Dan win je in Kortrijk, thuis van Anderlecht en dan verlies je deze wedstrijd. Pff teleurstellend.
Ze hadden er precies geen zin in vanavond. Tzal toch beter moeten tegen Standard als je in die match iets wil rapen.
Je moet altijd in reeksen kijken en niet per match. We halen 6/9 wat uitstekend is. Als we dit nog eens herhalen voor het wk dan zou dat super zijn.
Zat er meer in vanavond? Zeker als je ziet dat Oostende wel zwak is maar dit resultaat had ik verwacht. Mentaal is deze ploeg niet rijp genoeg om hetzelfde te blijven herhalen na kvk en anderlecht.
idd.We halen 6/9,daar had IEDEREEN voor getekend op voorhand.Begrijp niet waarom ze hier geen trainer haalden op dit forum....
Wel soms denk ik van bepaalde trainers hoe ze hun trainersdiploma haalden, door te betalen?
Leye zijn interview achteraf trok ook op niks,het lag allemaal aan de spelers die altijd dezelfde fouten maken. Dat zegt volgens mij alles. Leye maakt de grootste fout, door Tambedou terug achteruit te schuiven, door met drie vanachter te spelen,door Tsouka op te stellen. We haalden 6 op 6 door met 4 vanachter te spelen,door een middenveld met Tambedou,Rommens en Vigen.
We bouwden meer zekerheid in.
Leye denkt plots dat we na die 6 op 6 dominant kunnen spelen en op balbezit, het leek wel Dury.
Het komt dan 1-1 met toen al een ploeg volledig uit evenwicht met infeite 3 centrumspitsen in de ploeg. Dan moet je uw ploeg herschikken zeker wanneer je die vervangingen van KVO zag.
Daar moet je geen expert voor zijn om te beseffen dat dit faliekant gaat aflopen.
Het wordt dan 2-1en nog 10 minuten te spelen en hij haalt er zijn beste speler af en brengt centrumspits nr 4 erin. Geen enkele kans hadden we nog in de laatste 10 minuten. Moest Braem op de bank zitten,hij bracht hem ook nog in .
Dus nee, ge moet geen gediplomeerde trainer zijn om te zien dat Leye tactisch een nul is.