Auteur Topic: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee  (gelezen 17173 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: december 27, 2022, 09:31:44 pm »
De 3-5-2 in Deinze was dramatisch, maar weet je wat, we proberen het gewoon nog eens en zetten Fadera als wingback 👏👏👏
Inderdaad, ben blij dat er zich nog iemand die bemerking maakt helaas.
En dan te bedenken dat STVV al heel het seizoen op de counter loert...
De grootste fout is Leye niet buitengooien na Eupen, moest trouwens veel vroeger.  Wat hij allemaal doet, dat is te belachelijk voor woorden.  Fadera is gvd de enige die een actie heeft, die geef je een vrije rol en moet zich enkel aanvallend uitleven, wat moet hij daar als wingback staan doen, en ja, is dan logisch dat hij in de fout gaat, wat een kieken van een trainer!
En plots zijn Lopez en Sormo daar terug, niet gezien in de oefenmatchen, niet gezien tegen Deinze en al die andere matchen.  Leye denkt dat hij met Fifa speelt en zomaar pionnetjes kan zetten.  Hij geeft ze nooit kansen en dan plots moeten ze presteren.
Bossut en Bostijn ZIJN EVEN SLECHT! maar de slechtsten van al is Leye, dat er hier nog mensen hem willen houden, dat is niet te verstaan.  Zijn jullie blind?
Vigen moet terug toekijken terwijl een Sissako al weken staat te tjolen tot en met.  We kunnen blijven doorgaan met analyseren maar de grootste fout is dat de meeste supporters zo mak als een lammeke zijn en het bestuur door dik en dun blijven steunen.  Hoe het mogelijk is dat zo'n trainer zo lang mag aanblijven terwijl hij ZWARE fouten maakt, is niet te snappen.  Hoe het mogelijk is dat zo'n Cordier jarenlang mag aanblijven, is niet te snappen.  Hoe het mogelijk is dat er NIEMAND van het bestuur niet inzag dat onze keepers de slechtsten zijn van 1A en waarschijnlijk 1B is niet te vatten.
En het ergste van al, dat hier sommigen hier Leye en Cordier en het bestuur maar altijd blijven verdedigen, is totaal niet te snappen.

Wat ik niet snap is dat er zoveel negativiteit in 1 persoon kan zitten. Alles en iedereen heb je hier de voorbije jaren al met de grond gelijk gemaakt en als een klein kind staan bleiten als je geen gelijk krijgt. Ziek word ik van zo een mensen. Neem de club over met een paar van uw vriendjes hier en we zullen zien wat je ervan bakt.
A ja, daar gaan we weer, ik heb geen lessen te trekken van niemand.  Met braaf alles te slikken wat we de voorbije jaren hebben gedaan zie je het resultaat.  Doe uw ogen open, we gaan de dieperik in dankzij de slappe houding van een deel van de supporters, de ik ken ik gasten.  Het gaat niet over gelijk hebben, het gaat over het behoud van de club.  Doe uw ogen open gast, ik word ziek van al die lammekes die alles slikken, maar goed, trek under plan hier maar op het forum en geef nog een knuffel aan Leye en Cordier.  Salut en de kost.  Ik word ziek van gasten zoals Koekenaar en enkele moderators die alles verbloemen want ze kennen het bestuur en enkele mensen van de club.  Vriendjespolitiek, maar goed, steek under kop maar in het zand, zoals de laatste jaren, mij zie je hier niet meer, ben je van mij af.  Maar ik ga wel gaan, zoals ik al bijna 50 jaar doe en ook in 1B ga ik gaan, ga jij daar nog zijn?  Denk het niet, positieveling.

Online Essevee76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: december 27, 2022, 09:40:28 pm »
De 3-5-2 in Deinze was dramatisch, maar weet je wat, we proberen het gewoon nog eens en zetten Fadera als wingback 👏👏👏
Inderdaad, ben blij dat er zich nog iemand die bemerking maakt helaas.
En dan te bedenken dat STVV al heel het seizoen op de counter loert...
De grootste fout is Leye niet buitengooien na Eupen, moest trouwens veel vroeger.  Wat hij allemaal doet, dat is te belachelijk voor woorden.  Fadera is gvd de enige die een actie heeft, die geef je een vrije rol en moet zich enkel aanvallend uitleven, wat moet hij daar als wingback staan doen, en ja, is dan logisch dat hij in de fout gaat, wat een kieken van een trainer!
En plots zijn Lopez en Sormo daar terug, niet gezien in de oefenmatchen, niet gezien tegen Deinze en al die andere matchen.  Leye denkt dat hij met Fifa speelt en zomaar pionnetjes kan zetten.  Hij geeft ze nooit kansen en dan plots moeten ze presteren.
Bossut en Bostijn ZIJN EVEN SLECHT! maar de slechtsten van al is Leye, dat er hier nog mensen hem willen houden, dat is niet te verstaan.  Zijn jullie blind?
Vigen moet terug toekijken terwijl een Sissako al weken staat te tjolen tot en met.  We kunnen blijven doorgaan met analyseren maar de grootste fout is dat de meeste supporters zo mak als een lammeke zijn en het bestuur door dik en dun blijven steunen.  Hoe het mogelijk is dat zo'n trainer zo lang mag aanblijven terwijl hij ZWARE fouten maakt, is niet te snappen.  Hoe het mogelijk is dat zo'n Cordier jarenlang mag aanblijven, is niet te snappen.  Hoe het mogelijk is dat er NIEMAND van het bestuur niet inzag dat onze keepers de slechtsten zijn van 1A en waarschijnlijk 1B is niet te vatten.
En het ergste van al, dat hier sommigen hier Leye en Cordier en het bestuur maar altijd blijven verdedigen, is totaal niet te snappen.

Wat ik niet snap is dat er zoveel negativiteit in 1 persoon kan zitten. Alles en iedereen heb je hier de voorbije jaren al met de grond gelijk gemaakt en als een klein kind staan bleiten als je geen gelijk krijgt. Ziek word ik van zo een mensen. Neem de club over met een paar van uw vriendjes hier en we zullen zien wat je ervan bakt.
A ja, daar gaan we weer, ik heb geen lessen te trekken van niemand.  Met braaf alles te slikken wat we de voorbije jaren hebben gedaan zie je het resultaat.  Doe uw ogen open, we gaan de dieperik in dankzij de slappe houding van een deel van de supporters, de ik ken ik gasten.  Het gaat niet over gelijk hebben, het gaat over het behoud van de club.  Doe uw ogen open gast, ik word ziek van al die lammekes die alles slikken, maar goed, trek under plan hier maar op het forum en geef nog een knuffel aan Leye en Cordier.  Salut en de kost.  Ik word ziek van gasten zoals Koekenaar en enkele moderators die alles verbloemen want ze kennen het bestuur en enkele mensen van de club.  Vriendjespolitiek, maar goed, steek under kop maar in het zand, zoals de laatste jaren, mij zie je hier niet meer, ben je van mij af.  Maar ik ga wel gaan, zoals ik al bijna 50 jaar doe en ook in 1B ga ik gaan, ga jij daar nog zijn?  Denk het niet, positieveling.

Niemand heeft hier lessen te nemen van iemand. Zelf ben ik héél ontevreden over de gang van zaken in onze club maar de manier waarop jij dit forum van u wil maken is wansmakelijk. En dat je al 50j supporter bent betekent juist niks. Probeer eens normaal te communiceren. Als uw IQ dat toelaat tenminste.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: december 27, 2022, 09:43:20 pm »
Tzal na de match weer allemaal de schuld zijn van de scheids…

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: december 27, 2022, 09:44:43 pm »
Wel chapeau aan onze fans.

Offline SvForever

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #64 Gepost op: december 27, 2022, 09:45:12 pm »
Als je ziet wat ze vandaag en tegen Deinze op de mat hebben gebracht vraag ik me toch af wat Leye de voorbije weken heeft gedaan op de training hoor. Bij mij gaat het er gewoon niet in dat we tegen degradatie vechten met een trainer zonder enige ervaring. Uit clubliefde zou hij vandaag (eigenlijk al na Eupen) moeten inzien dat hij niet de juiste man is om ons te redden. We konden trouwens enkele punten meer gehad hebben als de heer Leye onze beste speler, namelijk Gano niet op de bank hield. Zijn koppigheid doet ons wederom de das om. Triestig om te zien dat mensen hem en het bestuur blijven verdedigen.
« Laatst bewerkt op: december 27, 2022, 10:01:25 pm door SvForever »

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #65 Gepost op: december 27, 2022, 09:46:55 pm »
Tes al zover gekomen dat ik zelfs niet meer kijk naar de match. Je weet toch al wat er gaat gebeuren.maar ze zullen er wel weer allemaal 90 minuten voor gegaan zijn .

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #66 Gepost op: december 27, 2022, 09:47:54 pm »
Als je ziet wat ze vandaag en tegen Deinze op de mat hebben gebracht vraag ik me toch af wat Leye de voorbije weken heeft gedaan op de training hoor. Bij mij gaat het er gewoon niet in dat we tegen degradatie vechten met een trainer zonder enige er ervaring. We konden trouwens enkele punten meer gehad hebben als de heer Leye onze beste speler, namelijk Gano niet op de bank hield. Zijn koppigheid doet ons wederom de das om.

Amaja, al die zieke zeg…

Tzijn er bij STVV verdomme ook ziek ze!!!

En in onze bestuurskamer zijn ze nog veel zieker

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: december 27, 2022, 09:53:22 pm »
Leye moest al reeds 3 speeldagen terug ontslaan zijn geweest... Het is al veeel te laat nu en redden doen we ons zeker al niet meer.

Hopelijk doen al diegenen die Leye nog steeds verdedigden tot op vandaag nu eindelijk eens hun ogen open.

Met voorsprong de slechtsten trainer van 1A. Maar zal reeds nu al weer een verhaaltje klaarhebben en zichzelf weer helemaal geen schuld toe-eigenen.

En ja, bestuur, eigen bult dikke schuld! Jullie zijn al even schuldig! Tweede klasse is jullie verdiende loon.

En ja, mij ziet ge volgend niet meer terug in tweede klasse. Een supporter met 25 jaar dienst, ook in 3e en 4e klasse met KSVW, zijt ge kwijt! Beeuwsaert, verkoop maar rap uw zinkend schip...
« Laatst bewerkt op: december 27, 2022, 10:00:15 pm door svennay »

Offline belli

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: december 27, 2022, 09:58:21 pm »
Vraag de tegenstander om met 10 te spelen en met dit materiaal zal je dan ook nog niet teveel wedstrijden winnen.
Mensen met grinta zoals Vigen mogen zelfs niet invallen.
Zelfs al ist 1B...n deftige visie uitwerken want het is al 4,5 jaar barslecht.

Online Porky

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: december 27, 2022, 09:58:47 pm »
Als je ziet wat ze vandaag en tegen Deinze op de mat hebben gebracht vraag ik me toch af wat Leye de voorbije weken heeft gedaan op de training hoor. Bij mij gaat het er gewoon niet in dat we tegen degradatie vechten met een trainer zonder enige er ervaring. We konden trouwens enkele punten meer gehad hebben als de heer Leye onze beste speler, namelijk Gano niet op de bank hield. Zijn koppigheid doet ons wederom de das om.

Gano was anders ook terug aan het slenteren gelijk vroeger..

Strontkeepers hebben we!

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: december 27, 2022, 09:59:05 pm »
Dit komt niet meer goed vrees ik, zou een mirakel zijn indien we ons nog redden.
Hopelijk kunnen we een degradatie financieel slikken, anders dreigt een Lokeren verhaal.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: december 27, 2022, 10:03:54 pm »
Dit komt niet meer goed vrees ik, zou een mirakel zijn indien we ons nog redden.
Hopelijk kunnen we een degradatie financieel slikken, anders dreigt een Lokeren verhaal.
We mogen ons wel redden volgens mij maar niet met zo'n ploeg. Niet met Leye ook

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #72 Gepost op: december 27, 2022, 10:04:43 pm »
Is gewoon tijd voor buitenlandse overname, hier kan je niet meer omheen.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #73 Gepost op: december 27, 2022, 10:09:02 pm »
startopstelling 541 zag ik zitten en tot de onterechte rode kaart ging et ca va
maar NIET met deze spelers!
Als ge Gano zet ebde al enen die ni loopt
dus mee 2 zulke zijde dan zeker NIKS

dan valde mee 10 en ist al verloren e
STVV ga nog minder doen en nog meer wachten
op steken da we laten vallen

op deinze komen Ramirez en Viggen erop en ze beginnen te voetballen
wat doen we vandaag, Miroshi en Demba erop zetten
Demba moe zelfs ni meedoen bij de u23 ma wel invallen in een belangrijke match

zagen jullie trouwens wie erin zou komen op minuut 89?
nr 23… Ramirez…

nope
tzit er ni in
en gaat er ni inkrijgen
geen logica
na al die matchen nog geen team
wissels die geen doel hebben
conclusie 
c4

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #74 Gepost op: december 27, 2022, 10:15:41 pm »
Verdrietig ben ik al lang niet meer. Ik ben nog alleen curieus wat er gaat gebeuren en zelfs of er iets gaat gebeuren.

Online Zias bastiaen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #75 Gepost op: december 27, 2022, 10:19:13 pm »
Verdrietig ben ik al lang niet meer. Ik ben nog alleen curieus wat er gaat gebeuren en zelfs of er iets gaat gebeuren.

Ik vrees ervoor dat we meer dan 3 transfers gaan moeten doen

Offline Iben

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #76 Gepost op: december 28, 2022, 12:45:36 am »
Is gewoon tijd voor buitenlandse overname, hier kan je niet meer omheen.

't lijkt haast onvermijdelijk, 18 van de 26 Belgische profclubs hebben een buitenlandse hoofdaandeelhouder. MAAR
Wat moet die inbrengen dan? Akkoord dat het dit jaar financieel te weinig is, maar ik zie het niet in het buitenland.
Ik zie ons niet verder komen dan dat het nu is als we hierbij nog een fiscaal voordelig vehikel worden van een miljonair...  Het fatale element van de dit seizoen ligt niet aan 't geld, maar aan de scouting en de trainer. Wat mij betreft moeten we blijven kunnen concurreren. Op korte termijn wat geld incasseren is geen oplossing.

Hopelijk maakt het bestuur de verstandigste keuze. Mijn gedacht zonder buitenlandse investeerder.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: december 28, 2022, 09:03:16 am »
Leye buiten nu en 4-5 meerwaardes halen in de winter. Maar mijnheer leye moet Vormer zelf niet hebben. Die zal dan naar de buren gaan en echt een meerwaarde betekenen.

Als ze Leye niet buitengooien snap ik het niet.

Offline varadero

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: december 28, 2022, 10:32:07 am »
Leye buiten nu en 4-5 meerwaardes halen in de winter. Maar mijnheer leye moet Vormer zelf niet hebben. Die zal dan naar de buren gaan en echt een meerwaarde betekenen.

Als ze Leye niet buitengooien snap ik het niet.

Wie zou er willen komen naar dit zinkend schip? Zowel qua trainer als spelers met een onmiddellijke meerwaarde?

Aan de andere kant: mocht de nieuwe trainer zich met deze groep alsnog kunnen redden,
wacht hem eeuwige roem...
« Laatst bewerkt op: december 28, 2022, 11:47:28 am door svennay »

Offline mutske

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: december 28, 2022, 11:08:28 am »
Er gaat wellicht geen nieuwe trainer komen en als er één gaat komen, zal het ook iemand zijn zonder ervaring of ene die ze kennen van vroeger.
Draait of keert het ons Zulte Waregem is kapot aan het gaan. Er zitten te weinig mensen met voetbalverstand in ons bestuur/beleid. Dit is duidelijk te merken aan de transfers en sportieve keuzes die zijn gemaakt.  Vroeger zei Dury ik wil die goed betaalde vedette en het bestuur deed het ... Met als gevolg een veel te hoge loonkost waar je veelt te weinig in de plaats voor krijgt.  Hierdoor moeten ze hun nu doen met veel minder maar in een jaar dat er 3 ploegen zakken. Allemaal mooi en wel dat Vlaams geld maar als je u wilt redden, moet je uw portemonnee openen.
 En als de inleg aan u tafel te hoog is voor uw kunnen, zoek u dan een tafel met een kleinere inleg en laat u plaats aan iemand die er wel het geld kan leggen!