Citaat van: Naughtius Maximus op februari 18, 2023, 02:10:13 pmCitaat van: Neleuh1985 op februari 18, 2023, 01:37:21 pmCitaat van: Habib habibou op februari 18, 2023, 12:45:07 pmCitaat van: alex op februari 18, 2023, 12:36:02 pmWordt niks vanavond, of een mirakel.Man man al dat negativisme hier. Alsof je tegen Seraing een mirakel nodig hebt. Wacht nu eens tot na de match. Na vanavond kan het er al heel wat beter uitzien.Der zal moeten geknokt worden. Dat ze dus maar eens tonen dat het boeren zijn en dat ze kunnen knokken!Al die reacties hier van "onze mooie ploeg is weg" en "vanavond wordt het niets" en bla bla bla..Noemen jullie zichzelf eigelijk wel supporter??Als supporter moet je nu gewoon voor de volle 100% geloven in onze ploeg en hen aanmoedigen. Iedereen weet we tot het einde van het seizoen zullen moeten knokken tegen de degradatie maar we gaan nu toch nog niet de handdoek gooien zeker? Ik weiger alvast om dat te doen en hopelijk denkt iedere essevee-supporter er ook zo over. Niet iedereen is zo naiëf als jij.het zijn van de fake supporters zoals u en anderen. Die panikeren bij elkaar nederlaag terwijl het perfect mogelijk is. Om door te gaan in 1a. We hebben het nog in handen. En hierbij moeten we winnen idd. Of supporters die hier zich sterk voelen op een forum om spelers en staf af te kraken. Maar in foetus houding zitten Wenen in de zetel omdat hun Essevee is verloren. 1) kruip eens uit uw zetel ( zeker die negatievelingen want nog geen 50 seconden achter de match hebben ze hun commentaar al klaar! Dan kunde niet in het stadion zijn. Dat moet ge thuis zitten.2) in het geval van onze N.M. geef er geen aandacht. Zijn kijk op de wereld zou ik paranoïde noemen. Eventueel fact checking haalt grote delen van zijn kijk onderuit.3) als er nog eens iets te vertellen valt zijn de enigste die hier interessant zijn japarov, mogul en boer uit Waregem. Als ik iets weet van transfers zullen zei het eerste weten van ik. Dit zijn betrouwbare leden en tenminste supporters met een klare kijk op het voetbal. Voor de rest hou ik mij afzijdig. Sommige reacties op de forum zijn nog erger dan de her uitzendingen van fc de kampioenen. Op bepaalde reactie kunde al lezen wie dat het geschreven heeft.
Citaat van: Neleuh1985 op februari 18, 2023, 01:37:21 pmCitaat van: Habib habibou op februari 18, 2023, 12:45:07 pmCitaat van: alex op februari 18, 2023, 12:36:02 pmWordt niks vanavond, of een mirakel.Man man al dat negativisme hier. Alsof je tegen Seraing een mirakel nodig hebt. Wacht nu eens tot na de match. Na vanavond kan het er al heel wat beter uitzien.Der zal moeten geknokt worden. Dat ze dus maar eens tonen dat het boeren zijn en dat ze kunnen knokken!Al die reacties hier van "onze mooie ploeg is weg" en "vanavond wordt het niets" en bla bla bla..Noemen jullie zichzelf eigelijk wel supporter??Als supporter moet je nu gewoon voor de volle 100% geloven in onze ploeg en hen aanmoedigen. Iedereen weet we tot het einde van het seizoen zullen moeten knokken tegen de degradatie maar we gaan nu toch nog niet de handdoek gooien zeker? Ik weiger alvast om dat te doen en hopelijk denkt iedere essevee-supporter er ook zo over. Niet iedereen is zo naiëf als jij.
Citaat van: Habib habibou op februari 18, 2023, 12:45:07 pmCitaat van: alex op februari 18, 2023, 12:36:02 pmWordt niks vanavond, of een mirakel.Man man al dat negativisme hier. Alsof je tegen Seraing een mirakel nodig hebt. Wacht nu eens tot na de match. Na vanavond kan het er al heel wat beter uitzien.Der zal moeten geknokt worden. Dat ze dus maar eens tonen dat het boeren zijn en dat ze kunnen knokken!Al die reacties hier van "onze mooie ploeg is weg" en "vanavond wordt het niets" en bla bla bla..Noemen jullie zichzelf eigelijk wel supporter??Als supporter moet je nu gewoon voor de volle 100% geloven in onze ploeg en hen aanmoedigen. Iedereen weet we tot het einde van het seizoen zullen moeten knokken tegen de degradatie maar we gaan nu toch nog niet de handdoek gooien zeker? Ik weiger alvast om dat te doen en hopelijk denkt iedere essevee-supporter er ook zo over.
Citaat van: alex op februari 18, 2023, 12:36:02 pmWordt niks vanavond, of een mirakel.Man man al dat negativisme hier. Alsof je tegen Seraing een mirakel nodig hebt. Wacht nu eens tot na de match. Na vanavond kan het er al heel wat beter uitzien.
Wordt niks vanavond, of een mirakel.
Waarom zouden we het niet in eigen handen hebben,Isidoor of denk je dat Eupen na vandaag alles gaat winnen?
Citaat van: revitdisgner op februari 18, 2023, 04:58:04 pmCitaat van: Naughtius Maximus op februari 18, 2023, 02:10:13 pmCitaat van: Neleuh1985 op februari 18, 2023, 01:37:21 pmCitaat van: Habib habibou op februari 18, 2023, 12:45:07 pmCitaat van: alex op februari 18, 2023, 12:36:02 pmWordt niks vanavond, of een mirakel.Man man al dat negativisme hier. Alsof je tegen Seraing een mirakel nodig hebt. Wacht nu eens tot na de match. Na vanavond kan het er al heel wat beter uitzien.Der zal moeten geknokt worden. Dat ze dus maar eens tonen dat het boeren zijn en dat ze kunnen knokken!Al die reacties hier van "onze mooie ploeg is weg" en "vanavond wordt het niets" en bla bla bla..Noemen jullie zichzelf eigelijk wel supporter??Als supporter moet je nu gewoon voor de volle 100% geloven in onze ploeg en hen aanmoedigen. Iedereen weet we tot het einde van het seizoen zullen moeten knokken tegen de degradatie maar we gaan nu toch nog niet de handdoek gooien zeker? Ik weiger alvast om dat te doen en hopelijk denkt iedere essevee-supporter er ook zo over. Niet iedereen is zo naiëf als jij.het zijn van de fake supporters zoals u en anderen. Die panikeren bij elkaar nederlaag terwijl het perfect mogelijk is. Om door te gaan in 1a. We hebben het nog in handen. En hierbij moeten we winnen idd. Of supporters die hier zich sterk voelen op een forum om spelers en staf af te kraken. Maar in foetus houding zitten Wenen in de zetel omdat hun Essevee is verloren. 1) kruip eens uit uw zetel ( zeker die negatievelingen want nog geen 50 seconden achter de match hebben ze hun commentaar al klaar! Dan kunde niet in het stadion zijn. Dat moet ge thuis zitten.2) in het geval van onze N.M. geef er geen aandacht. Zijn kijk op de wereld zou ik paranoïde noemen. Eventueel fact checking haalt grote delen van zijn kijk onderuit.3) als er nog eens iets te vertellen valt zijn de enigste die hier interessant zijn japarov, mogul en boer uit Waregem. Als ik iets weet van transfers zullen zei het eerste weten van ik. Dit zijn betrouwbare leden en tenminste supporters met een klare kijk op het voetbal. Voor de rest hou ik mij afzijdig. Sommige reacties op de forum zijn nog erger dan de her uitzendingen van fc de kampioenen. Op bepaalde reactie kunde al lezen wie dat het geschreven heeft.Merci voor u reactie,apprecieer ik enorm. Voor de rest geef ik u gelijk. Ik zie ook aan de dingen die jij schrijft dat jij iemand bent met kennis van zaken.Ik kon er niet bij zijn in Seraing wegens werk, en nee ik kreeg geen congé jammergenoeg. Wel goed nieuws dat Bruls erbij is. Als we winnen staan we op 1 punt van Eupen! Zolang dat de kloof met Eupen en/of Kvk niet te groot is zie ik niet in waarom men er niet meer zou in geloven. Iedereen kan winnen of verliezen van iedereen in de JPL.
Ik wil absoluut dat we in 1A blijven, maar ga niet lukken. Iemand zegt dat we het in eigen handen hebben, maar dat is helemaal niet waar.
Citaat van: revitdisgner op februari 18, 2023, 04:58:04 pmCitaat van: Naughtius Maximus op februari 18, 2023, 02:10:13 pmCitaat van: Neleuh1985 op februari 18, 2023, 01:37:21 pmCitaat van: Habib habibou op februari 18, 2023, 12:45:07 pmCitaat van: alex op februari 18, 2023, 12:36:02 pmWordt niks vanavond, of een mirakel.Man man al dat negativisme hier. Alsof je tegen Seraing een mirakel nodig hebt. Wacht nu eens tot na de match. Na vanavond kan het er al heel wat beter uitzien.Der zal moeten geknokt worden. Dat ze dus maar eens tonen dat het boeren zijn en dat ze kunnen knokken!Al die reacties hier van "onze mooie ploeg is weg" en "vanavond wordt het niets" en bla bla bla..Noemen jullie zichzelf eigelijk wel supporter??Als supporter moet je nu gewoon voor de volle 100% geloven in onze ploeg en hen aanmoedigen. Iedereen weet we tot het einde van het seizoen zullen moeten knokken tegen de degradatie maar we gaan nu toch nog niet de handdoek gooien zeker? Ik weiger alvast om dat te doen en hopelijk denkt iedere essevee-supporter er ook zo over. Niet iedereen is zo naiëf als jij.het zijn van de fake supporters zoals u en anderen. Die panikeren bij elkaar nederlaag terwijl het perfect mogelijk is. Om door te gaan in 1a. We hebben het nog in handen. En hierbij moeten we winnen idd. Of supporters die hier zich sterk voelen op een forum om spelers en staf af te kraken. Maar in foetus houding zitten Wenen in de zetel omdat hun Essevee is verloren. 1) kruip eens uit uw zetel ( zeker die negatievelingen want nog geen 50 seconden achter de match hebben ze hun commentaar al klaar! Dan kunde niet in het stadion zijn. Dat moet ge thuis zitten.2) in het geval van onze N.M. geef er geen aandacht. Zijn kijk op de wereld zou ik paranoïde noemen. Eventueel fact checking haalt grote delen van zijn kijk onderuit.3) als er nog eens iets te vertellen valt zijn de enigste die hier interessant zijn japarov, mogul en boer uit Waregem. Als ik iets weet van transfers zullen zei het eerste weten van ik. Dit zijn betrouwbare leden en tenminste supporters met een klare kijk op het voetbal. Voor de rest hou ik mij afzijdig. Sommige reacties op de forum zijn nog erger dan de her uitzendingen van fc de kampioenen. Op bepaalde reactie kunde al lezen wie dat het geschreven heeft.Niet enkel die drie zijn interessant of hebben een klare kijk. Vaak vallen de negativo's het hardste op omdat ze harder roepen. :-)En nu allen achter ONS Essevee!
weet iemand hoeveel Essevee fans in Seraing zullen zijn?
Bruls start, hopelijk forceren ze hem nie.Ndour bankDobbels ook (is dat doelman nr. 5?)
Citaat van: WAREGEM_ACAB op februari 18, 2023, 03:11:30 pmweet iemand hoeveel Essevee fans in Seraing zullen zijn?Ruim 400...Citaat van: San Iker op februari 18, 2023, 05:15:14 pmBruls start, hopelijk forceren ze hem nie.Ndour bankDobbels ook (is dat doelman nr. 5?)Klopt. Van Damme heeft een breuk aan de vingers en geen idee waar Beernaert is.
Citaat van: svennay op februari 18, 2023, 06:14:48 pmCitaat van: WAREGEM_ACAB op februari 18, 2023, 03:11:30 pmweet iemand hoeveel Essevee fans in Seraing zullen zijn?Ruim 400...Citaat van: San Iker op februari 18, 2023, 05:15:14 pmBruls start, hopelijk forceren ze hem nie.Ndour bankDobbels ook (is dat doelman nr. 5?)Klopt. Van Damme heeft een breuk aan de vingers en geen idee waar Beernaert is.Volgens HNB Beernaert ook gekwetst
Hoho wat voor niveau is ditRommens, Ciranni en vooral weer Gano exponenten van erbarmelijkheid
Staan voor, maar is geen leuke match om naar te kijken. Denk dat echter alleen de 3 punten tellen. Nog zo een helft en volgende week zijn we staan we niet meer bij de degradanten.
Ciranni heeft nog altijd niet door dat we vandaag in het blauw spelen