Auteur Topic: Speeldag 29 : zondag 12/03/2023 16.00u : Essevee - KAA Gent  (gelezen 23985 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Speeldag 29 : zondag 12/03/2023 16.00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #160 Gepost op: maart 13, 2023, 12:27:38 pm »
Weer werden enkele dromen doorprikt gisteren.
Wanneer je met 2 centrale middenvelders speelt dan geef je het gewoon weg.
Jullie gaan mij misschien verwensen, maar eigenlijk was Gano bij de beteren gisteren.
Won heel wat kopbalduels van Ngadeu maar vaak werd de bal dan niet opgepikt door Vossen en Fadera 
Wij speelden constant de lange bal omdat er op het middenveld geen evenwicht was

De sleutel ligt nog steeds op het middenveld. 
Met Vormer erbij zag je duidelijk meer stabiliteit, met meer zekerheid vóór de verdediging en een betere aansluiting naar de voorlinie.
Ook Sissako rendeerde toen weer.

Nu zag je dat bij de opbouw dat Willen af en toe centraal mee moest oprukken vanuit de verdediging, waardoor we in balverlies in de verdediging met een man minder stonden.

Voor de resterende matchen :
Middenveld versterken: met 2 CVM en 1 CAM  (Ramirez ?)   
Ofwel Miroshi en Rommens CVM en Sissako op de 8 en Drambaiev LV

Vossen aub niet meer op de rechtssbuiten, want hij heeft de snelheid niet (meer) en ook niet de techniek om daar een man over te gaan.   
2. Volledig juiste analyse.   En het strafste is, we kunnen Vossen absoluut niet verwijten dat hij zich niet totaal inzet, was na de match ook mentaal kapot.  Moet rechtsbuiten spelen of middenvelder.  Het is nochtans simpel, 1 van de twee in de ploeg, en die kan je vervangen door de andere.
Fadera moet van veel te ver komen, die zou zich in principe enkel maar moeten bezig houden met de aanval ipv altijd maar die flank op en neer te lopen. 
Bij de eerste goal moet Brûls maken dat die voorzet niet kan getrapt worden, maar het is zoals ge schrijft, daar hadden we een man te weinig.  We offeren een goed systeem op om Vossen en Gano in de ploeg te zetten en omdat Leye niet wil veranderen terwijl er wel mensen zijn die daar op wijzen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #161 Gepost op: maart 13, 2023, 12:48:00 pm »
Vorig jaar was het blijkbaar allemaal Dury zijn schuld.
Dit jaar is het blijkbaar allemaal Leye en Bossut hun schuld.
Wie wordt het volgend jaar?
Moet ik dit nu nog eens herhalen voor de zoveelste keer?  Bestuur en CEO en zoon van kennen er te weinig van en daardoor heeft een trainer bij ons veel teveel te zeggen, de trainers speelden altijd met Vossen en Gano in hun ploeg,de doelmannen zijn te weinig voor 1A.
Allemaal zaken die we al jaren hier aankaarten.  Dury en Cordier verbrasten geld voor slechte transfers en dure lonen.  Slechte keuze trainers na Dury.  In een notendop.
Ge meugt dat dit  nog 100000 keer zetten, dan nog zijn er mensen die dan met zoiets afkomen. 

Offline Herr Docteur Achtung

• Leden
« Reactie #162 Gepost op: maart 13, 2023, 12:55:17 pm »
Weer werden enkele dromen doorprikt gisteren.
Wanneer je met 2 centrale middenvelders speelt dan geef je het gewoon weg.
Jullie gaan mij misschien verwensen, maar eigenlijk was Gano bij de beteren gisteren.
Won heel wat kopbalduels van Ngadeu maar vaak werd de bal dan niet opgepikt door Vossen en Fadera 
Wij speelden constant de lange bal omdat er op het middenveld geen evenwicht was

De sleutel ligt nog steeds op het middenveld. 
Met Vormer erbij zag je duidelijk meer stabiliteit, met meer zekerheid vóór de verdediging en een betere aansluiting naar de voorlinie.
Ook Sissako rendeerde toen weer.

Nu zag je dat bij de opbouw dat Willen af en toe centraal mee moest oprukken vanuit de verdediging, waardoor we in balverlies in de verdediging met een man minder stonden.

Voor de resterende matchen :
Middenveld versterken: met 2 CVM en 1 CAM  (Ramirez ?)   
Ofwel Miroshi en Rommens CVM en Sissako op de 8 en Drambaiev LV

Vossen aub niet meer op de rechtssbuiten, want hij heeft de snelheid niet (meer) en ook niet de techniek om daar een man over te gaan.   
2. Volledig juiste analyse.   En het strafste is, we kunnen Vossen absoluut niet verwijten dat hij zich niet totaal inzet, was na de match ook mentaal kapot.  Moet rechtsbuiten spelen of middenvelder.  Het is nochtans simpel, 1 van de twee in de ploeg, en die kan je vervangen door de andere.
Fadera moet van veel te ver komen, die zou zich in principe enkel maar moeten bezig houden met de aanval ipv altijd maar die flank op en neer te lopen. 
Bij de eerste goal moet Brûls maken dat die voorzet niet kan getrapt worden, maar het is zoals ge schrijft, daar hadden we een man te weinig.  We offeren een goed systeem op om Vossen en Gano in de ploeg te zetten en omdat Leye niet wil veranderen terwijl er wel mensen zijn die daar op wijzen.

Inderdaad.  Ik verwijt Vossen niets, zijn inzet en mentaliteit  zijn een voorbeeld voor anderen, maar de taken die hij meekrijgt vallen niet te rijmen met zijn kwaliteiten.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #163 Gepost op: maart 13, 2023, 12:59:23 pm »
Leye moest altijd gestart hebben met Sissako en Ndour.

Sörmo is een speler ver beneden de kwaliteit die vereist is voor 1A. Wat een stijve hark. Draait enorm traag rond zijn as. En begaat dan ook nog eens een blunder. Nee, die mag in de B-kern gaan spelen.

Het feit is dat men al jaren niet ziet dat men moet investeren in een deftige verdediging met ernstige vervangers op de bank. We slikken ontzettend veel doelpunten door verdedigende blunders.
En de helft van die blunders komt door geen communicatie van de doelman, hij heeft een goed zicht op het spel, maar roepen of dirigeren?  Nee, dat doet hij niet.  Komt niet uit wanneer hij moet, komt uit maar roept niet zodat de verdedigers het niet weten of verrast zijn dat hij plots op 1 meter van hem staat.   De andere helft komt door onnozel systeem.   Speel je met 4 verdedigers en daarvoor zeker 2 cvm en 1 (of 2)aanvallende en dan met Ndour en Fadera of met Ndour,Fadera en 1 van de 2 spitsen en in blok en afwachten tot de tegenstrever een fout maakt (zoals OHL, Charleroi,Eupen,KVO, enz. doen)dan gaan we veel minder goals tegenkrijgen. Dat je dat als trainer niet wil veranderen, ja dan ben je blind of een koppige ezel.   Al onze verdedigers van de laatste jaren hadden al 'blunders' op hun geweten, Humpreys,De Bock,Baudry,Cirianni,Fila,Lopez,Sormo,Tsouka,Pletinckx,Willen,Deschacht zelfs, enz.  allemaal, dan is het toch duidelijk dat het door de non-communicatie is van de doelman.  In het stadion ook hoor je Bossut niet roepen, hoor je hem geen directieven geven. 

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #164 Gepost op: maart 13, 2023, 01:06:24 pm »
2-6.
Game. Set. Match.

Ik leg me (helaas) neer bij 1B. We moeten eerlijk zijn... Laat ons hopen dat we ook Kortrijk kunnen meesleuren naar de B-reeks. Dan hebben we op z'n minst nog een derby!

... en eerlijk. Het is misschien niet slecht om eens een jaartje in 1B te brommen. De dure spelers er van tussen. En enkel nog vechters en strijders in 1B. terug met de voetjes op de grond en werken naar een nieuwe toekomst in 1A.

Jaartje?

Wanneer je in 1B geraakt weet je, maar wanneer je er weer uit geraakt dat is een ander verhaal.
Antwerp ... in 2004 degradeerden ze naar 1B (toen tweede klasse) en pas in 2017 kwam men weer in eerste.

Dat is 13 jaar!

Kijk, er zijn enkele pro's en contra's die we in de groep kunnen gooien.
+ Er komt een nieuw competitie-format aan die het stijgen en dalen iets makkelijker maakt. (speelt dit jaar in ons nadeel, volgend jaar met het ander format misschien in ons voordeel).
+ De TV-gelden zijn door de jaren heen meer en meer gelijk getrokken. Waardoor deze inkomstenverlies er nog is maar een pak minder groot dan pakweg 10 jaar geleden.
+ Sponsorencontracten zijn vaak voor meerdere jaren afgesloten. Als we deze kunnen handhaven dan moet op korte termijn ook daar ve verliezen beperkt kunnen blijven.
+ We bouwden een goeie fan-basis de afgelopen jaren. Uiteraard zagen we de laatste jaren met lede ogen aan hoe deze in een neerwaartse trend zaten. Maar ik ben er van overtuigd dat wanneer de resultaten goed zijn in 1B dat we opnieuw dezelfde aantal supporters aantrekken als op vandaag tegen een Cercle, Oostende, ...

- Indien je het eerste (of het tweede) jaar niet opnieuw de overstap kan maken dan kom je inderdaad in een heel ander verhaal.

Maar laat het ons voorlopig bij al het negatieve laten voor dit seizoen. En dan toch nog ergens een lichtpuntje hopen met onze club volgend jaar in 1B?

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #165 Gepost op: maart 13, 2023, 01:09:27 pm »
2-6.
Game. Set. Match.

Ik leg me (helaas) neer bij 1B. We moeten eerlijk zijn... Laat ons hopen dat we ook Kortrijk kunnen meesleuren naar de B-reeks. Dan hebben we op z'n minst nog een derby!

... en eerlijk. Het is misschien niet slecht om eens een jaartje in 1B te brommen. De dure spelers er van tussen. En enkel nog vechters en strijders in 1B. terug met de voetjes op de grond en werken naar een nieuwe toekomst in 1A.

Jaartje?

Wanneer je in 1B geraakt weet je, maar wanneer je er weer uit geraakt dat is een ander verhaal.
Antwerp ... in 2004 degradeerden ze naar 1B (toen tweede klasse) en pas in 2017 kwam men weer in eerste.

Dat is 13 jaar!

Klopt wat Frederik zegt financieel + terug naar eerste komen is geen gemakkelijke opgave.. 1B is gewoon een ramp
@jenske jij moet dat toch weten met SVAnzegem?

... en toch. De club heeft 1 (max. 2) seizoen(en) om te profiteren van onze ervaringen in 1A de afgelopen 15 jaar. Indien we niet ONMIDDELIJK de overstap kunnen maken dan volg ik jullie wel.

Wat SV Anzegem betreft. Daarvoor hebben we een andere topic nodig of zelf een volledig nieuw forum om alles gezegd te krijgen ;-)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #166 Gepost op: maart 13, 2023, 01:13:48 pm »
2-6.
Game. Set. Match.

Jaartje?

Dat is 13 jaar!

+ Er komt een nieuw competitie-format aan die het stijgen en dalen iets makkelijker maakt. (speelt dit jaar in ons nadeel, volgend jaar met het ander format misschien in ons voordeel).
+ De TV-gelden zijn door de jaren heen meer en meer gelijk getrokken. Waardoor deze inkomstenverlies er nog is maar een pak minder groot dan pakweg 10 jaar geleden.
+ Sponsorencontracten zijn vaak voor meerdere jaren afgesloten. Als we deze kunnen handhaven dan moet op korte termijn ook daar ve verliezen beperkt kunnen blijven.
+ We bouwden een goeie fan-basis de afgelopen jaren. Uiteraard zagen we de laatste jaren met lede ogen aan hoe deze in een neerwaartse trend zaten. Maar ik ben er van overtuigd dat wanneer de resultaten goed zijn in 1B dat we opnieuw dezelfde aantal supporters aantrekken als op vandaag tegen een Cercle, Oostende, ...

- Indien je het eerste (of het tweede) jaar niet opnieuw de overstap kan maken dan kom je inderdaad in een heel ander verhaal.

Maar laat het ons voorlopig bij al het negatieve laten voor dit seizoen. En dan toch nog ergens een lichtpuntje hopen met onze club volgend jaar in 1B?
Ja, ik volg u wel.  We hebben inderdaad dat lichtpuntje nodig, maar dan moeten ze nu beginnen met Leye buiten te gooien en volgend jaar een nieuwe CEO met ervaring en persoonlijkheid en een goed project uitbouwen(misschien een beetje zoals Lierse Kempenzonen)met een visie.   Die hervorming moet er komen(diegene dat ze vorige zomer moesten doen).

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #167 Gepost op: maart 13, 2023, 01:30:13 pm »

Voor zover ik weet stijgt 1 en 2 automatisch naar 1A en speelt nr 3 tot 6 eindronde en de winnaar speelt voor promotie tegen 2de van de playdowns uit 1A .
klopt deels

VOLGEND SEIZOEN!
De laatste 4 teams spelen een nacompetitie om te bepalen wie naar 1B zakt.
De 2 teams die hierin laatste eindigen, dalen sowieso.
Ook een 3e team kan nog zakken,
maar daarvoor is er nog een barrage met de nummer 3 uit 1B nodig.

In de Tweede Divisie spelen 16 ploegen, waaronder een aantal U23-teams.
Die begint met een reguliere competitie die bestaat uit 30 speeldagen.

De 2 hoogst geklasseerde teams na het einde van de reguliere competitie
stijgen rechtstreeks naar de Jupiler Pro League.

De nummers 3 tot en met 6 werken nog play-offs af volgens een knockoutsysteem.
De winnaar daarvan plaatst zich voor een barragewedstrijd
tegen de tweede uit de play-downs van de Jupiler Pro League.

https://www.hln.be/jupiler-pro-league/witte-rook-voor-nieuw-competitieformat-vanaf-2023-2024-1a-met-16-clubs-play-offs-met-halvering-punten-en-tot-drie-stijgers-of-zakkers~a1a2be41/

vanaf volgend jaar ook kans op 3 dalers in 1a
en dus kans 3 stijgers uit 1b

alle ploegen die nu net niet zakken dit jaar
maken dus zoals ik al zei volgend jaar kans
op degrader
binnen dit en 3j
kan 1e er heel anders uitzien…

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #168 Gepost op: maart 13, 2023, 04:13:39 pm »

Voor zover ik weet stijgt 1 en 2 automatisch naar 1A en speelt nr 3 tot 6 eindronde en de winnaar speelt voor promotie tegen 2de van de playdowns uit 1A .
klopt deels

VOLGEND SEIZOEN!
De laatste 4 teams spelen een nacompetitie om te bepalen wie naar 1B zakt.
De 2 teams die hierin laatste eindigen, dalen sowieso.
Ook een 3e team kan nog zakken,
maar daarvoor is er nog een barrage met de nummer 3 uit 1B nodig.

In de Tweede Divisie spelen 16 ploegen, waaronder een aantal U23-teams.
Die begint met een reguliere competitie die bestaat uit 30 speeldagen.

De 2 hoogst geklasseerde teams na het einde van de reguliere competitie
stijgen rechtstreeks naar de Jupiler Pro League.

De nummers 3 tot en met 6 werken nog play-offs af volgens een knockoutsysteem.
De winnaar daarvan plaatst zich voor een barragewedstrijd
tegen de tweede uit de play-downs van de Jupiler Pro League.

https://www.hln.be/jupiler-pro-league/witte-rook-voor-nieuw-competitieformat-vanaf-2023-2024-1a-met-16-clubs-play-offs-met-halvering-punten-en-tot-drie-stijgers-of-zakkers~a1a2be41/

vanaf volgend jaar ook kans op 3 dalers in 1a
en dus kans 3 stijgers uit 1b

alle ploegen die nu net niet zakken dit jaar
maken dus zoals ik al zei volgend jaar kans
op degrader
binnen dit en 3j
kan 1e er heel anders uitzien…
Iedere ploeg heeft vanaf volgend jaar een grotere kans om te degraderen maar de ploegen uit 1b ook om terug te promoveren.

Echt heel triestig dat ons bestuur Leye niet de bons heeft gegeven. Ik geloof oprecht dat het nog mogelijk was om ons te redden als we in het 3-luik (KVO, Seraing en VK) meer punten hadden kunnen sprokkelen en met een andere coach die meer met de kwaliteiten speelt van zijn kern (zoals een Storck).

Maar goed, het zijn vijgen na Pasen. Ik zie Leye zijn tactiek (als hij die al heeft) niet meer omgooien in de laatste matchen.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #169 Gepost op: maart 13, 2023, 05:50:48 pm »
Bossut kan in tegenstelling tot vorige week toch niet veel verweten worden. Hij stond in een schietkraam.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #170 Gepost op: maart 13, 2023, 05:52:32 pm »
Bossut kan in tegenstelling tot vorige week toch niet veel verweten worden. Hij stond in een schietkraam.
Meen je dit nu serieus?
Heeft hij dan ook maar 1 deftige redding gedaan?
Ik vrees dat we daar echt van mening verschillen.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #171 Gepost op: maart 13, 2023, 06:04:47 pm »
Meen je dit nu serieus?
Heeft hij dan ook maar 1 deftige redding gedaan?
Ik vrees dat we daar echt van mening verschillen.
Inderdaad.  Bij de derde goal komt hij deels uit waardoor iedereen in de war is, roept niet, stuurt zijn verdediging niet.  Bij de vierde goal is die gewoon te pakken die bal, zijn muur stond alweer niet goed.  Heel de match door voel en zie je dat heel de ploeg geen vertrouwen meer heeft in hem.  Hijzelf begint ook te twijfelen aan alles.  Maar goed, het is ook door hoe de ploeg staat. 

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #172 Gepost op: maart 13, 2023, 06:17:44 pm »

Met alle andere mensen die ik gesproken heb over de match (fans van Anderlecht of Brugge) zeiden ook dat met een andere doelman al zeker 2 goals minder vallen
Vrije trap was zeker pakbaar (maar zoals ik al vaak zei, zijn vrije trappen het zwakke punt van Bossut)
Voor mij is die goal waar Sormo en Fila in de fout gaan te gemakkelijk binnen. Die is ook pakbaar.

Als je dan ziet wat die 2de doelman van Cercle allemaal uit zijn kooi haalt, tjah, dan kan je alleen maar jaloers zijn.
Liever zo een doelman (zoals Copa er ook 1 was) die 1x enorm blunderen en dan 2 weken matchwinnaar zijn, dan enen die elke week wel pakbare ballen binnen laat

Online anotherboerke

• Leden
« Reactie #173 Gepost op: maart 13, 2023, 06:24:42 pm »
2-6.
Game. Set. Match.

Jaartje?

Dat is 13 jaar!

Ja, ik volg u wel.  We hebben inderdaad dat lichtpuntje nodig, maar dan moeten ze nu beginnen met Leye buiten te gooien en volgend jaar een nieuwe CEO met ervaring en persoonlijkheid en een goed project uitbouwen(misschien een beetje zoals Lierse Kempenzonen)met een visie.   Die hervorming moet er komen(diegene dat ze vorige zomer moesten doen).
Helaas hebben bijna alle grote sponsors clausules in de overeenkomsten die zeggen dat de samenwerking wordt stopgezet in geval van degradatie.

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #174 Gepost op: maart 13, 2023, 07:17:25 pm »
Ze speelden quasi allemaal op flanellen benen. Bossut ook, uiteraard. Maar heb je Sörmo 1 iets goed zien doen...zeer, zeer zwak. Fadera ook, moest ook heel veel verdedigen en koos verkeerde opties. Ik snap ook niet waarom Sissako op de bank zat. Zet die dan toch naast Rommens. Na 10 minuten kreeg Orban al een autostrade aan ruimte omdat centraal in het midden niemand wist waar hij moest lopen...man man man... Leye weet het ook niet meer, hé. Hij neemt ze nu al openbaar op de korrel, wat ook niet bevorderlijk is. ik had te doen met Bossut (ik zal eerst nog eens zeggen dat hij een zwakke match speelde, vooraleer ik hier modder over mij krijg), als MENS. Tekenend hoe Sven Kums hem na afloop moed insprak, Nardi ook trouwens. Tuurlijk kan Bossut nog steeds goed keepen. Maar met deze defensie...jawadde. En toch vond ik Derijck en Lukas Willen niet eens zo slecht spelen. Maar op de flanken is het huilen met de pet op. Eigenlijk een wonder dat dit matematisch nog allemaal kan. Ik hoop zo hard, al is het maar mentaal ook, dat Ruud nog minuten kan maken, terwijl het nog niet over is. Want dat is toch de missing link. Al ooit eens Nicolas Rommens 1 keer van oren zien maken? Niet dus...Vooraan kan je zo ook weinig verwijten . Ik vond Gano goed. Vossen, daar hoor je mij ook nooit over klagen.Die doet gewoon overal zijn stinkende best. Stond nu weer in t midden en scoort dan gewoon ook zijn goal. Pffff...Nu maar Bostyn zeker? Heb ik eingelijk ook geen vertrouwen in.

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #175 Gepost op: maart 13, 2023, 07:38:30 pm »
Serieus? Ga naar darts kijken ofzo want je kent er niet veel van. 2de goal doet hij niet eens de moeite en is ook makkelijk pakbaar. De 3de goal staat hij in niemandsland en grabbelt hij weer naast de bal. Die vrije trap pakt iedere keeper gewoon klemvast maar Bossut staat weer aan de grond genageld. Bij die laatste 2 goals was de motivatie al weg bij de spelers mede door Bossut. De tegenstander voelt ook aan dat men maar op doel hoeft te trappen en dat er grote kans is op een doelpunt. Als je dit niet ziet dan is het beter dat je een andere sport zoekt om te bekijken
« Laatst bewerkt op: maart 13, 2023, 07:40:37 pm door Habib habibou »

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #176 Gepost op: maart 13, 2023, 07:50:58 pm »
Je gaat dit toch niet alleen op Sammy steken, toch, man? Bij de 0-2 staat Castro Montes wél he-le-maal ongedekt om te trappen, hé! Wiens schuld is dat dan? Of kijk jij enkel naar de laatste man van de tegenstander, bij een goal? ELKE goal is een fout van meerdere spelers, hé! En ja, bij een keeper is dat vaak een doelpunt, ja! Die 1-3, ontstaat door een dramatische inspeelbal van Sormo. Of niet, soms? Bossut zit mentaal aan de grond, en daarom zou ik hem eruit laten. Maar da's dubbel...want als Bostyn er nu ook weer eens naastgrabbelt (thuismatch tegen Eupen vergeten?), dan heb je een zeer zwaar probleem. Maar soit;..een zwart schaap zoeken, dat is iets typisch voor als het (ook buiten het voetbal) vierkant draait, hoor. Da's gewoon menselijk. Onze kern mist gewoon kwaliteit. Die Palumets...allez gauw, wat is dat eigenlijk? Maar k ga stoppen. Zeer ontgoocheld, ook al is verliezen tegen Gent geen schande. Maar de eerste 25 minuten zagen we werkelijk NIKS van Gent. Hein stond te ijsberen langs de lijn.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #177 Gepost op: maart 13, 2023, 09:16:47 pm »
Je gaat dit toch niet alleen op Sammy steken, toch, man? Bij de 0-2 staat Castro Montes wél he-le-maal ongedekt om te trappen, hé! Wiens schuld is dat dan? Of kijk jij enkel naar de laatste man van de tegenstander, bij een goal? ELKE goal is een fout van meerdere spelers, hé! En ja, bij een keeper is dat vaak een doelpunt, ja! Die 1-3, ontstaat door een dramatische inspeelbal van Sormo. Of niet, soms? Bossut zit mentaal aan de grond, en daarom zou ik hem eruit laten. Maar da's dubbel...want als Bostyn er nu ook weer eens naastgrabbelt (thuismatch tegen Eupen vergeten?), dan heb je een zeer zwaar probleem. Maar soit;..een zwart schaap zoeken, dat is iets typisch voor als het (ook buiten het voetbal) vierkant draait, hoor. Da's gewoon menselijk. Onze kern mist gewoon kwaliteit. Die Palumets...allez gauw, wat is dat eigenlijk? Maar k ga stoppen. Zeer ontgoocheld, ook al is verliezen tegen Gent geen schande. Maar de eerste 25 minuten zagen we werkelijk NIKS van Gent. Hein stond te ijsberen langs de lijn.
Goh, ik snap u bericht en je hebt gelijk als je zegt dat Bossut niet de enige oorzaak is van de vele tegengoals.

Maar tis vooral de manier waarop hij in de goal staat : gelaten, zonder vertrouwen, hij probeert precies de bal niet te pakken en een goal is nooit zijn schuld.

Nee, Bossut pakt niet uit met goals en als verdediger voel je ook weinig vertrouwen in je goalie.

Online RonnyDePonny

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #178 Gepost op: maart 13, 2023, 10:15:39 pm »
Ze speelden quasi allemaal op flanellen benen. Bossut ook, uiteraard. Maar heb je Sörmo 1 iets goed zien doen...zeer, zeer zwak. Fadera ook, moest ook heel veel verdedigen en koos verkeerde opties. Ik snap ook niet waarom Sissako op de bank zat. Zet die dan toch naast Rommens. Na 10 minuten kreeg Orban al een autostrade aan ruimte omdat centraal in het midden niemand wist waar hij moest lopen...man man man... Leye weet het ook niet meer, hé. Hij neemt ze nu al openbaar op de korrel, wat ook niet bevorderlijk is. ik had te doen met Bossut (ik zal eerst nog eens zeggen dat hij een zwakke match speelde, vooraleer ik hier modder over mij krijg), als MENS. Tekenend hoe Sven Kums hem na afloop moed insprak, Nardi ook trouwens. Tuurlijk kan Bossut nog steeds goed keepen. Maar met deze defensie...jawadde. En toch vond ik Derijck en Lukas Willen niet eens zo slecht spelen. Maar op de flanken is het huilen met de pet op. Eigenlijk een wonder dat dit matematisch nog allemaal kan. Ik hoop zo hard, al is het maar mentaal ook, dat Ruud nog minuten kan maken, terwijl het nog niet over is. Want dat is toch de missing link. Al ooit eens Nicolas Rommens 1 keer van oren zien maken? Niet dus...Vooraan kan je zo ook weinig verwijten . Ik vond Gano goed. Vossen, daar hoor je mij ook nooit over klagen.Die doet gewoon overal zijn stinkende best. Stond nu weer in t midden en scoort dan gewoon ook zijn goal. Pffff...Nu maar Bostyn zeker? Heb ik eingelijk ook geen vertrouwen in.
Heb het normaal gezien ook voor Sissako, maar laat gisteren Orban gewoon 2 keer lopen en 2 keer zit hij binnen…

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #179 Gepost op: maart 13, 2023, 10:24:56 pm »
Ik ben nooit een fan van Bossut geweest en zal het nooit worden maar ik vind het al te gemakkelijk om hem de schuld te geven tegen Gent. Kijk eens goed wat de verdediging en het middenveld doet… Soit, elk zijn mening. Daar is dit forum tenslotte voor.