Auteur Topic: [12] BRÜLS Christian  (gelezen 3358 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: [12] BRÜLS Christian
« Reactie #20 Gepost op: augustus 22, 2024, 06:07:39 pm »
    >:( ;D
Moeten wij daar nu mee lachen of kwaad zijn?
Al die gasten hier die zeiden dat Brüls wilde vertrekken kenden niet het volledig verhaal.  Hij wilde vertrekken indien Euvrard bleef, en dat begrijp ik perfect. 
De informatie hier klopte niet, kan gebeuren.
Brüls moest dus langs de kant vanwege het bestuur.  Omdat ze dus terug denken dat daardoor de speler zal vertrekken.  Zijn ze nog altijd niet geleerd?
Wanneer een speler hier veel centjes verdient(afgedwongen door de speler en akkoord door bestuur) dan gaat die speler niet weg.  Dit is stuitend! Ze leren niet van hun fouten,hoe komt dit?
Gebruik hem dus,brengt nog altijd iets bij, moet daarvoor niet iedere week 90 minuten spelen.
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2024, 06:09:19 pm door mogul »

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #21 Gepost op: augustus 22, 2024, 07:18:17 pm »
Al die gasten hier die zeiden dat Brüls wilde vertrekken kenden niet het volledig verhaal.  Hij wilde vertrekken indien Euvrard bleef, en dat begrijp ik perfect. 
Brüls moest dus langs de kant vanwege het bestuur.  Omdat ze dus terug denken dat daardoor de speler zal vertrekken.  Zijn ze nog altijd niet geleerd?
Wanneer een speler hier veel centjes verdient(afgedwongen door de speler en akkoord door bestuur) dan gaat die speler niet weg.  Dit is stuitend! Ze leren niet van hun fouten,hoe komt dit?
Gebruik hem dus,brengt nog altijd iets bij, moet daarvoor niet iedere week 90 minuten spelen.
mogul, we lezen nu allemaal de versie van Bruls en jij gaat er meteen van uit dat hij de waarheid spreekt.
Je zou toch ook moeten weten dat de waarheid altijd in de midden ligt he...

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: augustus 22, 2024, 07:32:33 pm »
Wat er ook zij, Bruls moet kansen krijgen zolang hij hier rondloopt. Al speelt hij telkens maar 1 helft, hij kan zeker de ploeg helpen.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #23 Gepost op: augustus 22, 2024, 07:55:05 pm »

Voor zover ik weet heb ik gezegd dat Bruls niet weg wil maar weg moet dus beweren dat info niet klopt is beetje kort door de bocht Mogul 🤐

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #24 Gepost op: augustus 22, 2024, 08:11:28 pm »

Voor zover ik weet heb ik gezegd dat Bruls niet weg wil maar weg moet dus beweren dat info niet klopt is beetje kort door de bocht Mogul 🤐
Dan moeten ze toch een vervanger op het oog hebben?
Of wie gaat er meet creativiteit in de ploeg brengen?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #25 Gepost op: augustus 22, 2024, 09:14:40 pm »

Voor alle duidelijkheid, het was jij niet die schreef dat hijzelf weg wilde(zolang Euvrard hier trainer was) en niet gemotiveerd zou zijn en daarom terecht niet speelde of op de bank zat.  Ge moet u dus niet aangesproken voelen en het is dus ook niet kort door de bocht.
Het maakt ook niet uit, het is het principe.  Net zoals met Gano,Lopez en zoveel andere spelers is het raar dat een speler 'niet mag' spelen terwijl hij beschikbaar is,betaald wordt door ons en van waarde kan zijn.
In ieder geval, ik denk dat Brüls hier niet zal weg geraken/weg wil en dat hij snel zal worden opgenomen in de kern voor de wedstrijden. 
Persoonlijk vind ik dit goed nieuws, met Brüls erbij zijn we sowieso sterker.

Offline Lebowski8790

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: februari 28, 2025, 11:34:38 am »
“Ik wenste Zulte Waregem het allerslechtste toe, nu boeit het me niet meer”: Christian Brüls speelt met SK Beveren tegen de club die hem naar B-kern stuurde
Voetbal Challenger Pro League“Neen, ik hoef niet uit te blinken.” Hij koestert revanche, géén rancune. Christian Brüls speelt voor het eerst tegen Zulte Waregem, de club die hem onrespectvol aan de kant schoof. Bij SK Beveren is de Oostkantonner wel cruciaal - op zijn manier. “Ik heb geen nood aan statistieken.”

Repair shop Freethiel. Een paar maanden geleden verkommerde Christian Brüls in de B-kern van Zulte Waregem, vandaag is hij één van de uitblinkers in een fris SK Beveren. Drie keer in de basis, drie zeges. “Toeval? Neen (lacht)”, gekscheert de Oostkantonner.

In het Waasland vond hij zijn voetbalgeluk terug. Fysiek steeds beter - “ik heb nog nooit één kramp gehad (lachje) - in een rol die hem uitstekend past: tussen de tien en de acht. “Aan de bal heb ik veel vrijheid, mag ik creatief zijn en bepaal ik het tempo”, legt Brüls uit. “Daar ligt mijn kracht: aanvoelen wat de ploeg op dat moment nodig heeft.

Dat hij tot op heden niet één goal involvement kan voorleggen - nul goals, nul assists - deert hem niet. “Geen cijfers...wel drie zeges (lacht). Ik heb daar geen nood meer aan. Ik hoef me niet meer te bewijzen met statistieken. Het verschil maken door de ploeg te sturen of details aan te pakken, is duizend keer belangrijker. Mensen weten dat ik kan voetballen, ik heb niks meer te bewijzen.”

Gewone match
Ook niet tegenover Zulte Waregem. Waar hij afgelopen zomer abrupt naar de B-kern werd gestuurd en hij zijn contract uiteindelijk verbrak. Vrijdag speelt hij voor het eerst tegen z’n ex-club. Brüls: “Ik ben er unfair en onrespectvol behandeld. Een paar directieleden hoef ik niet onder ogen te komen. Hen zal ik de hand niet schudden.”

Al is de grootste rancune inmiddels weggeëbd. “Aanvankelijk wenst ik de club het allerslechtste, nu interessant het me niet meer. Doordat ik hier moest integreren en wekelijks kan spelen, kon ik dat hoofdstuk afsluiten. In mijn hoofd is het een gewone match.”

Brüls ligt niet wakker van zijn gebrek aan statistieken. “Het verschil maken door de ploeg te sturen of details aan te pakken, is duizend keer belangrijker.
Brüls ligt niet wakker van zijn gebrek aan statistieken. “Het verschil maken door de ploeg te sturen of details aan te pakken, is duizend keer belangrijker. © SK Beveren
Weliswaar één die hij met rood omcirkelde in zijn agenda. “Eens je weet dat het eraan komt, spelen er wel scenario’s in je hoofd. Hoe zou het zijn om te scoren tegen hen? Om hen de titel af te pakken? Sowieso hoop ik op revanche, wil ik achteraf met een knipoog van het veld wandelen, maar ik hoef niet uit te blinken. Het is niet Christian tegen Zulte, wel SK Beveren tegen Essevee.”

Kwaliteit
Een duel waar de Bevernaars zonder schrik mogen induiken, zo vindt Brüls. “Zulte staat eerste, maar had ook geluk. Het zat geregeld mee.” Op uitzondering van de blessure van Jelle Vossen.

De topschutter zal er vrijdagavond niet bijlopen. “Een meevaller? (twijfelt) Sommigen vinden van wel, anderen niet. Op bepaalde vlakken valt Vossen makkelijker te verdedigen dan pakweg Traoré, die véél sneller is. Vossen is traag - met alle respect. Wat onze verdedigers zeggen? Dat wie speelt, zal worden afgestopt (grijnst).”

Het bewijst hoezeer het vertrouwen in de Beverse kleedkamer is toegekomen na de recente resultaten en gestegen kwaliteit sinds de winterstop. “Zowel in de basis als op de bank, oordeelt Brüls. “We kunnen 14 tot 15 spelers brengen zonder aan kwaliteit in te boeten”, aldus de middenvelder.

Waarna hij er twee jongens uitlicht. “Mathis Servais heeft zo veel talent en zal het zeker maken en ook Jannes Van Hecke heeft goeie voetjes. Veel jongens kunnen verschillende posities invullen. Dat is nodig: je moet elkaar pushen. Er is veel concurrentie, iedereen houdt elkaar scherp.”

Brüls ziet hoe het niveau van SKB sinds een paar weken is gestegen. “We kunnen 14 à 15 jongens zetten zonder kwaliteit in te boeten.”

Niet meer te vergelijken met het SKB dat in de heenronden met 4-0 de boot inging op Zulte. Brüls: “Het is nog niet perfect, maar we vinden elkaar steeds beter. We voetballen aantrekkelijk én efficiënt, creëren veel meer kansen en zijn mentaal gegroeid. Wéten dat je kan scoren, geeft zo veel kracht.”

Slechte velden
Hoe sterk de Leeuwen werkelijk zijn, zal de komende weken blijken. Na Zulte volgen Patro uit en RWDM thuis - drie clubs uit de top vier in na mekaar. “Als je ambities hebt, moet je die matchen aanvatten om te winnen”, blijft Brüls vol vertrouwen. “We hoeven van niemand bang te zijn, gaan er met vertrouwen in. (glundert) Ik heb er zin in.”

Te meer omdat SKB twee van de drie toppers in eigen huis afwerkt. “Op een goed veld”, verklaart Brüls zijn enthousiasme. Daar kijkt hij naar uit. “Dan kan je op ten minst op een voetballende manier concurreren. Want laten we eerlijk zijn: van de omstandigheden in Seraing of Francs Brains word je niet vrolijk (blaast). Daar moet iets aan gebeuren.”

Brüls kijkt daarvoor naar de Pro League. Die moet maatregelen treffen, besluit de middenvelder. “Te veel velden zijn dramatisch, terwijl er héél veel geld in die clubs gepompt wordt. Er moeten minimale vereisten of boetes komen. Wie kijkt of komt er naar wedstrijden waarin je niet eens één pass kan geven? De kwaliteit van de velden moet omhoog.”

Offline ManU

• Leden
« Reactie #28 Gepost op: februari 28, 2025, 04:45:47 pm »
Misschien moet Bruls ook eens zeggen wat hij hier verdiende en welke prestaties daar tegenover stonden !?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #29 Gepost op: februari 28, 2025, 05:01:35 pm »
Misschien moet Bruls ook eens zeggen wat hij hier verdiende en welke prestaties daar tegenover stonden !?
Hij verdiende hier veel teveel, maar wie gaf dat contract?

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: februari 28, 2025, 05:02:19 pm »

Is dat zijn fout dat ze hem veel geld gaven?
Daarentegen vind ik ook dat Bruls weinig krediet kreeg. En ook weinig speelkansen ten opzichte van anderen.
Hadden we beter verwacht, ja
Maar wij moeten Bruls zeker niet aanvallen
Dat ie niet meeverdedigde is ook een fabeltje hoor. Precies of ie deed het nooit.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #31 Gepost op: februari 28, 2025, 06:12:20 pm »

Daarentegen vind ik ook dat Bruls weinig krediet kreeg. En ook weinig speelkansen ten opzichte van anderen.
Dat ie niet meeverdedigde is ook een fabeltje hoor. Precies of ie deed het nooit.

Cru gezegd, maar Bruls kostte ons wel de degradatie. Die domme rode kaart op Seraing bij een 1-0 voorsprong.

Desalniettemin vond ik ook dat hij snel afgeserveerd werd.

Online boerkens4ever

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: februari 28, 2025, 07:17:35 pm »

Cru gezegd, maar Bruls kostte ons wel de degradatie. Die domme rode kaart op Seraing bij een 1-0 voorsprong.

Idd, is ook het moment dat ik mij van hem nog herinner. Domme actie, domme rode kaart voor zo een ervaren speler.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: maart 01, 2025, 11:27:18 am »

Idd, is ook het moment dat ik mij van hem nog herinner. Domme actie, domme rode kaart voor zo een ervaren speler.

Idd, maar kan je ook zeggen van Bostyn.
Zeep aan zijn handen bij de 5-5 thuis vs Eupen.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #34 Gepost op: maart 01, 2025, 11:35:09 am »

Idd, maar kan je ook zeggen van Bostyn.
Zeep aan zijn handen bij de 5-5 thuis vs Eupen.

Tuurlijk is het een optelsom van momenten

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #35 Gepost op: april 27, 2025, 11:59:09 pm »
Brusl beslissend voor Beveren vanavond. Rood na 30 minuten en Patro mag een ronde verder.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #36 Gepost op: april 28, 2025, 08:14:13 am »
Brusl beslissend voor Beveren vanavond. Rood na 30 minuten en Patro mag een ronde verder.

Seraing vibes bij dit.
Net op 'beslissend' moment laat Brüls zijn ploeg in de steek.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #37 Gepost op: april 28, 2025, 08:48:10 am »

Seraing vibes bij dit.
Net op 'beslissend' moment laat Brüls zijn ploeg in de steek.
Zeker weten!
Dom, Dommer, Domst.
Geen idee wat er op dat moment in z'n hoofd omging.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #38 Gepost op: april 28, 2025, 03:35:38 pm »
Brüls wil gewoon nog spelen in 1B want weet dat hij voor 1A te kort komt. Wou ook al vroeger in verlof.
SV TILL I DIE