Auteur Topic: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV  (gelezen 19397 keer)

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #100 Gepost op: september 17, 2022, 10:34:21 pm »
Pure armoe met zo'n transfers op goed geluk?, we staan op ons plaats en dit jaar zal het prijs zijn. Zelfs Westerlo en Leuven zijn momenteel geen partij voor ons. Tegen wie moeten wij nog punten pakken, enkel Seraing is van ons kaliber.

Offline Lv_em

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #101 Gepost op: september 17, 2022, 10:43:05 pm »
Ik blijf in deze ploeg geloven, alleen Ciranni, man man man, die moet er uit! Ligt aan de basis van de 0-1 en ook bij 0-2 zijn man die hem te gemakkelijk uitkapt.
Bossut kan je ook vervangen, Bostyn verdient zijn kans.
Voor de rest, als die rode kaart (voor mij geen rood) niet valt wil ik het nog zien, ploeg stond niet slecht met Tambedou rij hoger en Fadera + Ndour.
Zonde dat het tegen zat vandaag. Volgende keer Sangare ipv Ramirez (geschorst) en Tsouka ipv Ciranni en Derijck er in.
Ik geloof er nog in, maar het vertrouwen moet ook terug in de ploeg geraken en dat kan alleen met punten.

Helemaal akkoord, ik zag ons nog terugkomen voor dat Ramirez rood pakt. Ik zou deze opstelling/tactiek toch niet weggooien. Bossut en Ciranni moeten er gewoon uit, het is iedere week op dezelfde dat we zitten te vloeken. Bossut geraakt ook maar net over de middellijn met zijn lange ballen, het is echt triestig

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #102 Gepost op: september 17, 2022, 10:48:15 pm »
Ik blijf in deze ploeg geloven, alleen Ciranni, man man man, die moet er uit! Ligt aan de basis van de 0-1 en ook bij 0-2 zijn man die hem te gemakkelijk uitkapt.
Voor de rest, als die rode kaart (voor mij geen rood) niet valt wil ik het nog zien, ploeg stond niet slecht met Tambedou rij hoger en Fadera + Ndour.
Zonde dat het tegen zat vandaag. Volgende keer Sangare ipv Ramirez (geschorst) en Tsouka ipv Ciranni en Derijck er in.
Ik geloof er nog in, maar het vertrouwen moet ook terug in de ploeg geraken en dat kan alleen met punten.
Bostyn verdient idd.zijn kans.Heeft destijds veel punten gepakt en ook Europees sterke matchen gespeeld.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: september 17, 2022, 11:38:41 pm »
Ik vond die Ndour nie slecht heeft potentieel om onze 1ste spits te worden . Vo de rest valt er niet veel positiefs te melden :)

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #104 Gepost op: september 18, 2022, 12:49:05 am »
Veel paniek heerst hier. Terecht gezien het klassement en uiteraard veel emoties nu, onterecht gezien het geleverde spel VOOR de rode kaart. Er na boeit niet meer want match gespeeld door alweer zo’n klote incompetente beslissing van de ref. Laat jullie aub niet vangen. Hier komen we samen uit hoor. Laat paniek nu geen slechte raadgever zijn. We hebben wel degelijk kwaliteit in de ploeg en heb vandaag veel goeie dingen gezien ook, zelfs na de rode kaart nog.

2 weken rust en voorbereiding nu met de interlandbreak.
Kopjes bij elkaar steken en laat het geluk nu aub hopelijk eens keren naar onze zijde.
Het staat nog allemaal op een zakdoek onderaan, gelukkig.
Nog 3 matchen om te zien wat deze ploeg kan.
Als we in deze matchen nog steeds geen goed resultaat weten te halen, dan is het wel boeken toe.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #105 Gepost op: september 18, 2022, 03:45:41 am »
Ik vond die Ndour nie slecht heeft potentieel om onze 1ste spits te worden . Vo de rest valt er niet veel positiefs te melden :)
Tambedou niet gezien?

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #106 Gepost op: september 18, 2022, 09:49:46 am »
alles na de rode kaart moet ge idd weinig rekening mee houden
ervoor zat er wat in

hoop da ze trainen en geen verlof krijgen
want dan maken ze al dezelfde fouten lijk vroeger

goed dat nen break is nu
want ke der nu efkes geen zin meer in…

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #107 Gepost op: september 18, 2022, 09:54:00 am »
Leye kan verder zijn ploeg op punt zetten met de interlandbreak. Toen ik vooraf de opstelling zag was ik wel tevreden, zag er goed uit. Eindelijk Vossen om de bank, Leye had dit al lang gezien maar had geen alternatieven. Hopelijk ziet hij nu ooj dat Ciranni om de bank mag brommen. Heb Bossut veel krediet gegeven maar bij het eerste doelpunt ziet hij er toch weer niet goed uit, voor mij mag Bostyn er ook in. Maar van zodra die rode kaart was gevallen, was het al weer boeken toe, dan moet je nog 70min zitten kijken voor niks helaas.
SV TILL I DIE

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #108 Gepost op: september 18, 2022, 10:26:30 am »
Leye kan verder zijn ploeg op punt zetten met de interlandbreak. Toen ik vooraf de opstelling zag was ik wel tevreden, zag er goed uit. Eindelijk Vossen om de bank, Leye had dit al lang gezien maar had geen alternatieven. Hopelijk ziet hij nu ooj dat Ciranni om de bank mag brommen. Heb Bossut veel krediet gegeven maar bij het eerste doelpunt ziet hij er toch weer niet goed uit, voor mij mag Bostyn er ook in. Maar van zodra die rode kaart was gevallen, was het al weer boeken toe, dan moet je nog 70min zitten kijken voor niks helaas.
2 maar de vraag is. Was het een terechte rode kaart?
Want Ramirez gaf paar keer een goeie pas in diepte.

Offline essevee5381

• Leden
  • SLC
« Reactie #109 Gepost op: september 18, 2022, 10:29:33 am »
Paniek veur niet momenteel in mijn ogen.
We spelen duidelijk beter voetbal dan voorgaande jaren.
We hebben ook duidelijk een betere transfer periode achter de rug met Rommens en Ndour op kop.
Dit zijn gewoon 2 steen goede transfers voor onze club.

Gisteren worden we gewoon genaaid door 3 man. Sammy, Ciranni & de ref.
Door het geklungel bij de eerste goal stade al vroeg op achterstand en als de ref dan nog eens dingen ziet die er nie zijn, staan we na 20min met 10man en is de wedstrijd gespeeld. 
Desondanks deden we tot aan de 0-2 goed mee en lagen we niet onder met 10.

Spelers mogen nu niet de ‘dupe’ worden van het jarenlang gekwakkel hogerop.
Grote verschil met vorige seizoenen is dat ze er nu wel hunne kop voor leggen en beter voetbal brengen.
Dus waarom zouden we ons ongenoegen uiten op de spelers, tzijn zij die er tenslotte voor gaan moeten zorgen dat alles goed komt opt einde vant seizoen. & als Leye nu nog de pijnpunten die iedereen ziet aanpakt, dan zie ik het wel goed komen met deze kern.

South Lane Crew.

Offline Essevee 3.0

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #110 Gepost op: september 18, 2022, 10:36:06 am »
Diene Offor, wat komt die hier doen ?

Offline japarov

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: september 18, 2022, 10:44:24 am »
Zet daar Braem das hetzelfde en ene van de streek versta dat ook niet heeft nog nergens potten gebroken !!!!

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #112 Gepost op: september 18, 2022, 10:54:51 am »
Perfecte samenvatting.

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #113 Gepost op: september 18, 2022, 11:04:42 am »
Kijk ook eens naar die penalty die Cercle krijgt. Wij zouden die nooit krijgen van de arbiters of erger nog, wij zouden die tegen ons krijgen...

Offline ManU

• Leden
« Reactie #114 Gepost op: september 18, 2022, 11:15:27 am »
Hoe was het vorig jaar bij Beerschot, altijd iets, ofwel den arbiter, ofwel rode kaart, ofwel blunderende keeper, of de kansen willen er niet in… profiel van een degradant… te wijten aan kwaliteit, want dan ben je daarvan niet afhankelijk… jammer, maar het wordt een zéér lang triestig seizoen… Meneer Cordier zal zijn schup dan afkuisen…

Offline japarov

• Leden
« Reactie #115 Gepost op: september 18, 2022, 11:19:24 am »
Tambedou niet gezien?

Tuurlijk maar heb die al zien spelen mijn punt is gewoon da die Ndour meer gaat brengen op die positie dan Vossen !
Tambedou zijn contract moeten ze verlengen want hoorde al dat er intresse is van ploegen uit het buitenland !

Offline belli

• Leden
« Reactie #116 Gepost op: september 18, 2022, 11:38:41 am »
Hoe was het vorig jaar bij Beerschot, altijd iets, ofwel den arbiter, ofwel rode kaart, ofwel blunderende keeper, of de kansen willen er niet in… profiel van een degradant… te wijten aan kwaliteit, want dan ben je daarvan niet afhankelijk… jammer, maar het wordt een zéér lang triestig seizoen… Meneer Cordier zal zijn schup dan afkuisen…

Klopt als n bus. Spelers maken op het veld ook te vaak de foute beslissing. Zich s laten vallen of fout uitlokken...doen ze zelden. Je hebt nu s ervaring en leiderschap op het veld nodig.
Denk ook dat niemand verwonderd is na enkele jaren wanbeleid. Das Leye zijn fout niet.
Veel transfers en voor kwantiteit gekozen opv kwaliteit.
Kzou s met Derijck beginnen. Heeft zijn gebreken maar coacht tenminste.

Offline Will McAvoy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #117 Gepost op: september 18, 2022, 11:52:40 am »

Klopt als n bus. Spelers maken op het veld ook te vaak de foute beslissing. Zich s laten vallen of fout uitlokken...doen ze zelden. Je hebt nu s ervaring en leiderschap op het veld nodig.
Denk ook dat niemand verwonderd is na enkele jaren wanbeleid. Das Leye zijn fout niet.

Blijft schitterend om te zien hoe iemand die deze club tot 3 keer toe een mes in de rug heeft geduwd hier verdedigd wordt. Goed bezig jongens. Hij brengt ons recht naar 2e en nog liggen jullie aan zijn voeten.

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #118 Gepost op: september 18, 2022, 11:56:59 am »
Meer ervaren spelers? Gisteren  gezien  ons ervaren spelers  bij het eerste doelpunt,

Offline Essevee76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #119 Gepost op: september 18, 2022, 12:03:52 pm »

Blijft schitterend om te zien hoe iemand die deze club tot 3 keer toe een mes in de rug heeft geduwd hier verdedigd wordt. Goed bezig jongens. Hij brengt ons recht naar 2e en nog liggen jullie aan zijn voeten.

Wat een zielige vent ben jij eigenlijk? Je hoopt dat we degraderen omdat je een persoonlijk probleem met Leye hebt. Gisteren kon hij hier totaal niks aan doen. Zijn ploeg stond goed met uitzondering van Ciranni. Leye zal ook geen 4 jaar krediet krijgen zoals uw boezemvriendje Dury. Indien er binnen een paar speeldagen geen punten zullen bijkomen zal hij waarschijnlijk mogen opkrassen. Dat zou nogal een feestje voor jou zijn hé? Ik hoop dat Leye uw feestje verknald en goeie resultaten boekt!