Artikel met Bossut? Ik las het net? Wat wil je nu zelf? Hij is West-Vlaming en het is een derby. Bij Kortrijk zetten ze dan ook D’Haene in de gazet, man man….ik blijf erbij. Op Antwerp, Brugge…was Bossut wel goed. En een keeper verzuipt mee met de ploeg. Punt. Bossut ook, ja. Kijkt er iemand hoe wij die tegengoals doen ontstaan? Kinderlijk balverlies op ons middenveld, inspelen op spelers die gedekt staan, nauwelijks gevaar vanop de flanken (of geloof je nu zelf dat Gano terugkeert omdat hij zich excuseerde???). Nope, omdat we geen gevaar creeren zonder buffel in de 16, ja
). 1 pineut zoeken, zielig is dat! Neen, Bossut is inderdaad niet goed bezig, maar….wie wel?? Ik zie jammergenoeg veel gelijkenissen met het laatste seizoen van SV Waregem in eerste….Palomino, Bosmans, Oulare constant geblesseerd, David Bossuyt, Rik Claeys…te weinig talent om het hoofd boven water te houden. Daar konden voetbaldieren zoals Anthuenis en Van Maldeghem niks aan veranderen…maar toch…present, straks. Zonder enige verwachting, dus relaxter dan ooit
Een keeper gaat mee in de malaise, dat is zever e!
Een keeper kan net een lichtpunt zijn in die malaise!!
Kijk bvb naar Ilic, Kortrijk was vorig jaar ook niet goed bezig, maar Ilic was hun beste speler.
Kijk naar Westerlo, ze liggen elke week onder, maar Bolat redt ze, en zo winnen ze.
Kijk naar Koffi bij Moeskroen geweest
Er zijn X-aantal voorbeelden
Bossut is gewoon al jaren minder, zo simpel is het
En met te zeggen dat ie de eerste 3 matchen goed was, daar zit ook enige zin voor overdrijving in…