Auteur Topic: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV  (gelezen 19416 keer)

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #120 Gepost op: september 18, 2022, 12:06:28 pm »
Hoe was het vorig jaar bij Beerschot, altijd iets, ofwel den arbiter, ofwel rode kaart, ofwel blunderende keeper, of de kansen willen er niet in… profiel van een degradant… te wijten aan kwaliteit, want dan ben je daarvan niet afhankelijk… jammer, maar het wordt een zéér lang triestig seizoen… Meneer Cordier zal zijn schup dan afkuisen…

Klopt als n bus. Spelers maken op het veld ook te vaak de foute beslissing. Zich s laten vallen of fout uitlokken...doen ze zelden. Je hebt nu s ervaring en leiderschap op het veld nodig.
Denk ook dat niemand verwonderd is na enkele jaren wanbeleid. Das Leye zijn fout niet.
Veel transfers en voor kwantiteit gekozen opv kwaliteit.
Kzou s met Derijck beginnen. Heeft zijn gebreken maar coacht tenminste.

Blijft schitterend om te zien hoe iemand die deze club tot 3 keer toe een mes in de rug heeft geduwd hier verdedigd wordt. Goed bezig jongens. Hij brengt ons recht naar 2e en nog liggen jullie aan zijn voeten.
uw wensen nog ni vo werkelijkheid nemen mijnen besten
en noemde hij u supporter als ge geniet van verlies van de club?
jij bent dus een van de enige supporters die tevreden is vandaag
klasse

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #121 Gepost op: september 18, 2022, 12:10:19 pm »
Ik vond die Ndour nie slecht heeft potentieel om onze 1ste spits te worden . Vo de rest valt er niet veel positiefs te melden :)
Tambedou niet gezien?

Tuurlijk maar heb die al zien spelen mijn punt is gewoon da die Ndour meer gaat brengen op die positie dan Vossen !

Tambedou zijn contract moeten ze verlengen want hoorde al dat er intresse is van ploegen uit het buitenland !
Met meer brengen bedoelt U dan meer doelpunten maken of beter verdedigen ? want het is scoren dat ze moeten doen, anders kunt ge geen wedstrijden winnen.
« Laatst bewerkt op: september 18, 2022, 02:36:06 pm door svennay »

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #122 Gepost op: september 18, 2022, 12:21:11 pm »
Is men in technische staf achterlijk of dom??
Wij hebben geen 8 en geen 6
Kom hier niet zf met Sissako, Rommens of Miroshi, NEEN!!!
Daar zit het grootste probleem, ik zeg het al 3 jaar!!
Dat men dit niet ziet is gewoon niet te begrijpen

In plaats van 13 halve te gaan halen, haal 5 goeie! Kom niet af met “onbekenden die zich willen bewijzen” Dat willen U17 ook ze…

GATACHTERLIJK BESTUUR EN TRAINER

Leye is gewoon een 2de Dury, zakken vullen door ZIJN spelers te halen. Hadden we anders kunnen verwachten na zijn 3 “mooie” afscheiden

Offline pierre

• Leden
« Reactie #123 Gepost op: september 18, 2022, 01:21:32 pm »
Hoe je het ook draait of keert, feit is dat de JPL gekend staat als een ‘speciale competitie’ en dat je minstens 5 spelers nodig hebt die de competitie goed kennen. Maar ja als noch Cordier noch het bestuur meer van voetbal kennen dan dat een bal rond is, en elk jaar zonder eigen visie, gewoon volgen war den eersten den besten hen wijsmaakt, dan houdt het ooit eens op.

Dit jaar is game over. Komt niet meer goed. Je ziet wel dat een paar van die nieuwe gasten kunnen voetballen en misschien kunnen we dan na een jaartje rijpen terugkeren. Maar tegen dan zijn de meeste hier waarschijnlijk wel weer weg omdat iemand Cordier en co iets anders wijs hebben gemaakt.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #124 Gepost op: september 18, 2022, 01:30:16 pm »

In plaats van 13 halve te gaan halen, haal 5 goeie! Kom niet af met “onbekenden die zich willen bewijzen” Dat willen U17 ook ze…

Leye is gewoon een 2de Dury, zakken vullen door ZIJN spelers te halen. Hadden we anders kunnen verwachten na zijn 3 “mooie” afscheiden

We mogen wij daar vooraan zetten wie we willen, als ge geen middenveld hebt die een aanval kunnen opzetten en geen flanken die een man kunnen voorbij gaan of een goede voorzet geven is het hopeloos.

Offline jowanie

• Leden
« Reactie #125 Gepost op: september 18, 2022, 01:31:45 pm »
Zou wel eens een wedstrijd willen zien tegen een haalbare tegenstander waar de ref of de var geen regelneven zijn. Tegen Union roept de var de ref terug omdat Ciranni onbeholpen over de bal trapt en tegen hetgeen zit van een union speler. Volgens het reglement is dit een strafschop, maar heeft niks te maken met een overtreding. Ik heb geen beelden gezien van de fout van Ramirez, maar ik hoor overal: “streng oordeel van de scheids”. Dat na 10 min. Dan voel je een wedstrijd niet aan. In beide gevallen nefast voor een ploeg zonder vertrouwen.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #126 Gepost op: september 18, 2022, 01:37:20 pm »
Er zijn er velen geen fan, maar Derijck moet in de ploeg! Je hebt die ervaring nodig.

Online japarov

• Leden
« Reactie #127 Gepost op: september 18, 2022, 01:48:52 pm »
Ik zou Timo er ook inzetten en Tanmbedou rij voorruit brengen ipv Sissako die brengt te weinig in mijn ogen . Is wel mij persoonlijke mening voor alle duidelijkheid .

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #128 Gepost op: september 18, 2022, 02:35:45 pm »
Ik zou Timo er ook inzetten en Tanmbedou rij voorruit brengen ipv Sissako die brengt te weinig in mijn ogen . Is wel mij persoonlijke mening voor alle duidelijkheid .

Tis de juiste mening mijn gedacht!

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #129 Gepost op: september 18, 2022, 03:14:18 pm »

Hoezo zijn eigen zakken vullen?
SV TILL I DIE

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #130 Gepost op: september 18, 2022, 03:33:27 pm »
De as zou Bossut doelman - Derijck centraal in verdediging - Rommens centrale middenvelder - Vossen als valse spits moeten zijn. Aangevuld met jonge gasten, snelle flanken en een diepe spits met snelheid.

De opstelling van gisteren was echt niet goed.

De reactie van Bossut was een dikke sneer: jeugdige spelers, tekort aan ervaring op dit niveau maar we zullen het moeten doen met deze ploeg.... En de reactie van Leye: er zijn financiële moeilijkheden... weinig hoopgevend voor iedereen die Essevee een warm hart toedraagt.

Tot slot: we hebben een ervaren spits lopen die vorig seizoen 15 doelpunten maakte, kopbalsterk is en weegt op een verdediging. Maar volgens Leye zal hij niet meer voor Essevee spelen...

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #131 Gepost op: september 18, 2022, 03:38:33 pm »
De as zou Bossut doelman - Derijck centraal in verdediging - Rommens centrale middenvelder - Vossen als valse spits moeten zijn. Aangevuld met jonge gasten, snelle flanken en een diepe spits met snelheid.

De reactie van Bossut was een dikke sneer: jeugdige spelers, tekort aan ervaring op dit niveau maar we zullen het moeten doen met deze ploeg.... En de reactie van Leye: er zijn financiële moeilijkheden... weinig hoopgevend voor iedereen die Essevee een warm hart toedraagt.

Tot slot: we hebben een ervaren spits lopen die vorig seizoen 15 doelpunten maakte, kopbalsterk is en weegt op een verdediging. Maar volgens Leye zal hij niet meer voor Essevee spelen...
Bossut zou beter in eigen boezem kijken,ervaring? Zijn de ervaren mannen die falen(Cirrani,Bossut)

Offline Essevee 3.0

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #132 Gepost op: september 18, 2022, 03:56:06 pm »

Wat een voorstel?
Bossut die geen enkel punt pakt
Rommens die duidelijk de ploeg niet kan dragen
Vossen die match na match er niets van bakt buiten wat heen en weer geloop

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #133 Gepost op: september 18, 2022, 04:12:55 pm »

Wat een voorstel?
Bossut die geen enkel punt pakt
Rommens die duidelijk de ploeg niet kan dragen
Vossen die match na match er niets van bakt buiten wat heen en weer geloop

We verschillen van mening, maar het steken op een doelman is meestal symptomatisch. Rommens moet de ploeg alleen niet dragen, en het was trouwens Ramirez die de ploeg in de steek liet. Vossen scoorde vorig seizoen 18 doelpunten met wat heen en weer geloop.

Mijn punt is vooral communicatie en ervaring in de ploeg brengen. Dat zou de as moeten zijn in mijn ogen. En ik zou ook Gano terug opvissen. Maar who am I inderdaad.

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #134 Gepost op: september 18, 2022, 04:21:04 pm »
We missen een leider op het middenveld. Ben er 100% zeker van, Ruud Vormer op ons middenveld met Tambedou. Het zou een wereld van verschil maken. Ook al is hij van leeftijd, hij zou de ploeg dragen en leiderschap tonen.

Online Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #135 Gepost op: september 18, 2022, 04:50:45 pm »
We moeten nu tegen Westerlo en OHL. Dat zijn geen kleine ploegen (meer). Ik zie ons daar toch geen punten tegen pakken, of het zal serieus moeten veranderen. In iedere geval Leye nog een 5-tal matchen krediet geven. Maar proberen ergens in het buitenland toch 2 transfervrije goede spelers te vinden (zoals diene Leistner van STVV. Dat zijn meerwaarde-spelers. En Gano moet ook spelen. Het is de plicht van iedere trainer om iedere speler te gebruiken. Ik reken Leye dit echt aan, zelfs al is Gano een echte klojo.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #136 Gepost op: september 18, 2022, 05:55:29 pm »
Oef, Eupen op het laatste nippertje nog geklopt. Goed voor ons.

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #137 Gepost op: september 18, 2022, 07:40:42 pm »
Er zijn er velen geen fan, maar Derijck moet in de ploeg! Je hebt die ervaring nodig.

Hij viel goed en gedreven in.

Ik zou niet te veel conclusies verbinden aan deze match.
Als je na 1 minuut de 0-1 weggeeft, en na 20 min het licht uitdoet dan is het voorbij.
We toonden met 10 nog dat STVV echt niet beter is dan ons.

Ndour is een aanwinst, en Tambedou is een beer.
Mss is die andere Senegalees (technisch sterk) ook wel direct een meerwaarde.

Ik geloof in een overwinning op Westerlo. Het kan niet blijven tegenzitten.

Ik zou Bostyn en Derijck in de ploeg zetten, Sammy en evt Lopez eruit.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #138 Gepost op: september 18, 2022, 08:26:22 pm »
Zal tussen ploegen 14-18 gaan voor degradatie.
SV TILL I DIE

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #139 Gepost op: september 18, 2022, 08:31:49 pm »
Nu hopen dat Anderlecht wint tegen KVK