Auteur Topic: Speeldag 16 : zaterdag 05/11/2022 - 16.00u : KV Mechelen - Essevee  (gelezen 16622 keer)

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : zaterdag 05/11/2022 - 16.00u : KV Mechelen - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: november 05, 2022, 09:34:03 pm »
Eupen scoorde op snelle counter ma was offside
ma standard nu met 10
beloofd were goe weekend te worden

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #81 Gepost op: november 05, 2022, 09:35:37 pm »
Lukas Willen charmeert elke match meer. Doet me denken aan Karel Dhaene. Speelt goed uit. Veel maturiteit voor zijn jonge leeftijd.
Stop eens met zagen op Leye. Oke hij maakt soms rare beslissingen maar ik zie nu vechters op het veld ipv die makke lammetjes onder Dury. We hebben zeker de kwaliteit om er in te blijven en ik heb er alle vertrouwen in. Er moet pas samengezeten worden na de match tegen Eupen. Dan is het perfecte moment om Leye te evalueren.
« Laatst bewerkt op: november 05, 2022, 09:39:23 pm door Habib habibou »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: november 05, 2022, 09:48:32 pm »
Lukas Willen charmeert elke match meer. Doet me denken aan Karel Dhaene. Speelt goed uit. Veel maturiteit voor zijn jonge leeftijd.
Stop eens met zagen op Leye. Oke hij maakt soms rare beslissingen maar ik zie nu vechters op het veld ipv die makke lammetjes onder Dury. We hebben zeker de kwaliteit om er in te blijven en ik heb er alle vertrouwen in. Er moet pas samengezeten worden na de match tegen Eupen. Dan is het perfecte moment om Leye te evalueren.
Het ene heeft niks met het andere te maken.  Het is niet omdat er meer dan terechte kritiek is op Leye dat dit iets of wat te maken heeft met Dury.  En ook nu is het hetzelfde als met Dury, als je de dingen hier durft benoemen zoals ze zijn dan zie je hier zo'n dingen passeren 'stop met zagen op Leye', is toch een raar gegeven.  De dingen zijn wat ze zijn en dan mag je die niet benoemen of wat?  Dury,Leye,Simons of De fauw, dat maakt allemaal niks uit, als het goed is dan wordt dit hier toch ook geschreven? 

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #83 Gepost op: november 05, 2022, 10:24:56 pm »
eupen op 1-0
strafschop
tis dus geen gewonnen punt tot nu
mo een broodnodig punt

Offline Porky

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: november 05, 2022, 10:34:51 pm »

Was idd goed, maar wel gemakkelijk uitgeklapt bij de 2-0..

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: november 05, 2022, 10:39:48 pm »
eupen wint dus van Standard mee 2-0
wie hoopte op 4/6 zal dus ook een kaarske moeten branden

Willen is een betere, veel betere versie van Peltinckx
zelfs zijn uitvoetballen en oprukken is top

neuten kunde altijd wel over iets e

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: november 05, 2022, 11:05:16 pm »
Nu hopen dat Standard wint. Onze concurrenten zouden moeten verliezen, anders hebben we slechts een pyrusoverwinning behaald. pH
2

weet ni meer wa denken eigenlijk
van 2-0 na 2-2 in Mechelen
is nooit een slecht resultaat
maar…
ne 424…
hoe in godsnaam denkte daar ook maar aan…

Laten we zeggen dat het hoogst twijfelachtig is dat een kandidaat degradant gaat overleven met dit soort kamikaze voetbal, je staat daardoor wel 2-0 achter é na een helft. Voor het zelfde geld pakken we vandaag 3 punten als hij een beetje normaal aan die wedstrijd begint, maar dat gaan we nooit te weten komen en is makkelijk praten achteraf.

Wat we wel weten is dat we minstens een punt verliezen op Oostende, daar ben ik van overtuigd, en dat het tegen Standard ook gene vetten was qua opstelling.

Hij speelt een gevaarlijk spel en hij zal er vroeg of laat mee tegen de lamp lopen denk ik. Er zit meer in deze ploeg dan een 17e plek in het klassement imo.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: november 05, 2022, 11:26:40 pm »
Nu hopen dat Standard wint. Onze concurrenten zouden moeten verliezen, anders hebben we slechts een pyrusoverwinning behaald. pH
2

weet ni meer wa denken eigenlijk
van 2-0 na 2-2 in Mechelen
is nooit een slecht resultaat
maar…
ne 424…
hoe in godsnaam denkte daar ook maar aan…

Laten we zeggen dat het hoogst twijfelachtig is dat een kandidaat degradant gaat overleven met dit soort kamikaze voetbal, je staat daardoor wel 2-0 achter é na een helft. Voor het zelfde geld pakken we vandaag 3 punten als hij een beetje normaal aan die wedstrijd begint, maar dat gaan we nooit te weten komen en is makkelijk praten achteraf.

Wat we wel weten is dat we minstens een punt verliezen op Oostende, daar ben ik van overtuigd, en dat het tegen Standard ook gene vetten was qua opstelling.

Hij speelt een gevaarlijk spel en hij zal er vroeg of laat mee tegen de lamp lopen denk ik. Er zit meer in deze ploeg dan een 17e plek in het klassement imo.
We halen 6 op 6 en dan verandert hij de ploeg terug tegen KVO.  De vraag is waarom?  Omdat Derijck gekwetst was?  Waar zat Lopez?  Waar was Sormo?  Inderdaad, alle 2 op de bank tegen KVO.  Nee, hij beslist om Tambedou terug naar achteren te trekken.  Tegen Standard waren zowel Lopez als Sormo niet op de bank.  Sormo nu wel op de bank tegen KV Mechelen.  Ik geloof niet dat die spelers gekwetst zijn, er is ook weinig communicatie daarover, tellen wij als supporter niet mee?  Hoe Leye omgaat met spelers is net zoals Dury deed.  Zo bouw je geen ploeg, zo maak je het vertrouwen van spelers volledig kapot.  Vigen speelde 3 matchen op degelijk niveau, tegen Mechelen eruit.  Sissako speelt al heel het seizoen rampzalig, ook voor Sissako is het dan beter om hem niet op te stellen nu, maar Leye doet het wel, met een rode kaart als gevolg.
Winnen tegen Eupen is de opdracht nu, maar hoe zal meneer zijn ploeg zetten?  Terug met Offor,Vossen,Gano,Fadera? 
Maar zelfs indien we winnen van Eupen zou ik de coach vervangen, desnoods moet D'Hollander maar overpakken. 

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #88 Gepost op: november 06, 2022, 08:33:58 am »
Eigenlijk moet je nu een sportief directeur hebben die zegt: ‘Mbaye, zulke onozelheden dulden we niet’
Een De Condé bvb zou het wel gezegd hebben.
Zelf na een nacht begrijp ik nog altijd  niet hoe je zo aan de match kon beginnen.

Offline Essevee 3.0

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #89 Gepost op: november 06, 2022, 09:34:07 am »
Gasten zaag ne keer nie
We staan er beter voor dan 5 matchen geleden

Offline gunther

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: november 06, 2022, 10:08:57 am »
Eigenlijk moet je nu een sportief directeur hebben die zegt: ‘Mbaye, zulke onozelheden dulden we niet’
Zelf na een nacht begrijp ik nog altijd  niet hoe je zo aan de match kon beginnen.
idem hier 4-2-4 man man man
malinois, gent, oostende: in het Dury tijdperk trokken we die matchen over de sloot met 1 doelpunt.
ben wel fan van de Afrikaanse uitbundigheid maar of dit ons uit het moeras zal trekken?
maar bon een aantal pensioengerechtigden binnen de leiding vinden dit misschien leuk :)

ps: voor de terugmatch mogen de matennaaiers walsh en van hecke toch wel een schoon fluitconcert krijgen, als ze het riskeren terug zo te handelen

Offline mogul

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: november 06, 2022, 12:14:12 pm »
malinois, gent, oostende: in het Dury tijdperk trokken we die matchen over de sloot met 1 doelpunt.
ben wel fan van de Afrikaanse uitbundigheid maar of dit ons uit het moeras zal trekken?
maar bon een aantal pensioengerechtigden binnen de leiding vinden dit misschien leuk :)

ps: voor de terugmatch mogen de matennaaiers walsh en van hecke toch wel een schoon fluitconcert krijgen, als ze het riskeren terug zo te handelen
Ik begrijp wat je bedoelt met die matennaaiers.  Het is ook dubbel, langs de ene kant denk ik dat wij dat te weinig doen of hebben langs de andere kant is dit er zo over.  De grootste matennaaier was imo toch Boli Bolingoli bij die tackel van Sissako.  Was dom van Sissako, moet je niet doen wanneer je al geel hebt en op die plek, maar Bolingoli doet er een serieus pakje drama bij en maakt in feite de eerste fout op Cirianni.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #92 Gepost op: november 06, 2022, 12:27:02 pm »
Gasten zaag ne keer nie
Vind ik ook.

We halen 7/15 in de laatste 5 matchen. Dat is toch niet slecht ? Als we zouden kunnen winnen tegen Eupen dan blijven we in de running. dat het strijden worden tegen de laatste speeldag : dat wisten we. Voor Kortrijk was het voor mij : Leye buiten, nu geef ik hem credits.  Tegen KVO hadden we beter een puntje gepakt.

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: november 06, 2022, 12:30:04 pm »
Gasten zaag ne keer nie
Vind ik ook.

We halen 7/15 in de laatste 5 matchen. Dat is toch niet slecht ? Als we zouden kunnen winnen tegen Eupen dan blijven we in de running. dat het strijden worden tegen de laatste speeldag : dat wisten we. Voor Kortrijk was het voor mij : Leye buiten, nu geef ik hem credits.  Tegen KVO hadden we beter een puntje gepakt.

Idd, toen gingen we nu 15e staan, weliswaar met kvk nog match tegoed...

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #94 Gepost op: november 06, 2022, 12:32:03 pm »

Als essevee supporter was ik wel tevreden dat Van Hecke er in kwam,dacht dan toch een gevaar minder.... ::)

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #95 Gepost op: november 06, 2022, 12:36:11 pm »
Gasten zaag ne keer nie
idd.Als we iedere paar weken één plaatsje opschuiven komt het goed :)

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: november 06, 2022, 01:20:43 pm »
ondertussen bij de Veekaa, Lamkel Ze niet in selectie. Wil al transfer forceren.

Tot zo ver de veekaa die zich gaat redden dankzij Lamkel Ze ?

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #97 Gepost op: november 06, 2022, 02:28:50 pm »
ondertussen bij de Veekaa, Lamkel Ze niet in selectie. Wil al transfer forceren.

Tot zo ver de veekaa die zich gaat redden dankzij Lamkel Ze ?

Tzal geen groot verlies zijn zeker? Behalve tegen Antwerp heeft hij nog geen deuk in een pakske boter getrapt, en Bruno is daar ook terug fit zag ik.
Minder show, dat wel, maar misschien wel meer punten. Eigelijk hetzelfde dat tegen Leye kan gezegd worden   ;)

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: november 06, 2022, 04:49:51 pm »
Tja, ik heb Lamkel Ze toch nog te hoog ingeschat. Maar buiten zijn gedrag, blijft hij een goeie voetballer die KVK grote diensten zou kunnen bewijzen. Niet dus en goed voor ons.

Offline Top

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #99 Gepost op: november 06, 2022, 11:00:52 pm »
Mooi punt, maar zaterdag worden er best 3 punten gepakt.
Het puntje van Oostende blijft een zuur verlies.