Daar zijn we dan....Voor al de gasten die nu nog geloof hebben in de redding....Wakker worden,of op dit uur ga gaan slapen

Het gaat al jaren bergaf met "onze" ploeg....Wanbeleid tot en met,mensen die niet op hun plaats zitten,kortom mensen die niet weten dat een bal rond is leiden(lijden) den essevee....
Iedereen zag dit aankomen,al jaren zijn we rond die degradatieplaatsen aan het zweven en plots val je van de wolk....Vorig jaar was het al een mirakel dat we erin bleven....
We hebben het met onze Cordier ver "gesjot"...om nog maar te zwijgen over onze "voorzitter"....
Beschaamd zou je zijn als je den dienen bezig zag op tv(gelukkig al een tijdje geleden nu)
IK ben 42,ik ben al "aanwezig" sinds mijn 5 op den essevee...Ik ben rood-wit opgevoed, maar heb mij altijd achter de fusie 'gezet'...dus voor al die randmongolen(vooral mogul) hier aanwezig die zonodig iets gaan moeten posten op mijn post:
Blijf maar braaf in de pas lopen....Geloof vooral Revitdisgner ,frederic de moderator ook,...
In plaats van hier de internethooligan uit te hangen, zouden ze beter ulder mond open doen bij het bestuur....(ze hebben toch altijd zo een goeie info van binnenuit)...
Aja moderatorke,mogen we negatief zijn hier op het forum? of ga je mij weer bannen?Het kan mij eigenlijk geen zak meer schelen vent...Hopelijk kun je weer nieuws delen van 'inside'...doe maar de broek al af....