #5155 Gepost op: januari 14, 2025, 09:58:28 am »
Mja, ik zie dat ie van 2007 tot 2009 bij ons 'gespeeld' heeft.
Dan was ie 9-11 jaar. Niet te zeggen dat ie er dan uit bovenuit zou steken.

Idd moeilijk, maar toch…
Ik ken wat voorbeelden die zogezegd te klein waren om mee verder te doen bij onze elite. Maar vandaag worden ze het hof gemaakt door Club Brugge.
Soms moet je ook wel eens wat geduld tonen als jeugdcoordinator of trainer zijnde

Offline belli

• Leden
« Reactie #5156 Gepost op: januari 14, 2025, 12:15:09 pm »
Ja, zo worden er elk jaar doorgestuurd maar dat is bij elke club zo. Is natuurlijk ook van de streek.
Kestens scoorde afgelopen weekend 2 goals voor RWDM, heeft hier ook efkes bij de jeugd gespeeld.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #5157 Gepost op: januari 14, 2025, 12:38:45 pm »
Ja, zo worden er elk jaar doorgestuurd maar dat is bij elke club zo. Is natuurlijk ook van de streek.
Kestens scoorde afgelopen weekend 2 goals voor RWDM, heeft hier ook efkes bij de jeugd gespeeld.

Die was ook van de soccerschool

Offline mogul

• Leden
« Reactie #5158 Gepost op: januari 14, 2025, 12:43:05 pm »
Ik ken een jeugdspeler die inderdaad 'te klein' was.  3jaar daarna kwamen ze hem scouten en vroegen ze hem om terug bij Essevee te spelen...
Het zijn ook verschillende periodes dacht ik.   Ik was gewoon verrast dat Charles nog als jeugdspeler bij ons speelde(soccer school bestond nog niet)..  Als het creteria was 'te klein' dan hoop ik toch dat ze dit nu niet meer doen. 

Offline JcbDlb

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #5159 Gepost op: januari 14, 2025, 01:17:02 pm »
Natuurlijk kan je niet alles voorspellen he. Elke club zal ongetwijfeld dat soort verhalen hebben. Ben ik zeker van.