Auteur Topic: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee  (gelezen 17069 keer)

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:05:10 pm »
Dan win je in Kortrijk, thuis van Anderlecht en dan verlies je deze wedstrijd. Pff teleurstellend.

Ze hadden er precies geen zin in vanavond. Tzal toch beter moeten tegen Standard als je in die match iets wil rapen.
gene zin in
da leek mij ook…

Offline mogul

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:07:35 pm »
ze hadden er gene zin in…
te slordig
en der liepen er veel verloren
en te slapen

jammer, gemiste kans
want dit KVO is zeker ni beter
wel slimmer (vooral den Yves dan)

Willen is het enige lichtpunt..
Vigen was beresterk.  Vigen en willen waren goed.  Dit verlies is te wijten aan Leye,dit is doodzonde.  Wat dacht hij,dat wij een klasse beter zijn dan KVO?  Waarom verandert hij zijn ploegopstelling bij begin van de match?  Doet hij dit niet dan verliezen wij niet,daar ben ik zeker van !
Domme trainer vooral.  Het wordt dan 1-1 en wat doet die slimme ? Nog een aanvaller erbij zetten,niet normaal.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:10:04 pm »
Dan win je in Kortrijk, thuis van Anderlecht en dan verlies je deze wedstrijd. Pff teleurstellend.

Ze hadden er precies geen zin in vanavond. Tzal toch beter moeten tegen Standard als je in die match iets wil rapen.

Het waren nu ook niet tegen de sterkste ploegen dat we gewonnen hebben.

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:10:11 pm »
Tsouka en Miroshi moeten voor mij nooit meer in de ploeg staan. Naar de B kern aub.
Ndour, onze duurste aankoop, is nog minder dan Braem. Heeft nu tot op heden nog niets getoond.
En ja, Leye was werkelijk tactisch niets tegen dit zwak oostende...

Tsouka, Miroshi, Ramirez, Ndour, zijn 4 miskopen van jewelste.

Waarom ineens geen Sormo meer? Waarom eens geen Braem?

Voor het eerst sinds lang zie ik het duister in.

Laat ons hopen dat Seraing, Kortrijk en Eupen nog zwakker doen dan ons...

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:10:30 pm »
Mazu halen 😉.... of proberen toch maar dat gaat bestuur nooit durven.... afwachten tot na standard en Mechelen en als hij nog vrij is, halen.

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:12:04 pm »
Inderdaad totaal onnodig verlies met als klap op de vuurpijl gepakt worden op een counter.
1punt moet je soms eens koesteren.

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #86 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:14:02 pm »
Gelijkspel moest de einduitslag zijn. Twee ploegen bang om te verliezen. KVO vond ik persoonlijk zwakker dan ons als die ploeg in eerste blijft trakteer ik een vat in de Fools voor slc.

Voor de rest geen inspiratie, geen inzet en navotus en offor toch op kop de slechtste bij ons. Alhoewel ik erbij KVO meer kan opnoemen.

Het enigste dat KVO meer had was geluk en een scheidsrechter die alles floot. 3 kansen creëren en 2 doelpunten uithalen noem ik geluk.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #87 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:15:46 pm »
Inderdaad totaal onnodig verlies met als klap op de vuurpijl gepakt worden op een counter.
1punt moet je soms eens koesteren.
Indd, zeker tegen een rechtstreekse concurrent!!

Offline mutske

• Leden
« Reactie #88 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:17:57 pm »
Denk dat vandaag duidelijk is geworden dat Leye op tactisch vlak nog veel te leren heeft. In hun verkorte pro licenses zullen ze er geen tijd voor gehad hebben.

Offline Essevee76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #89 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:18:23 pm »

Je moet altijd in reeksen kijken en niet per match. We halen 6/9 wat uitstekend is. Als we dit nog eens herhalen voor het wk dan zou dat super zijn.
Zat er meer in vanavond? Zeker als je ziet dat Oostende wel zwak is maar dit resultaat had ik verwacht. Mentaal is deze ploeg niet rijp genoeg om hetzelfde te blijven herhalen na kvk en anderlecht.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:32:42 pm »
Gelijkspel moest de einduitslag zijn. Twee ploegen bang om te verliezen. KVO vond ik persoonlijk zwakker dan ons als die ploeg in eerste blijft trakteer ik een vat in de Fools voor slc.

Voor de rest geen inspiratie, geen inzet en navotus en offor toch op kop de slechtste bij ons. Alhoewel ik erbij KVO meer kan opnoemen.

Het enigste dat KVO meer had was geluk en een scheidsrechter die alles floot. 3 kansen creëren en 2 doelpunten uithalen noem ik geluk.
Over ons ben ik niet akkoord.  Door de tactische keuzes van Leye verliezen we deze match.  Het staat dan 1-1en we spelen dan al met Offor,Fadera,Vossen en Gano.  Dan moet je gewoon normaal doen en uw evenwicht terug in de ploeg steken en KVO laten komen ipv zo hoog te staan,1balletje in de diepte en het is prijs,juist voor de 2de goal hadden we al een verwittiging gehad.  Wij waren dus niet bang voor te verliezen,we hadden dat beter gehad,we,vooral Leye,waren overmoedig en dom en naief.
Ik geloof dat we met deze spelersgroep de degradatie juist kunnen vermijden,maar met deze trainer na deze wedstrijd denk ik niet.  Pakken we een punt,dat we zeker verdienden en we zeker zouden hebben indien Leye een beetje tactisch inzicht zou hebben dan hadden we 7 op 9,bleven we positief,nu verknalt hij het.  Geen vertrouwen in Leye als coach!

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:36:15 pm »

Je moet altijd in reeksen kijken en niet per match. We halen 6/9 wat uitstekend is. Als we dit nog eens herhalen voor het wk dan zou dat super zijn.
Zat er meer in vanavond? Zeker als je ziet dat Oostende wel zwak is maar dit resultaat had ik verwacht. Mentaal is deze ploeg niet rijp genoeg om hetzelfde te blijven herhalen na kvk en anderlecht.

Decompressie na euforie, moeilijk om dat op enkele dagen weg te werken en de batterijen opnieuw op te laden, ze waren vergeten dat we nog altijd laatste stonden.

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #92 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:38:46 pm »

Over ons ben ik niet akkoord.  Door de tactische keuzes van Leye verliezen we deze match.  Het staat dan 1-1en we spelen dan al met Offor,Fadera,Vossen en Gano.  Dan moet je gewoon normaal doen en uw evenwicht terug in de ploeg steken en KVO laten komen ipv zo hoog te staan,1balletje in de diepte en het is prijs,juist voor de 2de goal hadden we al een verwittiging gehad.  Wij waren dus niet bang voor te verliezen,we hadden dat beter gehad,we,vooral Leye,waren overmoedig en dom en naief.
Ik geloof dat we met deze spelersgroep de degradatie juist kunnen vermijden,maar met deze trainer na deze wedstrijd denk ik niet.  Pakken we een punt,dat we zeker verdienden en we zeker zouden hebben indien Leye een beetje tactisch inzicht zou hebben dan hadden we 7 op 9,bleven we positief,nu verknalt hij het.  Geen vertrouwen in Leye als coach!
correcte analyse voor de zoveelste keer. Maar ik vond persoonlijk KVO slechter. Maar verloren door idd het te laat ingrijpen van Leye.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:56:00 pm »

correcte analyse voor de zoveelste keer. Maar ik vond persoonlijk KVO slechter. Maar verloren door idd het te laat ingrijpen van Leye.
Inderdaad,KVO was zwak en daarom is het zo'n doodzonde om zelfs geen puntje mee te pikken.
Charleroi,OHL,Union thuis verliezen we ook omdat Leye tactisch niet 'gezond' denkt.  Die ploegen waren ook niet bijzonder sterk.
Dit gaat niet over geen inzet hebben van de spelers zoals sommigen hier beweren, dit gaat hier over tactisch geblunder,over de juiste spelers brengen en zetten.  Ik zou het als bestuur wel weten.  Zeker omdat het niet de eerste keer is.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #94 Gepost op: oktober 23, 2022, 11:57:52 pm »

idd.We halen 6/9,daar had IEDEREEN voor getekend op voorhand.Begrijp niet waarom ze hier geen trainer haalden op dit forum....

Offline mogul

• Leden
« Reactie #95 Gepost op: oktober 24, 2022, 12:53:53 am »

idd.We halen 6/9,daar had IEDEREEN voor getekend op voorhand.Begrijp niet waarom ze hier geen trainer haalden op dit forum....
Wel soms denk ik van bepaalde trainers hoe ze hun trainersdiploma haalden, door te betalen?
Leye zijn interview achteraf trok ook op niks,het lag allemaal aan de spelers die altijd dezelfde fouten maken.  Dat zegt volgens mij alles.  Leye maakt de grootste fout, door Tambedou terug achteruit te schuiven, door met drie vanachter te spelen,door Tsouka op te stellen.  We haalden 6 op 6 door met 4 vanachter te spelen,door een middenveld met Tambedou,Rommens en Vigen.
We bouwden meer zekerheid in.
Leye denkt plots dat we na die 6 op 6 dominant kunnen spelen en op balbezit, het leek wel Dury.
Het komt dan 1-1 met toen al een ploeg volledig uit evenwicht met infeite 3 centrumspitsen in de ploeg.  Dan moet je uw ploeg herschikken zeker wanneer je die vervangingen van KVO zag.
Daar moet je geen expert voor zijn om te beseffen dat dit faliekant gaat aflopen.
Het wordt dan 2-1en nog 10 minuten te spelen en hij haalt er zijn beste speler af en brengt centrumspits nr 4 erin. Geen enkele kans hadden we nog in de laatste 10 minuten. Moest Braem op de bank zitten,hij bracht hem ook nog in .
Dus nee, ge moet geen gediplomeerde trainer zijn om te zien dat Leye tactisch een nul is.

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #96 Gepost op: oktober 24, 2022, 09:08:48 am »

Wel soms denk ik van bepaalde trainers hoe ze hun trainersdiploma haalden, door te betalen?
Leye zijn interview achteraf trok ook op niks,het lag allemaal aan de spelers die altijd dezelfde fouten maken.  Dat zegt volgens mij alles.  Leye maakt de grootste fout, door Tambedou terug achteruit te schuiven, door met drie vanachter te spelen,door Tsouka op te stellen.  We haalden 6 op 6 door met 4 vanachter te spelen,door een middenveld met Tambedou,Rommens en Vigen.
We bouwden meer zekerheid in.
Leye denkt plots dat we na die 6 op 6 dominant kunnen spelen en op balbezit, het leek wel Dury.
Het komt dan 1-1 met toen al een ploeg volledig uit evenwicht met infeite 3 centrumspitsen in de ploeg.  Dan moet je uw ploeg herschikken zeker wanneer je die vervangingen van KVO zag.
Daar moet je geen expert voor zijn om te beseffen dat dit faliekant gaat aflopen.
Het wordt dan 2-1en nog 10 minuten te spelen en hij haalt er zijn beste speler af en brengt centrumspits nr 4 erin. Geen enkele kans hadden we nog in de laatste 10 minuten. Moest Braem op de bank zitten,hij bracht hem ook nog in .
Dus nee, ge moet geen gediplomeerde trainer zijn om te zien dat Leye tactisch een nul is.

Dikke 2

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #97 Gepost op: oktober 24, 2022, 09:21:39 am »
Zonde.

Ongelofelijk dat Oostende deze match kan winnen. Ze konden geen 3 passen na elkaar geven. Eerste helft, zelf geen enkele kans bij elkaar gespeeld. Dit heb je echt werkelijk volledig aan jezelf te danken.

Die Tsouka, da's toch een enorm drama. De enige passes die aankwamen, zijn die achteruit. Vooruit voetballen zit er niet in. Wegglijden en defensieve fouten maken wel helaas.

Anderzijds was het van onze kant ook ver onder de maat, maar eigenlijk mag je deze match nooit verliezen.
Willen was een lichtpunt, die heeft zich toch goed herpakt na zijn fouten tegen Leuven. Alleen komt de 2-1 wel door risicovolle pass, waarbij de gevolgen van balverlies zich lieten zien: 1 pass en goal.

We staan er nog altijd bij, maar komende matchen worden echt zéér belangrijk. Niets is verloren. Standard op verplaatsing, tegen een niet topploeg is altijd minder.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: oktober 24, 2022, 09:33:00 am »
Velen schrijven hier dat KV zo zwak was.maar hebben er wel van verloren. Met dit elftal geraken we er niet uit en is de weg geplaveid naar 1B. Je moeens nagaan hoeveel doelpunten we gemaakt hebben na en vloeiende aanval. Het waren allemaal doelpunten waar wat geluk bij zat.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: oktober 24, 2022, 10:16:17 am »
Standard thuis en Mechelen uit. Na deze 2 matchen beslissen of we doorgaan met Leye of niet.  Zoals ik eerder zei, als Mazu haalbaar is? Halen...Deze match van gisteren MOET je altijd winnen. We zwijgen dan nog over het belang en de gouden zaak die we konden doen + verzilvering match Anderlecht.Terug naar af. Ontgoocheling. Nu weer reeks van 3-4 matchen verliezen op rij?