Wat had je dan liever gehad eigenlijk? Een verplaatsing naar Virton? Of eentje naar Lierse? Zodat het, ik twijfel er niet aan, een h??l gezellige avond wordt, maar het beker'avontuur' waarschijnlijk eindigt nog die avond? Heb je natuurlijk wel meteen weer een reden om Dury aan te vallen op het forum. 
Neen, Ronse thuis, perfect. Eindelijk nog eens thuis, haalbare kaart.
Moest je mijn post van een paar dagen geleden gelezen hebben, zou je idd gezien hebben dat mijn wens "Virton uit" was. Jammergenoeg zal dit pas voor de volgende ronde zijn. Maar ook RAFC of Lierse "uit" had een schitterende loting geweest. Blijkbaar is iedereen hier snel tevreden. En gaat iedereen uit van een gezondheidswandeling, pas op dat men niet voor verrassingen komt te staan.
Ronse thuis is een veel makkelijkere affiche dan eender welke uitmatch dan ook, dus dat is positief, want we willen nog eens wat verder geraken in de beker, toch? Dat er weinig sfeer zal zijn thuis tegen Ronse, boe-hoe, ik denk dat er in weinig wedstrijden van de 18e finales van de befaamde Cofidis Cup veel sfeer zal zijn (behalve in Stvv-Genk). En toch beter 1000 betalende mensen (kunnen er even goed 3000 worden trouwens) dan 30 man op verplaatsing - toch beter voor onze club? Een thuismatch (inkomsten), een ronde verder (inkomsten), positief toch? En niemand zegt dat het een makkelijke wedstrijd zal worden, maar toch alleszins makkelijker dan op Lierse of Antwerp, heel vreemde redeneringen allemaal eigenlijk.
Nu, ik weet maar al te goed waar je op mikt, zo ongeveer in al uw posts (als die eens niet over Dury gaan tenminste), maar antwoord aub eens: waarom zou jij liever uit spelen op Virton? Wat zijn de voordelen voor onze club/ploeg, bedoel ik dan.