Nu hopen dat Standard wint. Onze concurrenten zouden moeten verliezen, anders hebben we slechts een pyrusoverwinning behaald. pH
2
weet ni meer wa denken eigenlijk
van 2-0 na 2-2 in Mechelen
is nooit een slecht resultaat
maar…
ne 424…
hoe in godsnaam denkte daar ook maar aan…
Laten we zeggen dat het hoogst twijfelachtig is dat een kandidaat degradant gaat overleven met dit soort kamikaze voetbal, je staat daardoor wel 2-0 achter é na een helft. Voor het zelfde geld pakken we vandaag 3 punten als hij een beetje normaal aan die wedstrijd begint, maar dat gaan we nooit te weten komen en is makkelijk praten achteraf.
Wat we wel weten is dat we minstens een punt verliezen op Oostende, daar ben ik van overtuigd, en dat het tegen Standard ook gene vetten was qua opstelling.
Hij speelt een gevaarlijk spel en hij zal er vroeg of laat mee tegen de lamp lopen denk ik. Er zit meer in deze ploeg dan een 17e plek in het klassement imo.
We halen 6 op 6 en dan verandert hij de ploeg terug tegen KVO. De vraag is waarom? Omdat Derijck gekwetst was? Waar zat Lopez? Waar was Sormo? Inderdaad, alle 2 op de bank tegen KVO. Nee, hij beslist om Tambedou terug naar achteren te trekken. Tegen Standard waren zowel Lopez als Sormo niet op de bank. Sormo nu wel op de bank tegen KV Mechelen. Ik geloof niet dat die spelers gekwetst zijn, er is ook weinig communicatie daarover, tellen wij als supporter niet mee? Hoe Leye omgaat met spelers is net zoals Dury deed. Zo bouw je geen ploeg, zo maak je het vertrouwen van spelers volledig kapot. Vigen speelde 3 matchen op degelijk niveau, tegen Mechelen eruit. Sissako speelt al heel het seizoen rampzalig, ook voor Sissako is het dan beter om hem niet op te stellen nu, maar Leye doet het wel, met een rode kaart als gevolg.
Winnen tegen Eupen is de opdracht nu, maar hoe zal meneer zijn ploeg zetten? Terug met Offor,Vossen,Gano,Fadera?
Maar zelfs indien we winnen van Eupen zou ik de coach vervangen, desnoods moet D'Hollander maar overpakken.