Auteur Topic: Speeldag 27 : vrijdag 24/02/2023 20.45u : Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 28774 keer)

Offline BorisB9

• Leden
Re: Speeldag 27 : vrijdag 24/02/2023 20.45u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #120 Gepost op: februari 25, 2023, 12:21:16 pm »
Kortrijk zakt niet. Als Eupen wint van Cercle is het over and out…

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #121 Gepost op: februari 25, 2023, 12:25:14 pm »
Jelle Vossen won 3 landstitels, 2 bekers en 3 supercups bij grote clubs en speelt de laatste 2 seizoenen bij ons tegen de degradatie, altijd aan 110% inzet, omringd door statische spelers die wat over en weer sloffen, dribbelaars die meestal naar de grond kijken (verwonderd dat ze de bal kwijt zijn) en een trainer die tactisch helaas onervaren is. Maar sommigen hebben kritiek op Vossen. Ik snap daar niet veel van. Zijn stats zijn idd minder geworden, kan niet anders indien je bekijkt hoe zijn laatste 2 trainers hem gebruiken.

Hij was ook gisteren weer op zijn 34ste de eerste aanjager en toonde een mentaliteit waarvoor hij alvast van mij veel respect krijgt.

En wat gisteren betreft: ik had een afstraffing gevreesd, zeker na de 0-1. Maar de ploeg heeft mij qua mentaliteit positief verrast.
1ste post en direct om een speler te verdedigen met zijn individuele statistieken. Vermoed familie van of dergelijke.
Heel veel respect voor vossen maar jammer genoeg is dit jaar al op het randje van zijn jaar teveel.
En met ndour hebben we eigenlijk ook een andere goaltjesdief die er is aan het door komen. Denk dat we beter met vossen eens op de bank zouden starten.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #122 Gepost op: februari 25, 2023, 12:46:09 pm »
Jelle Vossen won 3 landstitels, 2 bekers en 3 supercups bij grote clubs en speelt de laatste 2 seizoenen bij ons tegen de degradatie, altijd aan 110% inzet, omringd door statische spelers die wat over en weer sloffen, dribbelaars die meestal naar de grond kijken (verwonderd dat ze de bal kwijt zijn) en een trainer die tactisch helaas onervaren is. Maar sommigen hebben kritiek op Vossen. Ik snap daar niet veel van. Zijn stats zijn idd minder geworden, kan niet anders indien je bekijkt hoe zijn laatste 2 trainers hem gebruiken.

Hij was ook gisteren weer op zijn 34ste de eerste aanjager en toonde een mentaliteit waarvoor hij alvast van mij veel respect krijgt.

En wat gisteren betreft: ik had een afstraffing gevreesd, zeker na de 0-1. Maar de ploeg heeft mij qua mentaliteit positief verrast.
1ste post en direct om een speler te verdedigen met zijn individuele statistieken. Vermoed familie van of dergelijke.
Heel veel respect voor vossen maar jammer genoeg is dit jaar al op het randje van zijn jaar teveel.
En met ndour hebben we eigenlijk ook een andere goaltjesdief die er is aan het door komen. Denk dat we beter met vossen eens op de bank zouden starten.
Vossen moet je niet op de 10 zetten in de eerste plaats.  Daarna denk ik dat zowel Gano als Vossen niet 100 of zelfs 80 procent fit zijn!  Dat de coach dan beslist om die beiden in dezelfde ploeg te zetten, dat is voor mij onbegrijpelijk.  De geschiedenis toonde al aan dat die 2 samen in de ploeg meestal geen succes zijn, zelfs als ze allebei 100 procent fit zijn. En zeker niet een volledige match of zo beginnen aan een match.   Vossen moet dan altijd uitwijken naar een andere positie.
Zet zo'n belangrijke speler op zijn favourite plaats en DURF een speler die niet 100 procent fit is niet op te stellen of op de bank te zetten om in de laatste 10,15 minuten le laten invallen indien het moet.
Daarnaast hebben we Ndour als diepe spits en Fadera, allebei moeten die in een 4 3 3 of een 4 5 1,maakt zoveel niet uit als er maar 4 vanachter staan, de eerste verdedigers zijn wanneer we de bal niet hebben en wanneer we wel de bal hebben moeten die hoger hun taken doen.  Ze hebben snelheid en diepgang en techniek(Fadera), dit zijn perfecte spelers om deftig countervoetbal te spelen.
Maar goed, Leye doet dit niet en missen Gano en Vossen kansen die ze normaal gezien wel afmaken.  Dan kan je als coach zeggen dat we niet efficient zijn en dat klopt dan wel,maar ik ben er bijna 100 procent zeker van dat beide spelers niet fit zijn, of niet fit genoeg zijn en in Vossen zijn geval een taak moeten doen die zijn kwaliteiten niet te goede komen en wanneer hij dan in scoringspositie staat vaak te moe is.      En Gano en Vossen in dezelfde ploeg?  Zou ik nooit doen. 
Opgeven doe ik niet, zelfs al is het bijna niet meer mogelijk(ook omwille van de coach)maar zolang het mathematisch nog kan zal ik altijd nog geloven dat het kan.   Hallaert inbrengen,ik ben altijd voor de jeugd en kansen geven, maar ik snap totaal niet waarom hij dan Hallaert erbij haalt en een Demuynck niet. 
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2023, 12:58:04 pm door mogul »

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #123 Gepost op: februari 25, 2023, 01:25:22 pm »

Proficiat met uw eerste post! U bent echt een voetbalkenner als je beweert dat Vossen gisteren echt wel top was en zijn best heeft gedaan... Als ik een loper wil dan moeten we Bashir Abdi maar opstellen, die kost wellicht minder

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #124 Gepost op: februari 25, 2023, 01:26:15 pm »
Selemani met een Wereldgoal!!!! Puur genieten van dit soort zaken!

Strontkeeper ja.. van zover..
Heb van in het begin gezegd. Met Bossut in de goal degradeer je. Pakt niets van punten, terwijl Bostyn dit wel soms doet

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #125 Gepost op: februari 25, 2023, 01:32:40 pm »

Proficiat met uw eerste post! U bent echt een voetbalkenner als je beweert dat Vossen gisteren echt wel top was en zijn best heeft gedaan... Als ik een loper wil dan moeten we Bashir Abdi maar opstellen, die kost wellicht minder

Amai, is dit de manier we tegenwoordig nieuwe leden welkom heten?  :o
Redskin is alvast al supporter van (vree) ver door Vossen voor ons speelde.  ;)

Los van zijn reactie ... respecteer ieders mening aub (anders heeft een discussieforum geen nut meer)
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2023, 01:37:22 pm door Frederik »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #126 Gepost op: februari 25, 2023, 01:44:35 pm »

Het schijnt dat Vossen na zijn vervanging in Seraing praktisch niet meer kon lopen.  Dat schetst dan toch een ander beeld.  Coach moet slimmer zijn.    Daarnaast heb je het eeuwenoud probleem hier, zet de spelers op de juiste plaats!  Het is of Gano of Vossen of geen van beiden wanneer ze niet fit zijn. 

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #127 Gepost op: februari 25, 2023, 02:48:10 pm »
We stonden er 4 achter op eupen.. nu nog 2

Das het belangrijkste

Sissako en Fila beste spelers bij ons..
Bossut kan geen ballen meer stoppen
.

Eupen moet wel nog spelen e... Als Eupen wint op Cercle, wa gade dan piepen?

Tis thuis tegen Cercle en daarbij Cercle zit in zeer goeie flow.
Zie Eupen de boot in gaan!
Wel jammer voor jou zo zal je droom naar 1B en de ultieme vernedering voor Leye uitblijven  :-\

"De goede flow..." Die zoals wij tot voor dat Leye besliste om de match tegen Union weg te geven?

En ik hoop uiteraard dat we in 1A blijven. Ben al supporter van in 1992, heb de periode van uwe Vidmar meegemaakt.

Maar ben gewoon realist, Leye kan het tactisch niet, is de slechtste trainer ooit van Essevee. Raar genoeg was hij ook de beste spits, maar dat is irrelevant.

Neen, die moest na de 5-5 tegen Eupen al buiten gelegen hebben. Nu is het kalf al verdronken.

Als Eupen uwe goeie flow van Cercle doorprikt, ist volledig over.

En ja, in 1B zien ze me niet meer. Niet alleen dit jaar maar de laatste 5 jaren krijgen wij als supporter niets in de plaats. Mijne grens is bereikt.

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #128 Gepost op: februari 25, 2023, 04:35:32 pm »
We stonden er 4 achter op eupen.. nu nog 2

Das het belangrijkste

Sissako en Fila beste spelers bij ons..
Bossut kan geen ballen meer stoppen
.

Eupen moet wel nog spelen e... Als Eupen wint op Cercle, wa gade dan piepen?

Tis thuis tegen Cercle en daarbij Cercle zit in zeer goeie flow.
Zie Eupen de boot in gaan!
Wel jammer voor jou zo zal je droom naar 1B en de ultieme vernedering voor Leye uitblijven  :-\

"De goede flow..." Die zoals wij tot voor dat Leye besliste om de match tegen Union weg te geven?

En ik hoop uiteraard dat we in 1A blijven. Ben al supporter van in 1992, heb de periode van uwe Vidmar meegemaakt.

Maar ben gewoon realist, Leye kan het tactisch niet, is de slechtste trainer ooit van Essevee. Raar genoeg was hij ook de beste spits, maar dat is irrelevant.

Neen, die moest na de 5-5 tegen Eupen al buiten gelegen hebben. Nu is het kalf al verdronken.

Als Eupen uwe goeie flow van Cercle doorprikt, ist volledig over.

En ja, in 1B zien ze me niet meer. Niet alleen dit jaar maar de laatste 5 jaren krijgen wij als supporter niets in de plaats. Mijne grens is bereikt.

Duly noted

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #129 Gepost op: februari 25, 2023, 05:15:23 pm »
Als Vormer en Bruls de laatste twee of drie matchen zouden kunnen terugkeren in de ploeg, dan zou dat misschien weer voor een nieuwe boost zorgen aan de huidige spelers.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #130 Gepost op: februari 25, 2023, 05:44:36 pm »
Als Vormer en Bruls de laatste twee of drie matchen zouden kunnen terugkeren in de ploeg, dan zou dat misschien weer voor een nieuwe boost zorgen aan de huidige spelers.
Amai Isidoor, sinds wanneer ben jij zo positief??
Brüls doet volgende week toch al terug mee?
Hopelijk tegen de tijd dat Vormer terug fit is, is het mathematisch nog mogelijk om ons te redden.

Offline chef47284

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #131 Gepost op: februari 25, 2023, 06:05:56 pm »
Beste supporters van Essevee, heb gisteren als neutrale de zoveelste wedstrijd van Essevee bekeken (op Eleven welteverstaan  ;)), over de wedstrijd zelf: deze verdiende zeker geen schoonheidsprijs, maar chapeau voor het karakter dat jullie toonden; -oké, op karakter verdien je helaas geen extra punten, anders stond ZW reeds in de middenmoot;- maar toch bewonderswaardig die drive en spirit om ervoor te gaan. Academisch was het dus allemaal niet, ook niet van de tegenstander, en als ik het mag zeggen; het zat allemaal mee voor Essevee, de doelpunten kunnen we catalogiseren onder 'afgedwongen', een vergeten back bij de 1ste goal, een 2de goal waarbij de bal puur gelukkig voor Ndour zijn voeten valt, en de 3de na de zowat 15de corner, om maar te zeggen, uitgespeelde oogstrelende dingen hebben we niet gekregen. Ergens denk ik wel dat Dame Fortuna aan jullie kant staat, alleen: de tactiek, is een harde noot om kraken, net zoals Scottie bij Brugge, weet je eigenlijk nooit goed welke tactische weg het op gaat, het is maar wat ballen naar voor stampen, vreemde wissels, en een speler zoals die Novatus, die er eigenlijk voor zorgt dat je maar met 10 speelt, en Gano, tja, love it or hate it, steeds toch een belangrijk doelpuntje of assistje, zweetdief of niet, in Brugge hebben ze hem vlug doorgestuurd zoveel jaar geleden, raar mannetje, speciaal karakter. Bon, het hoofdstuk KVO, Seraing, KVK is doorgespoeld, magere puntenoogst, maar misschien zat er gewoon veel te veel druk en focus op uitgerekend die wedstrijden, terwijl er nog een stuk of 7-8 komen (?). In het worst-case-scenario is de 5-5 thuis tegen Eupen allesbepalend, was die 5-4 gebleven stonden jullie nu gedeeld met hen op plek 16. In alle geval: succes nog, hoop toch dat ge moogt blijven, een traditieclub zou nooit mogen verdwijnen, als je dan puur kijkt naar de accomodatie, de financien, en de uitstraling van comateuze ploegen als Seraing, Oostende of Eupen, zou het een schande zijn als Zulte Waregem verdwijnt in het vagevuur van 2de ... maar als het om de knikkers gaat met Eupen, pas dan maar op, een Waalse ploeg, kunnen daar rare dingen gebeuren, remember Eupen-KVM zoveel jaar geleden!

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #132 Gepost op: februari 25, 2023, 08:14:43 pm »
Cercle kan niet winnen tegen 10 spelers van Eupen. Sterker nog, Eupen had kunnen winnen en dan was het over voor ons, als het nu al niet is. Schande van Cercle, zo een wanprestatie !

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #133 Gepost op: februari 25, 2023, 08:15:00 pm »
Ziezo, Eupen haalt een punt tegen Cercle. We staan weer op 4 (niet 3 want gewonnen matchen minder) punten.

Nog steeds believers nu...?

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #134 Gepost op: februari 25, 2023, 08:16:58 pm »
Zwakke prestaties van andere ploegen tegen onze concurrenten beginnen wel op te vallen..

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #135 Gepost op: februari 25, 2023, 08:17:35 pm »
Ahja, goed nieuws voor de believers, dit was mijn laatste reactie op dit forum. Alles heb ik gezegd wat ik moest zeggen.
Van mij dus gene last meer.

Offline ManU

• Leden
« Reactie #136 Gepost op: februari 25, 2023, 08:28:55 pm »
Ahja, goed nieuws voor de believers, dit was mijn laatste reactie op dit forum. Alles heb ik gezegd wat ik moest zeggen.
Oef ! By the way, Cercle speelde met een geurtje aan…

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #137 Gepost op: februari 25, 2023, 08:33:17 pm »
Eupen speelt 70 min met 10 man en heeft eigenlijk nog de beste kansen.. begrijp ik echt niet.

Offline ManU

• Leden
« Reactie #138 Gepost op: februari 25, 2023, 08:37:15 pm »
Eupen speelt 70 min met 10 man en heeft eigenlijk nog de beste kansen.. begrijp ik echt niet.
Ik wel… als je om één of andere reden bewust je best niet wil doen… moesten we het allemaal weten, ge zou niet meer gaan, denk ik…

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #139 Gepost op: februari 25, 2023, 08:50:49 pm »
wat was dat met die fout op die keeper?
kreeg bericht van iemand dat daar wa raars gebeurd
en een inworp het gevolg was?

1 ding is zeker
Essevee ga et echt zelf moeten doen!
want niet iedereen heeft veel zin om diep
te gaan tegen de degradatie kandidaten