Auteur Topic: Speeldag 27 : vrijdag 24/02/2023 20.45u : Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 28766 keer)

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 27 : vrijdag 24/02/2023 20.45u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #160 Gepost op: februari 26, 2023, 07:00:59 pm »
OK Maximus,je hebt je statement nu gemaakt,zelfs al meerdere keren.
Mensen die wel nog hopen,mogen dat toch nog.
20 procent kans dat we ons redden,maar in voetbal gebeuren soms rare zaken en mirakels.
Meer rare zaken dan mirakels....

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #161 Gepost op: februari 26, 2023, 07:10:52 pm »
Ik zie ons winnen in Leuven!!
Ik ook , rode kaart Pletinckx

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #162 Gepost op: februari 26, 2023, 07:24:22 pm »
Miroshi hier al vaak aangevallen,maar toch wel sterk vandaag

Miroshi was gewoon weer schandalig slecht
Die kleinen van Kortrijk lachte met hem.
Draaicirkel van nen oplegger, en van de 50 passes die ie gaf, waren er 60 verkeer (geen typfout)

Een trainer die ook start met Vossen op de 10 is unerhaupt al ne krabber…Hoe haal je het in je hoofd…

Die wissels dan ook nog onbegrijpelijk

Bossut, ja jongen, tijd voor pensioen.
3 houdbare ballen

Miroshi is een krijger die hier continu onterecht afgemaakt wordt. Nee t is niet allemaal even zuiver maar hij geeft zich 200% elke match. Dat hij traag zou zijn klopt ook niet. Miroshi heeft nog veel progressie,  ik geloof in die gast.
Nu diene algerijn vd veekaa, Kadri, was fenomenaal goed. Zeer snel , wendbaar en balvast. Speelt die gast altijd zo goed of alleen tegen ons?

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #163 Gepost op: februari 26, 2023, 07:32:12 pm »
Miroshi hier al vaak aangevallen,maar toch wel sterk vandaag

Miroshi was gewoon weer schandalig slecht
Die kleinen van Kortrijk lachte met hem.
Draaicirkel van nen oplegger, en van de 50 passes die ie gaf, waren er 60 verkeer (geen typfout)

Een trainer die ook start met Vossen op de 10 is unerhaupt al ne krabber…Hoe haal je het in je hoofd…

Die wissels dan ook nog onbegrijpelijk

Bossut, ja jongen, tijd voor pensioen.
3 houdbare ballen

Miroshi is een krijger die hier continu onterecht afgemaakt wordt. Nee t is niet allemaal even zuiver maar hij geeft zich 200% elke match. Dat hij traag zou zijn klopt ook niet. Miroshi heeft nog veel progressie,  ik geloof in die gast.
Nu diene algerijn vd veekaa, Kadri, was fenomenaal goed. Zeer snel , wendbaar en balvast. Speelt die gast altijd zo goed of alleen tegen ons?
Speelt altijd wel goed. Hebben er ook een pak geld voor betaald. Hij werd de Algerijnse Messi genoemd

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #164 Gepost op: februari 26, 2023, 07:32:52 pm »
Ik ben blij dat nog iemand ziet dat Miroshi helemaal niet de prutser is waarvoor hij hier wekelijks verketterd wordt.
Natuurlijk geeft hij foute passes en is niet alles even zuiver,maar heeft wel de goede mentaliteit en ook nog veel ruimte om te groeien.Meité werd hier ook ooit verketterd en kijk eens waar hij ondertussen al gespeeld heeft waarmee ik niet wil zeggen dat Miroshi ook zo'n carriere zal maken.

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #165 Gepost op: februari 26, 2023, 08:09:43 pm »
Wat dat ge hier soms leest .... Leye zet vossen terecht op de 10. Waarom wie zet je anders aangezien Bruls, vormer en Rommens geschorst of geblesseerd zijn.

Voor de rest lag ik met 39.5 graden koorts in bed wegens voedselvergiftiging, ik lag half en half te slapen. Maar toch speelde volgens jullie gano weer een slechte match. Terwijl hij 22 duels aanging, 17 gewonnen duels + scoren. Ik weet niet wat ge nog meer wilt van een spits van zijn type.

Voor de rest bossut bij het tweede doelpunt kan hij regelrecht niks doen! Wereldtrap van selemani. En daar moe ge u meerdere kunnen in herkennen. Zelf geen extra man in de muur want die bal valt op het juiste moment. Trouwens dit heb ik gesimuleerd via blender en iclone.

Voor de rest mocht Kvk in de handen wrijven dat vormer of Bruls niet in het elftal stonden want anders waren ze eraan voor de moeite. Ik hoop dat Kvk supporters dit beseffen!
Of anders was dit een nederlaag.

Trouwens onze reddingsoperatie is voorbij. Dit komt niet meer goed! Hebben mensen al eens gekeken onze laatste twee matchen! En de laatste match van KV Kortrijk!?

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #166 Gepost op: februari 26, 2023, 08:23:52 pm »
Ik zie ons winnen in Leuven!!

Hopelijk wel, maar heb hun match deze namiddag tegen Antwerp bekeken en het is toch geen slechte ploeg hoor.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #167 Gepost op: februari 26, 2023, 09:51:43 pm »
Wat dat ge hier soms leest .... Leye zet vossen terecht op de 10. Waarom wie zet je anders aangezien Bruls, vormer en Rommens geschorst of geblesseerd zijn.

Voor de rest lag ik met 39.5 graden koorts in bed wegens voedselvergiftiging, ik lag half en half te slapen. Maar toch speelde volgens jullie gano weer een slechte match. Terwijl hij 22 duels aanging, 17 gewonnen duels + scoren. Ik weet niet wat ge nog meer wilt van een spits van zijn type.

Voor de rest bossut bij het tweede doelpunt kan hij regelrecht niks doen! Wereldtrap van selemani. En daar moe ge u meerdere kunnen in herkennen. Zelf geen extra man in de muur want die bal valt op het juiste moment. Trouwens dit heb ik gesimuleerd via blender en iclone.

Voor de rest mocht Kvk in de handen wrijven dat vormer of Bruls niet in het elftal stonden want anders waren ze eraan voor de moeite. Ik hoop dat Kvk supporters dit beseffen!

Trouwens onze reddingsoperatie is voorbij. Dit komt niet meer goed! Hebben mensen al eens gekeken onze laatste twee matchen! En de laatste match van KV Kortrijk!?
Ben ik niet akkoord mee.  Ten eerste, Vossen is niet fit toch?  Jij hebt bronnen bij de club, correct of niet?  De logische vervanger om op de 10 te staan is Ramirez, maar geen Ramirez te zien, is hij gekwetst of is er iets anders?  Dus nee, het is imo niet terecht dat hij daar stond.   Hoe hij die kans miste in de tweede helft, net als die kans in Seraing, net als die kans tegen Club, nee, een fitte en frisse Vossen maakt die hoor.   Ook de manier waarop hij loopt zie je dat hij niet fit is. 
Imo kan je met de kwaliteiten van Sissako ook die op de 10 zetten, niet ideaal, maar veel logischer dan Vossen op de 10.  Waar zit Palumets?  Geen idee  of die geen kans mag krijgen. 
Ik vond Gano inderdaad veel minder slecht dan dat ze hier schrijven, assist bij onze eerste goal, scoort de derde.  Als je zijn match van tegen KVK vergelijkt met die tegen Seraing en tegen KVO dat is er wel degelijk een opmerkelijk verschil. 
Ik vond het heel raar dat er maar 2 man stond in de muur, ik blijf ervan overtuigd dat wanneer je een man of 3,4 zet dat het waarschijnlijk geen goal wordt.  Voor Selemani maakt dit ook een verschil in denken, de muur kan springen, nu was er een gat en kon hij/ moest hij het wel proberen.  Was voor mij ook onhoudbaar voor de keeper, tenzij een Mignolet of een keeper van die kwaliteit. 
Verder vond ik de eerste goal van Kortrijk typisch voor ons dit seizoen, waar stond Derijck, waar was Fila?  We staan vaak heel slecht bij balverlies.  Tweede goal ook, Sissako uit en niemand anders die op Kadri druk zet.  Die zaken tonen aan dat de ploeg te weinig weet wat doen, dat we bij balverlies te vaak niet goed staan.
Wij hebben inderdaad pech met de blessure van Vormer, maar dat Rommens en Brüls erniet bij zijn komt door gele kaarten, vaak domme gele kaarten. 
Wij verdienden imo meer in Seraing, verdienden om deze match te winnen en met wat gezonder verstand van de coach wonnen we thuis van KVO en zeker van Seraing.  Dat weten we allemaal, daarom ook dat het zo'n doodzonde is.   
Maar opgeven?  Nee hoor, doe ik niet. 

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #168 Gepost op: februari 26, 2023, 10:54:10 pm »
Wij verdienden imo meer in Seraing, verdienden om deze match te winnen en met wat gezonder verstand van de coach wonnen we thuis van KVO en zeker van Seraing.  Dat weten we allemaal, daarom ook dat het zo'n doodzonde is.   

Op basis van wat zouden we meer verdienen op Seraing?
Die penalty was al een halve cadeau, Seraing scoort uit het niets, en de rest van de match was heel erg matig met nauwelijks een bal tussen de palen.

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #169 Gepost op: februari 27, 2023, 09:16:37 am »

Ben ik niet akkoord mee.  Ten eerste, Vossen is niet fit toch?  Jij hebt bronnen bij de club, correct of niet?  De logische vervanger om op de 10 te staan is Ramirez, maar geen Ramirez te zien, is hij gekwetst of is er iets anders?  Dus nee, het is imo niet terecht dat hij daar stond.   Hoe hij die kans miste in de tweede helft, net als die kans in Seraing, net als die kans tegen Club, nee, een fitte en frisse Vossen maakt die hoor.   Ook de manier waarop hij loopt zie je dat hij niet fit is. 
Imo kan je met de kwaliteiten van Sissako ook die op de 10 zetten, niet ideaal, maar veel logischer dan Vossen op de 10.  Waar zit Palumets?  Geen idee  of die geen kans mag krijgen. 
Ik vond Gano inderdaad veel minder slecht dan dat ze hier schrijven, assist bij onze eerste goal, scoort de derde.  Als je zijn match van tegen KVK vergelijkt met die tegen Seraing en tegen KVO dat is er wel degelijk een opmerkelijk verschil. 
Ik vond het heel raar dat er maar 2 man stond in de muur, ik blijf ervan overtuigd dat wanneer je een man of 3,4 zet dat het waarschijnlijk geen goal wordt.  Voor Selemani maakt dit ook een verschil in denken, de muur kan springen, nu was er een gat en kon hij/ moest hij het wel proberen.  Was voor mij ook onhoudbaar voor de keeper, tenzij een Mignolet of een keeper van die kwaliteit. 
Verder vond ik de eerste goal van Kortrijk typisch voor ons dit seizoen, waar stond Derijck, waar was Fila?  We staan vaak heel slecht bij balverlies.  Tweede goal ook, Sissako uit en niemand anders die op Kadri druk zet.  Die zaken tonen aan dat de ploeg te weinig weet wat doen, dat we bij balverlies te vaak niet goed staan.
Wij hebben inderdaad pech met de blessure van Vormer, maar dat Rommens en Brüls erniet bij zijn komt door gele kaarten, vaak domme gele kaarten. 
Als je tegen Kortrijk, zonder Vormer, Bruls en Rommens speelt, kan je in mijn ogen echt niet met Ramirez spelen. Een extra loper heb je dan nodig, in dat opzicht begrijp ik de positie van Vossen wel. We verloren nu het middenveld al, met zo'n zaalvoetballer als Ramirez begonnen we er beter niet aan.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #170 Gepost op: februari 27, 2023, 02:09:43 pm »
Weer typisch dat we niet weten waarom een Ramirez en Drambaev niet op de bank zaten.
SV TILL I DIE

Offline belli

• Leden
« Reactie #171 Gepost op: februari 27, 2023, 02:25:32 pm »
Eigenlijk schandalig dat Eupen bij n 2-1 voorsprong geen 2de rode kaart heeft gekregen.
Het was wel zijn bedoeling niet om de keeper van Cercle te kwetsen. Hij was gewoon te laat en kwam er driest in. Net zoals club - Gent onbegrijpelijk dat de var daar niks mee doet.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #172 Gepost op: februari 27, 2023, 02:43:14 pm »

. Maar toch speelde volgens jullie gano weer een slechte match. Terwijl hij 22 duels aanging, 17 gewonnen duels + scoren. Ik weet niet wat ge nog meer wilt van een spits van zijn type.

Volgens bepaalde voetbalapps (FotMob, Sofascore) won Gano 8 van zijn 22 duels, 1 grond duel en 7 luchtduels gewonnen. Geen idee waar jij jouw info haalt.
SV TILL I DIE

Offline mogul

• Leden
« Reactie #173 Gepost op: februari 27, 2023, 02:55:08 pm »
Weer typisch dat we niet weten waarom een Ramirez en Drambaev niet op de bank zaten.
2.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #174 Gepost op: februari 27, 2023, 02:58:27 pm »

Op basis van wat zouden we meer verdienen op Seraing?
Die penalty was al een halve cadeau, Seraing scoort uit het niets, en de rest van de match was heel erg matig met nauwelijks een bal tussen de palen.
Alleen al op basis van kansen, we hadden er op zijn minst 6,7, Seraing amper 2.  Maar inderdaad die penalty was een cadeau. 
Vorig jaar thuis hadden wij 2 kansen tegen Seraing en Seraing een stuk of 7 en dominant.  Toen mocht Seraing ook claimen dat ze in principe moesten winnen, niet dat dit allemaal nog van belang is. 

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #175 Gepost op: februari 27, 2023, 04:50:18 pm »
1 wedstrijd moeten we zeker in de gaten houden
en dat is KVO - Eupen
want die komen goe overeen, zowel supporters als bestuur….

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #176 Gepost op: februari 27, 2023, 05:22:24 pm »

. Maar toch speelde volgens jullie gano weer een slechte match. Terwijl hij 22 duels aanging, 17 gewonnen duels + scoren. Ik weet niet wat ge nog meer wilt van een spits van zijn type.

Volgens bepaalde voetbalapps (FotMob, Sofascore) won Gano 8 van zijn 22 duels, 1 grond duel en 7 luchtduels gewonnen. Geen idee waar jij jouw info haalt.
eleven sports.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #177 Gepost op: februari 27, 2023, 05:26:14 pm »
2.
3.

Tenzij het een tactische keuze is van Leye maar dat denk ik niet want tactiek en Leye dat gaat niet samen.

Ongeacht of we ons nu redden of niet hoop ik op een andere coach volgend seizoen!

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #178 Gepost op: februari 27, 2023, 05:44:07 pm »
2.
3.

Tenzij het een tactische keuze is van Leye maar dat denk ik niet want tactiek en Leye dat gaat niet samen.

Ongeacht of we ons nu redden of niet hoop ik op een andere coach volgend seizoen!
disciplinair gestraft!

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #179 Gepost op: februari 27, 2023, 06:14:57 pm »
2.
3.

disciplinair gestraft!
Allebei? En waarom dan wel?