Auteur Topic: Speeldag 24 : zondag 05/02/2023 - 19:15u : Royale Union St-Gilloise - Essevee  (gelezen 14446 keer)

Offline WaregemBoy

• Leden
Re: Speeldag 24 : zondag 05/02/2023 19:15u : Royale Union St-Gilloise - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: februari 06, 2023, 01:11:01 pm »
En als er de komende matchen dan niet gewonnen wordt, wat heb je dan bereikt...???
Trouwens, waarom dan Vormer en Vossen dan toch nog inbrengen in de tweede helft?
Neen, nog altijd geen enkel begrip voor zoveel onkunde.
Ik heb een abonnement, maar ga sowieso niet gaan kijken tegen kvo. Ben Leye spuugzat. Het moet altijd van de supporters komen blijkbaar, eenrichtingsverkeer. Maar zo werkt dat niet bij mij.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #121 Gepost op: februari 06, 2023, 01:32:31 pm »
Ofwel speel je met een B-ploeg en verlies je 4-0, ofwel speel je met een A-ploeg en verlies je met 2-0 en heb je nog kans op blessures voorafgaand aan het belangrijkste drieluik van het seizoen. We zitten in een betere flow maar winnen van Union in bloedvorm  ::)

We zitten 'helaas' in -operatie redding- niet in -operatie mooi spel- of -opetatie supporters pleasen-.

De komende 3-4 partijen zijn essentieel én super belangrijk.

Als de trainer een vreemde tactiek toepast ...
... en we winnen : is hij geniaal
... en we verliezen : is hij schlemiel

Ik had ook liever een klinkende overwinning gezien via een of ander stuntje van onze kant, maar als je er dan het risico bijpakt dat we bijvoorbeeld Vormer kunnen verliezen ... dan kan je meteen een streep trekken over -operatie redding-. Volgens mij was dit gewoon een weloverwogen beslissing.

Maar ... 't is wel zuur voor de mensen die hun tijd en geld gespendeerd hebben om mee te gaan op verplaatsing, dat ga ik niet ontkennen. Maar zie het ook eens uit een ander oogpunt.
Volledig mee eens.Zal wel onderling met spelers/staf besproken zijn geweest.

Offline mutske

• Leden
« Reactie #122 Gepost op: februari 06, 2023, 01:37:05 pm »
Moet ge punten pakken tegen union (liefst ja). Heb je gekeken naar de volgende matchen? Daar is waar we punten zullen nemen. Een team rust geven na zoveel wedstrijden is toch meer dan normaal. Als je al weet dat je geen kans maakt

Je moet nu al een verdediging knutselen om iets van een verdediging te krijgen. Als je vossen nog eens kwijt speelt die op intensieve gelegen heeft dan heb je ook geen spits meer want gano ligt terug in de lappenmand. Ga je het doen met bream die nog geen hele match in eerste aankan ?

Logische keuze, mensen die hier niet mee akkoord gaan, zijn in paniek door een toevallige winst van searing en een onverhoopt puntje van Eupen of kent er echt geen bal van. Die trouwens bijna alle top ploegen over de vloer moeten krijgen. Of Oostende die het doet met 3de klasse spelers. Of Kvk die weer inzakt als een pudding.

Bende panikeurs!!!!

PS: die verwondering verbaasd me, fadera die opzettelijk geel pakt. Dan moest uwe euro al lang gevallen zijn dat we met geen basis gingen spelen.

Goede vriend van Leye zeker?
Mocht iedereen met die ingesteldheid spelen ... Getafe staat voorlaatste in Spanje en moesten dit weekend tegen Atl. Madrid spelen.  Rarara
Getafe heeft geen 6 basisspelers die geschorst of in de lappenmand liggen. Laat staan wanneer union het gaspedaal volledig zou moeten indrukken.. dan spreken we hier over een a elftal die 7-0 gaat verliezen!

Waarom neem je dan wel risico met Vormer en Vossen nog een halfuur te laten meespelen? 

Offline mutske

• Leden
« Reactie #123 Gepost op: februari 06, 2023, 01:43:42 pm »
Braem wel nog sterk met het hoofd, twee goede acties.
Steek die jongen in een team die draait zoals bij Union en die pot ze wel. Nilsson was ook een ramp begin van het seizoen en kijk nu eens.

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #124 Gepost op: februari 06, 2023, 02:21:21 pm »
Match voorbij, we kunnen blijven zagen, hé...Het was niet goed. We speelden tegen een zeer goede ploeg (zij of Genk worden de verdiende kampioen) en we gaan eens zien hoe flauw-zwart het er tegen Union vanaf brengt...Ik begrijp Leye op langere termijn (verder verloop van dit seizoen), niet op korte (ambitie om misschien toch onverwacht een punt te pakken + de goede flow bewaren). Nu, we speelden gewoon niet goed genoeg om iets te halen. Ook met Vossen en Vormer waren we eigenlijk kansloos, gisteren. Dus stop met naiëf zijn en dit op Vossen en Vormer te steken. Vormer deed trouwens tegen Brugge ook niet mee. Vooruit kijken nu, aub! Oostende, Seraing en Kortrijk zijn ook echt niet goed. Als wij dat wel zijn, dan kloppen we ze. 2x thuis, dus de 12de man mag eens uit zijn hol kruipen. En Seraing, daar blijf ik vragen naar gratis bussen. Want die hebben gewoon bijna GEEN supporters die het verschil zullen maken. Wel, bestuur...breng de onze dan maar (gratis) naar Luik !

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #125 Gepost op: februari 06, 2023, 03:02:26 pm »
Sorry, bij geen enkele  ploeg zou dat passen,wij zijn wel bezig over profs ,

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #126 Gepost op: februari 06, 2023, 03:15:54 pm »
"Oostende, Seraing en Kortrijk zijn ook echt niet goed" ezgt fredje, maar ze pakken soms onverwacht punten.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #127 Gepost op: februari 06, 2023, 03:31:02 pm »
Toen je de opstelling te zien kreeg dan moest je al niet meer kijken. Geen Fadera (schorsing), Vossen, Vormer, Ndour (belssure), Gano (Blessure).

Dit zijn 4-5 basisspelers die niet meededen, dan is het al op voorhand de handdoek gooien, voor een echte sportman is dit toch jammer.

Als we de logica gaan volgen, dan hoef je bv het WK cyclocross met maar 2 renners te rijden, dan zouden de andere ook al forfait moeten geven om zich te sparen omdat ze weten dat ze geen kans maken, maar het blijft sport. Wie weet pakt Union een snelle rode kaart en krijgen we een andere match, wie zal het zeggen.. 

Je doorbreekt nu inderdaad onze goed flow, met een 4-0 pandoering. Je kan wel zeggen dat je hier geen rekening mee gaat houden, maar de cijfers staan wel op het bord.

We zullen zien of dit goed uitgepakt heeft of niet, als we nu minsten 7/9 pakken dan is deze wedstrijd snel vergeten, maar als we geen goede reeks neerzetten dan heeft Leye toch veel boter op het hoofd.
SV TILL I DIE

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #128 Gepost op: februari 06, 2023, 04:15:08 pm »
Als de opstelling gebeurde in samenwerking met de spelers, dan zal het vertrouwen niet geschaad zijn, maar maakt het deel uit van een plan. De match tegen Union heb ik gewoon overgeslagen. 17de overwinning van Union en wij zouden misschien en met veel geluk een puntje kunnen pakken. Komaan mannen, wees eens realistisch.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: februari 06, 2023, 05:08:22 pm »
Moet ge punten pakken tegen union (liefst ja). Heb je gekeken naar de volgende matchen? Daar is waar we punten zullen nemen. Een team rust geven na zoveel wedstrijden is toch meer dan normaal. Als je al weet dat je geen kans maakt

Je moet nu al een verdediging knutselen om iets van een verdediging te krijgen. Als je vossen nog eens kwijt speelt die op intensieve gelegen heeft dan heb je ook geen spits meer want gano ligt terug in de lappenmand. Ga je het doen met bream die nog geen hele match in eerste aankan ?

Logische keuze, mensen die hier niet mee akkoord gaan, zijn in paniek door een toevallige winst van searing en een onverhoopt puntje van Eupen of kent er echt geen bal van. Die trouwens bijna alle top ploegen over de vloer moeten krijgen. Of Oostende die het doet met 3de klasse spelers. Of Kvk die weer inzakt als een pudding.

Bende panikeurs!!!!

PS: die verwondering verbaasd me, fadera die opzettelijk geel pakt. Dan moest uwe euro al lang gevallen zijn dat we met geen basis gingen spelen.

Goede vriend van Leye zeker?
Mocht iedereen met die ingesteldheid spelen ... Getafe staat voorlaatste in Spanje en moesten dit weekend tegen Atl. Madrid spelen.  Rarara

Doet Atletico mee voor kampioen mss vandejaar?

Union idd in bloedvorm.
Is enige uitdager van Genk.
Geen fan van deze actie van Leye, maar als je dit doet doe het dan idd op Union en niet op RSCA of tegen Brugge.

Laat ons hopen dat dit de groep geen knauw heeft gegeven, maar ik verwacht geen probleem ivm onze 'flow' en zie ons zondag gewoon makkelijk winnen van Oostende.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #130 Gepost op: februari 06, 2023, 05:10:07 pm »
En als er de komende matchen dan niet gewonnen wordt, wat heb je dan bereikt...???
Trouwens, waarom dan Vormer en Vossen dan toch nog inbrengen in de tweede helft?
Ik heb een abonnement, maar ga sowieso niet gaan kijken tegen kvo. Ben Leye spuugzat. Het moet altijd van de supporters komen blijkbaar, eenrichtingsverkeer. Maar zo werkt dat niet bij mij.

Jij bent al zwaar tegen Leye vanaf het begin van zijn aanstelling.
Moet zijn dat er in uw privé iets ernstig gebeurd is met/door hem.

Maar hou dit los van het voetbal aub want het begint de spuigaten uit te lopen.
« Laatst bewerkt op: februari 06, 2023, 05:15:15 pm door Vidmar »

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #131 Gepost op: februari 06, 2023, 05:11:58 pm »
"Oostende, Seraing en Kortrijk zijn ook echt niet goed" ezgt fredje, maar ze pakken soms onverwacht punten.
searing niets bijgehaald, Oostende allemaal 3de klasse spelers, Eupen niets bij gehaald, KV Kortrijk zakt in als een pudding terug. KV Mechelen niets bijgehaald maar die hadden wel wat meer kwaliteit in het begin van het seizoen.

Ik blijf het zeggen met 6 spelers in de lappenmand een speler. Die op intensieve gelegen heeft en een speler die voor januari bijna een jaar geen match gespeeld heeft, wat moet je dan doen. Zonder spitsen en zonder verdedigers starten bij de vier belangrijkste matchen van uw seizoen?!

Offline SvzwSimon

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #132 Gepost op: februari 06, 2023, 05:24:29 pm »
Hoeveel van deze spelers zullen dan volgende week fit zijn of terug uit blessure komen? Iemand die dit weet? Gano, Ndour, Derijck, Willen ? Tambedou maar dat is nog te vroeg zeker?

Offline Fanatic!

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #133 Gepost op: februari 06, 2023, 05:28:47 pm »
Als we als supporter al gaan accepteren dat je niet met je sterkst mogelijke elf start terwijl we op een degradatieplaats staan en elk punt kunnen gebruiken, dan is er toch iets grondigs verkeerd me dunkt.

Offline ManU

• Leden
« Reactie #134 Gepost op: februari 06, 2023, 05:46:24 pm »
Hoeveel van deze spelers zullen dan volgende week fit zijn of terug uit blessure komen? Iemand die dit weet? Gano, Ndour, Derijck, Willen ? Tambedou maar dat is nog te vroeg zeker?
Tambedou vandaag zien wandelen met een bot tot aan zijn knie en krukken. Die speelt niet meer dit seizoen…

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #135 Gepost op: februari 06, 2023, 05:58:40 pm »

Jij bent al zwaar tegen Leye vanaf het begin van zijn aanstelling.
Moet zijn dat er in uw privé iets ernstig gebeurd is met/door hem.

Maar hou dit los van het voetbal aub want het begint de spuigaten uit te lopen.

Totaal niet jong. Meer nog, ik was voor zijn aanstelling. Bovendien is 1 van mijn lievelings ex spelers all time.

Maar sinds november wil ik hem inderdaad weg ja. Zal dit gebeuren? Neen.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #136 Gepost op: februari 06, 2023, 06:26:36 pm »
Goeie beslissing van Leye! Zo konden de beteren zich sparen en weten de reserven meteen waarom ze normaal op de bank zitten.

Online Zias bastiaen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #137 Gepost op: februari 06, 2023, 06:31:25 pm »
Tambedou vandaag zien wandelen met een bot tot aan zijn knie en krukken. Die speelt niet meer dit seizoen…

Tambedou zou normaal eind deze maand weer fit zijn
In januari na zijn operatie was het 4-8 maand out dusja

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #138 Gepost op: februari 06, 2023, 06:35:00 pm »

Dat geloof je toch zelf niet?!
Als ie nu nog met krukken loopt.

Online Zias bastiaen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #139 Gepost op: februari 06, 2023, 08:27:19 pm »

Dat geloof je toch zelf niet?!
Als ie nu nog met krukken loopt.

Ik versta da maar tis de club die dat communiceerde naar ons e