Onze fanbase is gewoon niet zo loyaal als die van KV Mechelen. Iedereen zal er wel staan als we de bekerfinale spelen. Maar om nu een match te gaan kijken de donderdag avond? Nee hoor, zot! Hoor de excuses langs alle kanten. Tis te koud, tis te laat ik moet de volgende dag vroeg op, heb liever dat ze niet degraderen dan bekerfinale spelen… bla bla bla. Geen excuses voor matchen als deze. Het is de uitgelezen kans om de finale te spelen en stel dat het nu niet lukt, dan komt er misschien nooit meer de kans op een finale. Allen naar het stadion zou ik zeggen. Vind het jammer en slap van degene die niet komen maarja.
Vervang rommens door vormerEn ndour naast vossenBruls op plaats vormer
BossutCiranni-Derijck-LopezRommens-SissakoNdour-Vormer-Fadera Bruls Vossen
Citaat van: Boer uit Waregem op februari 01, 2023, 05:53:55 pmBossutCiranni-Derijck-LopezRommens-SissakoNdour-Vormer-Fadera Bruls VossenDus Miroshi op de bank? Nee, dat gaat niet gebeuren volgens mij. Zie Leye eerder Ciranni op de bank zetten dan.
Citaat van: Neleuh1985 op februari 01, 2023, 06:23:47 pmCitaat van: Boer uit Waregem op februari 01, 2023, 05:53:55 pmBossutCiranni-Derijck-LopezRommens-SissakoNdour-Vormer-Fadera Bruls VossenDus Miroshi op de bank? Nee, dat gaat niet gebeuren volgens mij. Zie Leye eerder Ciranni op de bank zetten dan.Ciranni op de bank zie ik ook nie gebeuren
Uitdoelpunten zijn dus niet meer van tel?
Fila wedstrijdfit? Staat in de basis bij de ploegopstelling van HNB.
Geen excuses vanavond!Ik moet om 03u vertrekken op job, voor 16/17u lang morgen.. Sleep is overrated op zo’n dagen! Ik zal er staan!5 niet abbonees meegekregen.. Het kot moet overkoken vanavond!
Sfeervak zo goed als uitverkocht