Auteur Topic: Speeldag 27 : vrijdag 24/02/2023 20.45u : Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 28760 keer)

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : vrijdag 24/02/2023 20.45u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #140 Gepost op: februari 25, 2023, 08:56:59 pm »
Ahja, goed nieuws voor de believers, dit was mijn laatste reactie op dit forum. Alles heb ik gezegd wat ik moest zeggen.
Van mij dus gene last meer.
Oef ! By the way, Cercle speelde met een geurtje aan…
Eupen speelt 70 min met 10 man en heeft eigenlijk nog de beste kansen.. begrijp ik echt niet.
Ik wel… als je om één of andere reden bewust je best niet wil doen… moesten we het allemaal weten, ge zou niet meer gaan, denk ik…
Je zal wel gelijk hebben maar Cercle speelt toch voor in de top 8 te blijven??
Arbitrage was ook niet goed : onbegrijpelijk dat die speler van Eupen zelfs geen fout tegen krijgt toen hij op de keeper van Cercle botste.
Nee het

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #141 Gepost op: februari 25, 2023, 09:00:54 pm »
wat was dat met die fout op die keeper?
kreeg bericht van iemand dat daar wa raars gebeurd
en een inworp het gevolg was?
Keeper komt uit de 16, raakt de bal eerst maar krijgt precies de studs van de tegenstander op zijn borstkas. Die speler van Eupen raakte ook zijn hoofd precies.

Keeper speelde eerste helft nog uit en werd dan gewisseld. Onbegrijpelijk dat dit zelfs geen overtreding was.. er zijn er al die rood kregen voor minder..

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #142 Gepost op: februari 25, 2023, 09:28:30 pm »
wat was dat met die fout op die keeper?
kreeg bericht van iemand dat daar wa raars gebeurd
en een inworp het gevolg was?
Keeper komt uit de 16, raakt de bal eerst maar krijgt precies de studs van de tegenstander op zijn borstkas. Die speler van Eupen raakte ook zijn hoofd precies.

Keeper speelde eerste helft nog uit en werd dan gewisseld. Onbegrijpelijk dat dit zelfs geen overtreding was.. er zijn er al die rood kregen voor minder..
beeld gezien
vreemd geen kaart

Offline Ranter

• Leden
« Reactie #143 Gepost op: februari 25, 2023, 10:36:36 pm »
Zwakke prestaties van andere ploegen tegen onze concurrenten beginnen wel op te vallen..

OMG...even in eigen boezem kijken, zou ik vooral zeggen. ::)

De zwakke prestaties in onze eigen matchen tegen concurrenten Seraing, Oostende niet opgevallen?

We hebben het vooral aan ons eigen te danken!

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #144 Gepost op: februari 26, 2023, 07:50:08 am »
We liggen er nog niet uit é.
We hebben misschien maar 20 procent kans meer,maar we leven nog.
Als we op niet meer dan 5 punten staan als we naar Eupen moeten,dan moeten we het maar doen in die laatste 2 matchen.Laatste match van Eupen is in Club en wij tegen Cercle.Daar kunnen we het nog afmaken.Ik weiger op te geven tot het mathematisch niet meer kan.
Forza SV

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #145 Gepost op: februari 26, 2023, 08:06:06 am »
We liggen er nog niet uit é.
We hebben misschien maar 20 procent kans meer,maar we leven nog.
Als we op niet meer dan 5 punten staan als we naar Eupen moeten,dan moeten we het maar doen in die laatste 2 matchen.Laatste match van Eupen is in Club en wij tegen Cercle.Daar kunnen we het nog afmaken.Ik weiger op te geven tot het mathematisch niet meer kan.
Forza SV
ik ook ni
ma tegen dat tegen Eupen is kan het al over zijn
en gevoel dat ze daar nergens rekening mee houden
ons agenda is ook een zware
tegen ploegen die bijna allemaal nog voor iets meedoen

de rare matchen van Eupen zijn begonnen
die fout op die keeper gezien?

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #146 Gepost op: februari 26, 2023, 08:49:51 am »
Tuurlijk zag ik die fout op de keeper,maar ook de fout van Ndri verdiende rood,maar is nergens te zien.
Toch blijf ik er in geloven want ook programma van Eupen is niet van de poes en als we maar eens konden winnen in matchen tegen ploegen die niets of bijna niets meer te winnen hebben zoals OHL,dan komen we zelfs dichter.Als de match in Eupen nog beslissend is,dan moeten we het daar maar eens doen!!!!!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #147 Gepost op: februari 26, 2023, 10:09:42 am »
Dat er rare dingen gebeuren in JPL daar moet je mij niet van overtuigen.  Maar de raarste dingen gebeurden bij ons tegen Eupen in de laatste seconden van de match bv.  Zou Bostijn een gratis vakantie krijgen ieder jaar naar Qatar?
Dat geloof ik niet natuurlijk, maar de fout ligt bij ons in de matchen tegen en in KVO,Eupen,in Seraing en thuis tegen KVK.  Dat zijn 9 punten, zomaar te grabbel en dan zeg ik niks over andere matchen waar we voetballend en qua kansen de betere waren maar door stommiteiten de punten niet pakten.  In al die matchen waren er wel enkele fases die anders konden zijn qua arbitrage, maar om nu te zeggen glashelder?  Die fout op Offor in KVO in de 16?  Dat tweede doelpunt thuis tegen KVO?  De gemakkelijk gegeven gele kaarten in 5 minuten van Brûls(Ex-Eupen), de toegekende penalty voor ons in Seraing?
Ja, ge kunt spoken zien, maar als we allemaal eerlijk zijn moeten we vooral naar onszelf kijken en het gebrek om verdiende punten naar ons toe te trekken. 
Ik geloof er ook nog in,maar het wordt per wedstrijd moeilijker omdat ik weet dat Leye weer domme dingen gaat doen, we moeten dus hopen op echte mirakels.
Wat de club zeker moet doen, is nu al een plan '1B ' te maken.  Volgens mij moet je dan kijken naar u U23 en aanvullen met enkele ervaren spelers.  Wanneer we in 1B zitten geloof ik niet dat we daar direct weer uit gaan geraken en gaan we heel zuinig met de centen moeten zijn.
Indien we toch in 1A blijven(maar ook in 1b) moet de club dringend nieuw vers bloed krijgen met ervaring en met een liefde voor de club, vooral CEO,de ersatz voorzitter, een technische directeur en een volledig nieuwe technische staf.  Vorige zomer beslisten ze heel laat om een deel van de technische staf te vervangen, dat was het dan.   Toen kreeg ik kritiek omdat ik daar zoveel op hamerde, en nu nog steeds moet ik dit hier schrijven....

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #148 Gepost op: februari 26, 2023, 11:21:13 am »
Allemaal waar wat je zegt,Mogul,maar we hebben wonder boven wonder nog kansen om ons te redden.
We moeten als 1 blok nu volledig achter de ploeg staan en hopen...
We hebben inderdaad vele punten weggesmeten maar nu moeten we ons nog eens opladen.
HET KAN NOG en we zullen het zelf moeten doen met de mensen die er zijn want nu is het te laat voor een trainerswissel en nieuwe concepten in de ploeg te smeden.Het mag ook eens een beetje beginnen mee zitten,want Kortrijk schiet 5 maal op doel en 3 goals,Seraing 1 maal op doel en goal en Oostende scoort ook uit het niets.Nu geluk dwing je zelf af,maar ongeluk zit soms in een klein hoekje.
We geven niet op en hopelijk onze spelers ook niet!!!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #149 Gepost op: februari 26, 2023, 11:40:37 am »
Allemaal waar wat je zegt,Mogul,maar we hebben wonder boven wonder nog kansen om ons te redden.
We hebben inderdaad vele punten weggesmeten maar nu moeten we ons nog eens opladen.
HET KAN NOG en we zullen het zelf moeten doen met de mensen die er zijn want nu is het te laat voor een trainerswissel en nieuwe concepten in de ploeg te smeden.Het mag ook eens een beetje beginnen mee zitten,want Kortrijk schiet 5 maal op doel en 3 goals,Seraing 1 maal op doel en goal en Oostende scoort ook uit het niets.Nu geluk dwing je zelf af,maar ongeluk zit soms in een klein hoekje.
2. Je hebt volkomen gelijk, we moeten blijven erin geloven en net te laat voor een trainerswissel. 

Offline kristof

• Leden
« Reactie #150 Gepost op: februari 26, 2023, 12:20:49 pm »
Slechtste verdediging en onze toveneir langs de zijlijn doet koppig verder. Wedden dat we tegen Leuven terug met 3 achteraan spelen. Met Novatus als lcv als kers op taart. Verloren op voorhand.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #151 Gepost op: februari 26, 2023, 12:21:14 pm »
2
klopt
negatief hier mag en moet (elke mening telt!)
maar in de tribune niet!

te beginnen bij dinsdag
want ja ik wil na brussel
en ja als we zakken is da klote
mo we keren ook terug!

als ge de veerkracht ziet tegen Kortrijk
dan ister nog hoop
alleen moet et keer 3ptn opleveren!!!!
dringend!!!

forza essevee

Online Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #152 Gepost op: februari 26, 2023, 12:28:55 pm »
Het getuigt toch van een grote naiëiviteit om nog te geloven in de redding. we zijn de 3de zwaktste ploeg van 1A. We gaan er dus terecht uit.

Online niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #153 Gepost op: februari 26, 2023, 01:05:12 pm »
Beste supporters van Essevee, heb gisteren als neutrale de zoveelste wedstrijd van Essevee bekeken (op Eleven welteverstaan  ;)), over de wedstrijd zelf: deze verdiende zeker geen schoonheidsprijs, maar chapeau voor het karakter dat jullie toonden; -oké, op karakter verdien je helaas geen extra punten, anders stond ZW reeds in de middenmoot;- maar toch bewonderswaardig die drive en spirit om ervoor te gaan. Academisch was het dus allemaal niet, ook niet van de tegenstander, en als ik het mag zeggen; het zat allemaal mee voor Essevee, de doelpunten kunnen we catalogiseren onder 'afgedwongen', een vergeten back bij de 1ste goal, een 2de goal waarbij de bal puur gelukkig voor Ndour zijn voeten valt, en de 3de na de zowat 15de corner, om maar te zeggen, uitgespeelde oogstrelende dingen hebben we niet gekregen. Ergens denk ik wel dat Dame Fortuna aan jullie kant staat, alleen: de tactiek, is een harde noot om kraken, net zoals Scottie bij Brugge, weet je eigenlijk nooit goed welke tactische weg het op gaat, het is maar wat ballen naar voor stampen, vreemde wissels, en een speler zoals die Novatus, die er eigenlijk voor zorgt dat je maar met 10 speelt, en Gano, tja, love it or hate it, steeds toch een belangrijk doelpuntje of assistje, zweetdief of niet, in Brugge hebben ze hem vlug doorgestuurd zoveel jaar geleden, raar mannetje, speciaal karakter. Bon, het hoofdstuk KVO, Seraing, KVK is doorgespoeld, magere puntenoogst, maar misschien zat er gewoon veel te veel druk en focus op uitgerekend die wedstrijden, terwijl er nog een stuk of 7-8 komen (?). In het worst-case-scenario is de 5-5 thuis tegen Eupen allesbepalend, was die 5-4 gebleven stonden jullie nu gedeeld met hen op plek 16. In alle geval: succes nog, hoop toch dat ge moogt blijven, een traditieclub zou nooit mogen verdwijnen, als je dan puur kijkt naar de accomodatie, de financien, en de uitstraling van comateuze ploegen als Seraing, Oostende of Eupen, zou het een schande zijn als Zulte Waregem verdwijnt in het vagevuur van 2de ... maar als het om de knikkers gaat met Eupen, pas dan maar op, een Waalse ploeg, kunnen daar rare dingen gebeuren, remember Eupen-KVM zoveel jaar geleden!

Ik zou zeggen, kom de laatste thuismatchen mee supporteren in onze arena ! Van harte welkom.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #154 Gepost op: februari 26, 2023, 01:16:02 pm »
Het getuigt toch van een grote naiëiviteit om nog te geloven in de redding. we zijn de 3de zwaktste ploeg van 1A. We gaan er dus terecht uit.
Zolang het mathematisch kan is er een kans, zo simpel is het.  En ja, het zou een mirakel zijn, maar dat bestaat in het voetbal.  Je kan dit naiëf vinden, maar het is beter om er nog in te geloven dan niet.  Of ben je bang om er niet meer in te geloven? 

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #155 Gepost op: februari 26, 2023, 01:24:43 pm »
Drambaev zat niet in de kern,is/was gekwetst?iemand weet van?

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #156 Gepost op: februari 26, 2023, 01:52:01 pm »
Ik zie ons winnen in Leuven!!

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #157 Gepost op: februari 26, 2023, 04:17:27 pm »
Drambaev zat niet in de kern,is/was gekwetst?iemand weet van?
De Buyser zat wel in de kern. Zou het kunnen zijn dat Leye de voorkeur gaf aan De Buyser ipv Drambaev?

En waar zat Ramirez? Is die wel geblesseerd?

Online Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #158 Gepost op: februari 26, 2023, 05:02:41 pm »
Zolang het mathematisch kan is er een kans, zo simpel is het.  En ja, het zou een mirakel zijn, maar dat bestaat in het voetbal.  Je kan dit naiëf vinden, maar het is beter om er nog in te geloven dan niet.  Of ben je bang om er niet meer in te geloven?
Het is beter realistisch te zijn. Ook voor dinsdag zie ik het niet lukken. Na vrijdag is mijn geloof op de redding volledig weg.

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #159 Gepost op: februari 26, 2023, 06:58:09 pm »
OK Maximus,je hebt je statement nu gemaakt,zelfs al meerdere keren.
Mensen die wel nog hopen,mogen dat toch nog.
20 procent kans dat we ons redden,maar in voetbal gebeuren soms rare zaken en mirakels.