Er zitten een paar lekkere matchen tussen:Eerst en vooral is Ronse een leuke tegenstander, maar tmocht voor mij op verplaatsing zijn, dan zien we keer iets anders.Verder:Lierse op standard Kutrijk op virton (Daar zal veel volk zijn )Genk op (waarschijnlijk) stvv
En een confrontatie Leleu - Dury in de persconferentie, zalig.
Kortrijk mag zo'n 292km ver gaan
Citaat van: Pringless op september 03, 2009, 12:28:16 pmKortrijk mag zo'n 292km ver gaan Ze zijn al aan't sparen voor de nafte...
Citaat van: Harry op september 02, 2009, 05:46:31 pmEr zitten een paar lekkere matchen tussen:Eerst en vooral is Ronse een leuke tegenstander, maar tmocht voor mij op verplaatsing zijn, dan zien we keer iets anders.Verder:Lierse op standard Kutrijk op virton (Daar zal veel volk zijn )Genk op (waarschijnlijk) stvvje mist zoveel niet in ronseik vind een slechte loting ik had graag het verste.we gaan nog maar ingestapt zijn en we gaan al mogen uitstappen
Citaat van: Massaker op september 03, 2009, 12:44:25 pmCitaat van: Pringless op september 03, 2009, 12:28:16 pmKortrijk mag zo'n 292km ver gaan Ze zijn al aan't sparen voor de nafte..."iemand" van het forum stond al klaar om conge te vragen en naar daar te gaan. kan em alsnog gaan , aangezien die "iemand" toch NOOIT iets positief over heeft voor onze club (dus wie weet vindt hij bij kortrijk dan wel iets of iemand dat em aanstaat)
Citaat van: svzw81 op september 03, 2009, 06:26:14 pmCitaat van: Massaker op september 03, 2009, 12:44:25 pmCitaat van: Pringless op september 03, 2009, 12:28:16 pmKortrijk mag zo'n 292km ver gaan Ze zijn al aan't sparen voor de nafte..."iemand" van het forum stond al klaar om conge te vragen en naar daar te gaan. kan em alsnog gaan , aangezien die "iemand" toch NOOIT iets positief over heeft voor onze club (dus wie weet vindt hij bij kortrijk dan wel iets of iemand dat em aanstaat)Geen nood, Virton en wij halen vlotjes de volgende ronde. M.a.w. op woensdag 23 december op skiverlof naar... Jij kan de wedstrijd wel volgen op radio 1.
Citaat van: tony montana op september 02, 2009, 09:50:54 pmCitaat van: Harry op september 02, 2009, 05:46:31 pmEr zitten een paar lekkere matchen tussen:Eerst en vooral is Ronse een leuke tegenstander, maar tmocht voor mij op verplaatsing zijn, dan zien we keer iets anders.Verder:Lierse op standard Kutrijk op virton (Daar zal veel volk zijn )Genk op (waarschijnlijk) stvvje mist zoveel niet in ronseik vind een slechte loting ik had graag het verste.we gaan nog maar ingestapt zijn en we gaan al mogen uitstappen Idd, van een schijtloting gesproken. Thuis en een tegenstander die niet aanspreekt... Hopelijk komt er 1000 man opdagen.
Citaat van: superjood op september 03, 2009, 06:53:12 pmIdd, van een schijtloting gesproken. Thuis en een tegenstander die niet aanspreekt... Hopelijk komt er 1000 man opdagen.
Idd, van een schijtloting gesproken. Thuis en een tegenstander die niet aanspreekt... Hopelijk komt er 1000 man opdagen.