Ik bemachtigde er nog 2 (ben wel lid daar) bij Tempo in Wortegem. Kleinere lokalen hebben maar een fractie aan kaarten, grotere hebben dan weer meer dan 1 bus (maar ook meer leden). Je kan dus stellen dat dit beperktere aantal kaarten verdeeld wordt over de mensen die al een aantal verplaatsingen meededen. Er zullen veel Waregemnaars tussen Deinzefans staan. Wij zijn op thuismatchen ook met 5, waarvan dus 2 een ticket versierden. De andere 3, staan ook bij Deinze. Maar goed...als je ziet wat Brugge en RSCA zich allemaal permitteren bij ons, dan zou ik maar toch ook eens geen zorgen in maken, hoor. Elke uitploeg heeft combi in Deinze. Ze staan daar trouwens met een nieuwe (mobiele) zittribune over de volledige lengte van hun veld die leeg blijft, al een tijdje. Ze konden daar makkelijk nog honderden Esseveefans een plaats op gegeven hebben.
inderdaad, de bezieling is in deinze veeeeel groter. was dit weekend vaak ik Deinze op de kerstmarkt (mijn zoon stond er met een kraam van de school) en daar werd er over gesproken hoor! Ze willen ons pakken en echt die shit dat de competitie belangrijker is is zich al indekken. Zo veel moeten onze jongens ook niet werken hé
Citaat van: Tibo01 op december 20, 2022, 03:10:27 pminderdaad, de bezieling is in deinze veeeeel groter. was dit weekend vaak ik Deinze op de kerstmarkt (mijn zoon stond er met een kraam van de school) en daar werd er over gesproken hoor! Ze willen ons pakken en echt die shit dat de competitie belangrijker is is zich al indekken. Zo veel moeten onze jongens ook niet werken héBij de supporters toch niet alleszins. Uitverkocht uitvak en weet van honderden Waregem supporters in de thuisvakken. Wordt een halve thuismatch. Enige verplaatsing die ik dit seizoen ook maak. Nostalgie tot en met.
7 afwezigen morgen... En niet van de minsten...Vossen (lag in kliniek met longproblemen), Gano, maandag uitgevallen op training met heupproblemen,Ciranno (meniscus), Willen, buikspieren, De Buyser , voet en dan nog Sormo en Rommens (ziek).
tijd voor Thiam en Sylla?
Citaat van: Boer uit Waregem op december 20, 2022, 08:02:58 pmtijd voor Thiam en Sylla?Braem?
Wat heeft Derijck nu eigenlijk ?