Auteur Topic: BEKER VAN BELGIE  (gelezen 68986 keer)

Crudo

• Gast
Re: BEKER VAN BELGIE
« Reactie #360 Gepost op: januari 14, 2009, 02:46:48 pm »
Bekerduel Kortrijk-Westerlo gaat toch door
wo 14/01/09 - KV Kortrijk-Westerlo gaat vanavond wel door. De thuisclub had grote twijfels over de staat van het veld, maar inspecteur en ex-scheidsrechter Johny Ver Eecke keurde het veld vanochtend goed.
"Dinsdag was het veld onbespeelbaar", laat Kortrijk weten. "Omdat het vannacht niet gevroren heeft, vindt Johny Ver Eecke dat het veld er beter bij ligt."

"Al vrezen we dat ze de grasmat kapot zullen spelen. En zaterdag spelen we in de competitie tegen Roeselare."

Ook de matchen in Genk, Mechelen en Gent vinden plaats vanavond. Enkel Cercle-Charleroi is een week uitgesteld, tot volgende week woensdag.

hoe kunde nu iets kapotspelen wat al kapot is vraag ik mij dan af

Offline Famous Essevee

• Leden
« Reactie #361 Gepost op: januari 14, 2009, 05:08:44 pm »
de top 3 van ons land ligt er dan misschien wel uit, maar de toppers nog niet. Vergeet niet dat een ploeg als Anderlecht, Standard alles op de titel zet en desnoods de bekermatchen met een B-ploeg speelt. Ik zou dus liever tegen Anderlecht bekeren dan tegen bv. Gent die heel erg graag die beker zou winnen...

Offline mutombo

• Leden
« Reactie #362 Gepost op: januari 14, 2009, 05:15:46 pm »
de top 3 van ons land ligt er dan misschien wel uit, maar de toppers nog niet. Vergeet niet dat een ploeg als Anderlecht, Standard alles op de titel zet en desnoods de bekermatchen met een B-ploeg speelt. Ik zou dus liever tegen Anderlecht bekeren dan tegen bv. Gent die heel erg graag die beker zou winnen...
Precies en bovendien we moeten match per match bekijken en dat betekent in de eerste plaats op racing Mechelen vanavond. En laten we hopen dat we nadien verder kunnen speculeren.

Offline mister f

• Leden
« Reactie #363 Gepost op: januari 14, 2009, 05:49:02 pm »
ik denk dat we dit jaar toch de meeste kans maken om in de finale te geraken. met zo een loting moet je minste al in de halve-finale geraken. en nu er al grote ploegen gesneuveld zijn. maar ja je mag de kleine ploegen zeker niet onderschatten.we moeten er zeker voor gaan. :)

Offline Famous Essevee

• Leden
« Reactie #364 Gepost op: januari 14, 2009, 06:44:04 pm »
ik denk dat we dit jaar toch de meeste kans maken om in de finale te geraken. met zo een loting moet je minste al in de halve-finale geraken. en nu er al grote ploegen gesneuveld zijn. maar ja je mag de kleine ploegen zeker niet onderschatten.we moeten er zeker voor gaan. :)
Dit zal ons nekken als we er niet op letten... Toen we de beker wonnen hadden we volgende ploegen: Club Brugge (!), Westerlo, Standard (!). Daar zitten 2 van de 3 topclubs in. En vergeet de match daar in Geel niet, want daar was het moeizaam, heel moeizaam...

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #365 Gepost op: januari 14, 2009, 07:00:05 pm »
doorgaan tegen racing mechelen zal normaal al nie makkelijk zijn, en dan tegen het lierse van cavens en radzinski ... ook nie gesch*ten me dunkt

maar dan zit je wel in de halve finale ...

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #366 Gepost op: januari 27, 2009, 10:05:23 pm »
Kv Mechelen staat voor tegen de nekken, 1-0.

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #367 Gepost op: januari 27, 2009, 10:21:25 pm »
Kutrijk 1-0 verloren...Er kan nog vanalles in de terugronde,dus. Pffff :(
-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #368 Gepost op: januari 27, 2009, 10:26:56 pm »

Dit was de beker van Belgi? (met terugmatch), wat bedoel je precies met 'er kan nog vanalles'?

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #369 Gepost op: januari 27, 2009, 10:38:15 pm »

Dit was de beker van Belgi? (met terugmatch), wat bedoel je precies met 'er kan nog vanalles'?

Ik bedoel natuurlijk "terugmatch"...Tja, er kan nog veel,h?. Met ??n doelpuntje naar het Guldensporenstadion trekken is geen grote troef. KVK staat er niet slecht voor. Jammer :(
-SVZW Forever-

Crudo

• Gast
« Reactie #370 Gepost op: januari 27, 2009, 11:51:28 pm »
1-0 is toch een goeie uitgangspositie voor mechelen? 1 goal binnen en onze buurtjes hebben t zitten

Offline ardiesken

• Leden
« Reactie #371 Gepost op: januari 28, 2009, 01:25:36 am »
mechelen moet maar 1keer scoren en kortrijk is gescheten aja:D

fox

• Gast
« Reactie #372 Gepost op: januari 28, 2009, 11:25:09 am »
Ze hebben alleszins weer alle geluk van de wereld gehad dat het maar 1-0 geworden is. Dat zal toch wel ooit eens opgeraken zeker?

Ik vraag me eigenlijk af waarom ze blijven beweren in de pers dat Kortrijk fris en aanvallend voetbal brengt? Van heel eerste klasse zijn er slechts 2 ploegen die minder vaak scoren. Il faut le faire.

Offline Mephistow.be

• Leden
« Reactie #373 Gepost op: januari 28, 2009, 03:01:50 pm »
In het verslag int nieuws tonen ze enkel 3 grote kansen van Kortrijk en de goal van Mechelen. Op het eerste zicht zou je denken dat Malinois onverdiend won, maar dat is blijkbaar niet correct?

Offline Famous Essevee

• Leden
« Reactie #374 Gepost op: januari 28, 2009, 10:55:18 pm »
racing mechelen - sk lierse opende met de supporters van Lierse. Er was daar een jongen, ik schat em maxium 12jaar met bengaals (!). Ik ga niet achterbaks doen, dit moet kunnen in veilige mate, maar een KIND met bengaals gaat te ver. Hoe ga je die straffen, 2 jaar stadionverbod? Nee ga naar die ouders want een kind met vuur is gevaarlijk! Doe daar maar iets aan voetbaldbond in plaats van anderen lastig te vallen met bengaals

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #375 Gepost op: januari 28, 2009, 11:22:29 pm »
racing mechelen - sk lierse opende met de supporters van Lierse. Er was daar een jongen, ik schat em maxium 12jaar met bengaals (!). Ik ga niet achterbaks doen, dit moet kunnen in veilige mate, maar een KIND met bengaals gaat te ver. Hoe ga je die straffen, 2 jaar stadionverbod? Nee ga naar die ouders want een kind met vuur is gevaarlijk! Doe daar maar iets aan voetbaldbond in plaats van anderen lastig te vallen met bengaals

Dat is onschuldig eh, Famous Essevee, zo'n jonge voetbalfan met een staafje bengaals vuurwerk dat brandt aan een paar duizend graden Celcius.

Wel is het oppassen geblazen voor de volgende criminelen, die politie en spotters er maar al te graag uithalen voor hun zware misdrijven:

- zij die het zouden aandurven hun middelvinger op te steken in een moment van zwakte/passie/beleving tijdens een wedstrijd voetbal die nochtans nog steeds om passie draait. Te vergelijken met moord, me dunkt, en zodoende toch enkele maanden stadionverbod plus boete waard. Dankt u wel, om deze smeerlappen uit onze minder en minder sfeervolle stadions te weerhouden. Gelukkig worden de sicko moordenaars als die in Dendermonde in onze maatschappij nog steeds getracteerd op wat psychologische hulp (betaald door onze belastingen), die middenvinger kan je toch moeilijk gaan aanvaarden.

- zij die het zouden aandurven een sigaret op het veld/ergens anders te smijten. Dit had zware gevolgen kunnen hebben voor voorbijvliegende voetbalfans. Stadionverbod is hier ook wel op z'n plaats. Ook zij die het zouden aandurven met een trommelstok op een glazen wand te slaan mogen zich toch uiteraard verwachten aan een zware boete. Ongehoord, krapuleus, ongezien en vooral h??l gevaarlijk. Vooral voor de wand. Arme wand.

- criminelen die het aan zouden durven om te reageren op (onbestrafte) spasten van de uitploeg die staan uit te dagen van achter de glazen wand, bvb in het Regenboogstadion. Dit is uiteraard pure reactie, nog steeds menselijk doch h??l gevaarlijk voor het milieu. En al zeker in het Regenboogstadion, dat je toch ergens kan vergelijken met een match van Beerschot, Lazio of Marseille. Met duizenden staan ze elke week opnieuw klaar om zo'n glazen wand plat te stampen en de uitfans een voor een te vermoorden. Thank God voor die politie en spotters. Helden.

- onmensen die het zouden aandurven om iets te fanatiek te reageren op een doelpunt van de ploeg waarvoor ze nog steeds wekelijks een deel van hun inkomen voor afgeven. Dat het op een hekken springen bij een doelpunt (daar waar er staan) nog steeds niet bestraft wordt met de doodstraf is me een raadsel. H??l gevaarlijk. Dodelijk. Onverantwoord.

- criminal masterminds die het zouden wagen om een vlag binnen te smokkelen die 30 centimeter te lang is. Zij vergeten dat zo'n enorme stok van anderhalve meter (ipv 1 meter) een moordwapen is. Daar kan je in ??n, twee, drie een vogel zijn oog mee uitsteken. Krapuleus.

- smeerlappen die het zouden aandurven confetti binnen te brengen in een voetbalstadion. Confetti is samen met de kalasjnikov nog steeds het gevaarlijkste wapen ter wereld. Dat zo'n ondingen een voetbalstadion zouden worden ingebracht - ook door criminele masterminds van ongeveer 8 jaar oud - is onverantwoord. Stadionverbod! Boete!

:-X

Crudo

• Gast
« Reactie #376 Gepost op: januari 28, 2009, 11:45:21 pm »
 ;D

grappig om lezen, maar o zo waar, en het verbetert er niet op. als het zo verder evolueert gaat het zijn zoals in tennis, iedereen mondje dicht als er gespeeld wordt

fox

• Gast
« Reactie #377 Gepost op: januari 29, 2009, 10:14:52 am »
In het verslag int nieuws tonen ze enkel 3 grote kansen van Kortrijk en de goal van Mechelen. Op het eerste zicht zou je denken dat Malinois onverdiend won, maar dat is blijkbaar niet correct?

Langs geen kanten. Vrij lachwekkend verslag

Offline Harry

• Leden
    • EsseveeFans
« Reactie #378 Gepost op: februari 03, 2009, 09:51:56 am »
KV Kortrijk-KV Mechelen is afgelast

De return in de kwartfinales kan vanavond niet doorgaan. Volgens de controleur van de voetbalbond is het veld onbespeelbaar.

Das weer typisch, die mannen verliezen ne keer thuis en ze schijten daar al in hun broek. Begint toch naar competitievervalsing te rieken als get mij vraagt!

"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #379 Gepost op: februari 03, 2009, 10:34:53 am »
Ze mogen anders ons plein gebruiken alsook onze uittribune voor hun thuisfans. Wij zorgen wel voor de Malinwa-supporters :)