Dat er rare dingen gebeuren in JPL daar moet je mij niet van overtuigen. Maar de raarste dingen gebeurden bij ons tegen Eupen in de laatste seconden van de match bv. Zou Bostijn een gratis vakantie krijgen ieder jaar naar Qatar?
Dat geloof ik niet natuurlijk, maar de fout ligt bij ons in de matchen tegen en in KVO,Eupen,in Seraing en thuis tegen KVK. Dat zijn 9 punten, zomaar te grabbel en dan zeg ik niks over andere matchen waar we voetballend en qua kansen de betere waren maar door stommiteiten de punten niet pakten. In al die matchen waren er wel enkele fases die anders konden zijn qua arbitrage, maar om nu te zeggen glashelder? Die fout op Offor in KVO in de 16? Dat tweede doelpunt thuis tegen KVO? De gemakkelijk gegeven gele kaarten in 5 minuten van Brûls(Ex-Eupen), de toegekende penalty voor ons in Seraing?
Ja, ge kunt spoken zien, maar als we allemaal eerlijk zijn moeten we vooral naar onszelf kijken en het gebrek om verdiende punten naar ons toe te trekken.
Ik geloof er ook nog in,maar het wordt per wedstrijd moeilijker omdat ik weet dat Leye weer domme dingen gaat doen, we moeten dus hopen op echte mirakels.
Wat de club zeker moet doen, is nu al een plan '1B ' te maken. Volgens mij moet je dan kijken naar u U23 en aanvullen met enkele ervaren spelers. Wanneer we in 1B zitten geloof ik niet dat we daar direct weer uit gaan geraken en gaan we heel zuinig met de centen moeten zijn.
Indien we toch in 1A blijven(maar ook in 1b) moet de club dringend nieuw vers bloed krijgen met ervaring en met een liefde voor de club, vooral CEO,de ersatz voorzitter, een technische directeur en een volledig nieuwe technische staf. Vorige zomer beslisten ze heel laat om een deel van de technische staf te vervangen, dat was het dan. Toen kreeg ik kritiek omdat ik daar zoveel op hamerde, en nu nog steeds moet ik dit hier schrijven....