Auteur Topic: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV  (gelezen 19399 keer)

Online Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #80 Gepost op: september 17, 2022, 07:59:28 pm »
Voila, we zijn rijp voor 1B.
We zijn nochtans veel beter dan STVV. Jammer dat de ref er anders over beslist. Zeer frustrerend.

Als ge niet kunt afwerken kunt ge niet beter zijn. Minuut 1 zaten ze nog te slapen. 2de time bijna weer van dat. Penalty komt hij gewoon te laat...  rijp voor 2de helaas met veel pijn in het hart.
Sorry maar moesten we die rode kaart die in geen 100 jaar rood is, niet krijgen en moesten we Bossut en Ciranni niet opstellen winnen we dit altijd.
Atie en oetie… dan weet je het wel e. Er loopt altijd wel iets mis en dat is gwn een gebrek aan kwaliteit.
Echte voetbalkenner jij. Er zijn 2 schuldigen vandaag weer, Bossut en de ref.
Wat Ciranni betreft (en eigenlijk ook voor Rommens) : beiden spelers die een 3-tal jaren geleden transfervrij waren (en dat heeft zijn redenen), komen dan terug bij een relatief zwakke ploeg (Moeskroen en RWDM) en wij betalen daar dan veel geld voor. Dat is wanbeleid. Maar ik heb het wel voor Rommens, maar dat is gewoon te weinig als dragende speler.

Neen dit komt niet goed.  We hadden 3 spelers met ervaring op1A niveau moeten halen. Bv een Vormer, Depauw,...

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: september 17, 2022, 08:17:13 pm »
Eerste jaar dat ik echt geen goed gevoel heb. Andere slechte jaren was ik 100% zeker dat het goed zou aflopen. Dit keer? Hmmm.... rot beleid. Een beleid die al tevreden is met 1 miljoen voor een sterkhouder. Die gewoon gokt en spelers haalt en hoopt op lucky shot. Brugge haalde een speler uit Ivoorkust voor 200 000 bv en die scoort meteen in chamions leage. Dat is scouting.

Voor de rest, hoe verkloot ik een imago en club op korte tijd. Van subtopper met bekerfinales en winsten en europese campagnes en ja zelf even g5 naar grijze muis en van grijze muis naar 2 jaren op rij echt degradatie bevechten. Van een ploeg met een herkende stijl en mooi spel naar een slordige boel.  Al 4 seizoenen nu dat het op niets trekt.

Conclusie vandaag. Lichtpuntjes maar gevoel dat er geen plan is. Ze vechten ook wel. Te veel zwakke schakels en weeral GEEN verdediging en deze keer ook geen echte aanval meer.

Bossut? Dat is voorbij. Als Mazu buiten ligt bij Anderlecht, meteen halen. Als er tenminste nog geld is. Cordier en co zijn clowns.
« Laatst bewerkt op: september 17, 2022, 08:27:14 pm door essevee007 »

Online Jens Flamand

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #82 Gepost op: september 17, 2022, 08:17:47 pm »
Het enige positieve is Tambedou en dat Oostende en Cercle gelijk gespeeld hebben. Kunnen we geen petitie tekenen da Bossut en Ciranni er uit moeten? 🙄

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #83 Gepost op: september 17, 2022, 08:26:03 pm »
Het enige positieve is Tambedou en dat Oostende en Cercle gelijk gespeeld hebben. Kunnen we geen petitie tekenen da Bossut en Ciranni er uit moeten? 🙄
Volledig met je eens. Tambedou is een diamant. Die zijn we volgend seizoen zeker kwijt. Ze zouden hem beter een contractverlenging geven.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: september 17, 2022, 08:28:22 pm »
Oh ze gaan al doodcontent zijn met 500 000 voor Tambedou en denken dat ze een goede zaak hebben gedaan 😂.

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: september 17, 2022, 08:30:37 pm »
Ey ma gasten, we zijn dan tenminste toch schuldenvrij  :D :D

En ma kakken op Vossen, kebt gezien als er nen anderen alleen voor de keeper komt….

Online Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #86 Gepost op: september 17, 2022, 08:37:55 pm »
Ramirez, Tchouka en Miroschi zijn non-transfers. Kwantiteit, geen kwaliteit. Hadden we maar spelers van het niveau Leistner en Bauer van STVV. Dat zijn meerwaarde transfers.

Offline Essevee 3.0

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #87 Gepost op: september 17, 2022, 09:03:44 pm »
Compassie met Leye, jammer voor Braem

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #88 Gepost op: september 17, 2022, 09:08:20 pm »
Remeber vorig seizoen, toen Bostyn erin gegooid werd op Kortrijk? Bossut is men hier gewoon beu. Bostyn is echt geen betere keeper dan Sammy, hoor !! Of er zou interesse in hem zijn...niet dus ! 0,0 ! Op hoge ballen blijft hij op zijn lijn staan, ondanks zijn lengte. Is ook geen leider. Blijkbaar stoort men zich eraan dat Bossut eens roept, of van zijn oren maakt ! Dat is dan ook zijn taak, als laatste speler ! Zo simpel is dat ! Wat deed Bossut verkeerd, buiten misschien 1 goal tegen Genk? Ik weet het echt niet. Op Cercle redde hij mee een punt, maar daar werd dan uiteraard niks over gerept. Een keeper valt of staat mee met de prestatie van zijn team. Zo simpel is dat. Vossen? Die scoorde nog maar 1 keer, klopt. Maar het is nu niet dat hij al 5 kansen de nek omwrong, hé. Hij krijgt gewoon geen deftige ballen die tot een kans kunnen leiden. Hoe moet hij ze er dan inleggen. Door hard te werken en veel te lopen, en dat doet hij precies. Men roept hier dan nog achter Gano...die liep amper in een match . (maar ook dat is men al vergeten). Kritiek geven mag, hoor. Ik vind momenteel ook dat we veel te zwak zijn om bij een acherstand de boel om te kunnen buigen (tegen Union was dat zo, tegen Charleroi en tegen Gent ook). Maar het helpt echt niet om "zwarte schapen" te zoeken. Zeker (Bossut) als er niks beters is momenteel. Clubspelers is men nu eenmaal snel beu, dat was indertijd met D'Haene, D'Haemers, Dekenne...ook al zo. Zeker als het niet goed gaat.
Is die fanclub van Bossut uit Aarsele nog altijd actief misschien? Of ben je een van zijn drielingbroers? Hoe kan je Bossut nu nog verdedigen na zijn schaamtelijke prestaties
Met Bossut hebben we de slechtste keeper van eerste klasse

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #89 Gepost op: september 17, 2022, 09:28:31 pm »
ge zit nog ni heel neer of staat al 0-1 achter
na 20min licht rood, ke al vuiler fouten gezien,
en dan match gespeeld
komt fadera alleen vo de keeper, door verschot scoortie ni
en dan weet ge et
wordt drama

2e helft identiek, bijna door ne flater 0-2
mo uitstel is geen afstel

er zit GEEN ruggegraat in de ploeg
wel in Tambedou en Tsoeka die proberen
mo al de rest is verzuipen met de rest

Sissako te slordig, te gehaast, geen overzicht
krijgtie ne vrije trap, wa doetie
na achter geven, leye moest eraan kunnen,
ie gaf em nen djoef!

2e helft, drama en dan doet Leye wat wissels
omdatie et zelf ni meer wist
Lopez eruit, Derijck erin zonder echte opwarming…

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #90 Gepost op: september 17, 2022, 09:31:03 pm »
Ik zie ook de hand van Leye niet in het spel. Maar we zijn zo slecht dat een ommekeer haast onmogelijk is. Volgende 3 matchen kunnen we ook niet winnen. We zitten op de Titanic en zien de onvermijdelijke ijsbergen korter en korterbij komen .

Offline trollie

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: september 17, 2022, 09:43:01 pm »
Al jaren een wanbeleid,niets maar dan ook niets van voetbalkennis in ons bestuur...Dan krijg je dit...Alles is op...Nogmaals ..dat diene technisch directeur hier nog zit...ongelooflijk...Men zou nooit zo een(goedkope) transfers moeten gedaan hebben als ze de laatste jaren iets van voetbalverstand hadden...Hoe zei Sollied dat ooit...If you pay peanuts....

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #92 Gepost op: september 17, 2022, 09:43:21 pm »
De vechtlust is er in de ploeg, maar de grootste pijnpunten van vorig seizoen (wendbaarheid achterin, keepers die teveel tegendoelpunten pakken, inspiratieloos middenveld) blijven. Als we echt een blok kunnen zetten, dan hebben we met Fadera-Ndour-Sangaré in mijn ogen een vinnige aanval die elkaar op termijn blindelings kan vinden. Ramirez is een miskoop. De Poolse competitie heeft gewoon een hele trage en monotone snelheid van uitvoeren. Remember Zarandia. Ramirez is gewoon niet geschikt voor omschakelingsvoetbal, wel voor breien en hier en daar een steekballetje.  Om in 1A te blijven zie ik enkel heil in het zetten van een stevig blok (Tsouka-Lopez-Tambedou met daarvoor Rommens en Sissako en dan vinnigheid met Drambaiev op links, Sangare op rechts, Ndour in de spits en daarrond in een vrije rol Fadera). Gano en Vossen gebruiken als supersubs en die Est af en toe laten invallen op positie van Fadera of Sangaré.
Snap niet dat je kakt op Ramirez. Onze aanval zat goed tot die rode kaart die nooit een was. Op positie 10 heeft hij al heel wat meer getoond dan op de flank. Ons pijnpunt ligt bij Bossut en Ciranni.

Offline ManU

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: september 17, 2022, 09:43:52 pm »
Waar is de tijd dat je uitkeek naar een wedstrijd…nu is elke wedstrijd een bron van ergernis en vraag je je af waarom je daar zit… ze zouden beter nog eens herbeginnen zeker ?

Offline Roeselare

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #94 Gepost op: september 17, 2022, 09:49:39 pm »
Het is mij een raadsel waarom Ciranni en Bossut nog steeds aan de match beginnen.
Offor lijkt mij iemand die kan wegen op een verdediging.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #95 Gepost op: september 17, 2022, 09:51:54 pm »
Waar is de tijd dat je uitkeek naar een wedstrijd…nu is elke wedstrijd een bron van ergernis en vraag je je af waarom je daar zit
idem hier
meer ergernis dan kalm matchke kijken

tot min 20 zat er wa in
erna wast samen ten onder
sommige met en ander zonder inzet

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: september 17, 2022, 09:56:19 pm »
Het is mij een raadsel waarom Ciranni en Bossut nog steeds aan de match beginnen.
dacht dat met Leye de vriendjespolitiek zou voorbij zijn.Niet dus...

Offline Zigic14

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #97 Gepost op: september 17, 2022, 10:09:09 pm »
dacht dat met Leye de vriendjespolitiek zou voorbij zijn.Niet dus...

Zelf niet de grootste fan van Bossut, maar ik denk niet dat het met Bostyn spectaculair beter zou zijn.
Zijn, helaas, van hetzelfde niveau.

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #98 Gepost op: september 17, 2022, 10:13:53 pm »
Dat het triestig is. Ik zag enkel terugspeelballen, aanvallen die enkel op 'trainingsballetjes' leken en veel lamzakkerij, op het middenveld.
Van mij, mag Leye vertrekken.
Ne 'Boostershot', met een nieuwe trainer is nodig.

Moet ik daar echt nog mijne dure naft voor betalen?
-SVZW Forever-

Offline Regenboogboer

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #99 Gepost op: september 17, 2022, 10:33:43 pm »
Ik blijf in deze ploeg geloven, alleen Ciranni, man man man, die moet er uit! Ligt aan de basis van de 0-1 en ook bij 0-2 zijn man die hem te gemakkelijk uitkapt.
Bossut kan je ook vervangen, Bostyn verdient zijn kans.
Voor de rest, als die rode kaart (voor mij geen rood) niet valt wil ik het nog zien, ploeg stond niet slecht met Tambedou rij hoger en Fadera + Ndour.
Zonde dat het tegen zat vandaag. Volgende keer Sangare ipv Ramirez (geschorst) en Tsouka ipv Ciranni en Derijck er in.
Ik geloof er nog in, maar het vertrouwen moet ook terug in de ploeg geraken en dat kan alleen met punten.