die vip is gezet met volle steun van een aandeelhouder
die de ruimtes achter de sfeertribune kocht
en dit samen met subsidie van stad kon gezet worden.
Bouwen of verbouwen zonder hoger te gaan dan begroot
het is een moeilijke oefening waar iedereen, zelfs gezinnen,
mee af te rekenen hebben
hogere loonkost
die mensen nemen graag keer risicotje zeker
das wss doorda ge in misserie raakt en ge wilt nen extra speler
halen om u te redden, waar ge ni op rekende
nuja, hun intentie de club ni te laten schieten
toont da ze da risicotje toch zelf willen dragen
Moeten we blijven vertrouwen hebben in mensen die het al jaren niet goed doen? Of hebben we geen keus?
Niemand kan ontkennen dat ze het heel slecht hebben gedaan anders zaten we niet in deze situatie,financieel en sportief. Na de bekerwinst had onze club een voorsprong op de andere kleinere clubs. Maar dat hebben we zelf teniet gedaan door heel verkeerde beslissingen.
Ik hoop dat ze dat beseffen. Vorige zomer gingen ze het beter aanpakken, tja, verkeerde keuze trainer en te laat beslist, te weinig ervaren spelers, Dompé niet vervangen, spelers verkopen aan te lage prijs,blijven werken met Cordier. Dus dat gaan we deze zomer allemaal zien veranderen, of het nu 1B is of 1A. Niemand moet mij verwijten dat ik daar zeer sceptisch op reageer, dat is meer dan logisch wanneer je de cijfers en het sportieve bekijkt.
Het is niet dat we dit niet zagen aankomen,maar het was allemaal onzin,geruchten, negativisme.
Desondanks, hoop ik nog altijd dat we ons vel redden in 1A en dat de club eindelijk eens de dingen doet die het moet doen, ceo buiten, mensen met kennis en liefde voor de club aantrekken,als club zelf weten wat er nodig is om een evenwichtige ploeg te hebben, zich niet laten doen op de transfermarkt, communicatie moet up to date zijn en transparanter. Dit moest vorige zomer al gebeuren, maar ja, het was geen waar.
'Hij is daar weer',wel ja, zolang de club die dingen niet doet ga ik er blijven over zagen, ze moeten die dingen aanpakken willen ze nog een toekomst hebben!