Auteur Topic: Speeldag 30 : zaterdag 18/03/2023 20.45u : Standard de Liège - Essevee  (gelezen 23473 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Speeldag 30 : zaterdag 18/03/2023 20.45u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: maart 15, 2023, 04:45:55 pm »
Dhollander en de fauw gaan gano en Vossen ook niet op de bank zetten hoor ..

Waarom niet?
Omdat het jonge gasten zijn die dat niet zouden durven en omdat Vossen en Gano ervaren 1e klasse spelers zijn ofzo?

Of een T1 nu jong is of niet, hij is diegene die de opstellingen bepaalt en die dus wel degelijk zelf kan en mag beslissen wie hij laat spelen. Kan hij dit niet, dan is hij gewoon onbekwaam om T1 op professioneel niveau te zijn, punt.
Nagelsmann zet Müller bij Bayern toch ook op de bank wanneer hij dat wil.

En ook, gaan we nu weer telkens D'Hollander en De fauw samen benoemen als ze zijn samen T1 zoals bij Simons en De fauw? Ik hoop echt dat er in deze eens een duidelijke hiërarchie is waarbij D'Hollander T1 is en Davy T2 en het dus D'Hollander is die de beslissingen neemt!
2.  Fred is baas en zal imo nooit Vossen en Gano samenzetten. 
We moeten ook niet vergeten dat het tegen een Standard is.  We gaan zeker die naîeve ploeg van Leye niet zien,maar doe het maar eens om op 3 dagen in de hoofden van de spelers te geraken. 
Leye is weg, dat moest veel eerder en dat weet iedereen, dit is dat kleine straaltje hoop dat we nu hebben...

Online Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: maart 15, 2023, 05:02:03 pm »

Waarom niet?
Omdat het jonge gasten zijn die dat niet zouden durven en omdat Vossen en Gano ervaren 1e klasse spelers zijn ofzo?

Of een T1 nu jong is of niet, hij is diegene die de opstellingen bepaalt en die dus wel degelijk zelf kan en mag beslissen wie hij laat spelen. Kan hij dit niet, dan is hij gewoon onbekwaam om T1 op professioneel niveau te zijn, punt.
Nagelsmann zet Müller bij Bayern toch ook op de bank wanneer hij dat wil.

En ook, gaan we nu weer telkens D'Hollander en De fauw samen benoemen als ze zijn samen T1 zoals bij Simons en De fauw? Ik hoop echt dat er in deze eens een duidelijke hiërarchie is waarbij D'Hollander T1 is en Davy T2 en het dus D'Hollander is die de beslissingen neemt!
2.  Fred is baas en zal imo nooit Vossen en Gano samenzetten. 
We moeten ook niet vergeten dat het tegen een Standard is.  We gaan zeker die naîeve ploeg van Leye niet zien,maar doe het maar eens om op 3 dagen in de hoofden van de spelers te geraken. 
Leye is weg, dat moest veel eerder en dat weet iedereen, dit is dat kleine straaltje hoop dat we nu hebben...
ik hoop zo da ge gelijk hebt…
stel u voor toch alle 2 opt veld…
direct zijn carriere ten einde bij de supporters….

In de pers toch duidelijk Fred T1….

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #62 Gepost op: maart 15, 2023, 05:13:27 pm »
Ben benieuwd over zijn tactiek en opstelling van spelers. Jammer dat het programma nog zo zwaar is. Daarom denk ik dat het te laat zal zijn. Maar goed : Niet geschoten is zeker mis.
Normaal gezien zal hij NOOIT met Vossen en Gano spelen en zeker met 4 vanachter en zeker niet zo vol in de aanval en bal laten aan de tegenstrever.  Zag verschillende matchen van de u23 waaronder tegen Aalst waar er veel 'goeie' spelers bij ons er niet bij waren.  Zijn tactiek was perfect en Aalst had het heel moeilijk tegen ons.  Er zit altijd organisatie in zijn ploeg, ze weten wat ze moeten doen bij balverlies en balbezit.
Zo jammer dat ze zo laat deze beslissing hebben genomen, maar NU hebben we tenminste nog een kans en lukt het niet maar staat er iets, dan kunnen we voortdoen met die 2 in 1B (indien ze dit beiden zien zitten natuurlijk).  Ik vind het langs de ene kant goed dat ze De Fauw weer heropvissen, maar het moet heel duidelijk zijn, FRED is baas.  Wanneer er toch weer Gano en Vossen terzelfder tijd op het terrein zal staan, dan weten we van wie het komt, zal niet van Fred zijn. 
Maar nu is er tenminste nog een beetje hoop...
Elk zijn mening maar ik had liever De Fauw er niet bijgezien,zullen weer twee bazen zijn

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #63 Gepost op: maart 15, 2023, 05:39:14 pm »
Ciranni zullen we even moeten missen, maar is niet echt een verlies volgens mij. Het telt wel op natuurlijk.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #64 Gepost op: maart 15, 2023, 05:47:06 pm »
Ciranni zullen we even moeten missen, maar is niet echt een verlies volgens mij. Het telt wel op natuurlijk.
scheur in de quadriceps

Offline Zias bastiaen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: maart 15, 2023, 05:48:38 pm »
Onder frederik kan bostyn en braem en demuynck en Drambaiev misschien rekenen op een nieuwe kans

Offline Zias bastiaen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: maart 15, 2023, 05:51:48 pm »
Hopelijk dit weekend deze namen
Bostyn
Drambaiev  willen  derijck.      Fila
Rommens bruls sissako
Fadera Vossen ndour

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: maart 15, 2023, 06:28:19 pm »

Tja, geen verlies... is de enige die nog redelijk ça va de achterlijn haalt en een ietwat deftige voorzet richting Gano kan versturen.
Zijn vervanger Sormo was werkelijk een ramp tegen Gent, maar die past ook gewoon niet in een 3-5-2 en dat zag je overduidelijk. Hopelijk haalt die terug z'n niveau van weleer terug.

Online esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #68 Gepost op: maart 15, 2023, 06:39:30 pm »

Tja, geen verlies... is de enige die nog redelijk ça va de achterlijn haalt en een ietwat deftige voorzet richting Gano kan versturen.
Zijn vervanger Sormo was werkelijk een ramp tegen Gent, maar die past ook gewoon niet in een 3-5-2 en dat zag je overduidelijk. Hopelijk haalt die terug z'n niveau van weleer terug.
Drambaiev er terug op en op links komt er dan ook wel gevaar met zijn snelheid.
Als zijn voorzetten nu nog beter worden dan ...

Offline Regenboogboer

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #69 Gepost op: maart 15, 2023, 06:40:06 pm »
Wat ik mij afvraag : bij de ploegopstelling van velen staat al een volledig seizoen, en ook nu, Rommens er in. Waarom?
Ik zie daar toch geen meerwaarde in hoor. Niet in de opbouw, niet in de recuperatie. Komt ook gewoon veel te kort en zit bij mij altijd op de bank.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: maart 15, 2023, 06:43:55 pm »
Nog nooit zo benieuwd geweest naar de opstelling als deze week🤔

Offline Zias bastiaen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: maart 15, 2023, 06:48:30 pm »
Wat ik mij afvraag : bij de ploegopstelling van velen staat al een volledig seizoen, en ook nu, Rommens er in. Waarom?
Ik zie daar toch geen meerwaarde in hoor. Niet in de opbouw, niet in de recuperatie. Komt ook gewoon veel te kort en zit bij mij altijd op de bank.

Zondag zag ik een goeie rommens

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #72 Gepost op: maart 15, 2023, 06:54:11 pm »
wie zou je er anders zetten. Eigenlijk driehoek centraal zou Rommens, vormer en Bruls moeten zijn!

Offline Regenboogboer

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #73 Gepost op: maart 15, 2023, 06:59:46 pm »
Miroshi - Sissako
Miroshi - Brüls
Nog altijd te weinig, maar meer voetvallend vermogen en Rommens kan geen dingen die deze 2 niet kunnen.

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #74 Gepost op: maart 15, 2023, 07:18:21 pm »
Miroshi - Sissako
Miroshi - Brüls
Nog altijd te weinig, maar meer voetvallend vermogen en Rommens kan geen dingen die deze 2 niet kunnen.
sissako laat dat uit. Laat zijn man constant lopen. Positionering trekt op niks en als je veel voetbal achteruit wilt zien ..... Vergeet het bij sissako.

Miroshi kunde beter een Japanner uit WWII gebruiken die raken te minste een doel. Een doel dat in uw voordeel uitdraait. Loopt hij de tegenstander omver ofwel loopt hij rond als een kieken zonder kop.

Vormer-bruls-rommens zal de driehoek worden. Ervaring gecombineerd met werkkracht.

Offline Zias bastiaen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #75 Gepost op: maart 15, 2023, 07:45:38 pm »
Miroshi - Sissako
Miroshi - Brüls
sissako laat dat uit. Laat zijn man constant lopen. Positionering trekt op niks en als je veel voetbal achteruit wilt zien ..... Vergeet het bij sissako.

Miroshi kunde beter een Japanner uit WWII gebruiken die raken te minste een doel. Een doel dat in uw voordeel uitdraait. Loopt hij de tegenstander omver ofwel loopt hij rond als een kieken zonder kop.

Vormer-bruls-rommens zal de driehoek worden. Ervaring gecombineerd met werkkracht.

Ik wow vormer zeggen maar toch nog nie fit dit weekend

Online niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #76 Gepost op: maart 15, 2023, 08:49:40 pm »

Klopt, met Gano kan je altijd scoren op hoekschop/vrije trap. Idem Vossen.die hard werkt.
Ik zou ze ook niet allebei zetten, maar snelheid op de counter met Ndour. Maar ik verwacht beide in de ploeg.

Online niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #77 Gepost op: maart 15, 2023, 08:52:06 pm »
Hij moet vooral Sammy vervangen

Offline Porky

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: maart 15, 2023, 09:06:25 pm »
Je ziet dat als je vossen op zijn plaats zet dat hij scoort.. zie 3-3 tegen gent.. gano staat daar niet op die plaats..

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #79 Gepost op: maart 15, 2023, 09:26:01 pm »
Sammy zal 100% zeker uit de ploeg en wie weet zelfs uit de kern vallen.

De bedoeling van Beeuwsaert is, door de aanstelling van De fauw, om Vormer alsnog bij ons te houden in 1b, om dan rond hem een solide ploeg te bouwen die (hopelijk) onmiddellijk promotie kan afdwingen.
Tony en Davy hadden dit seizoen blijkbaar geregeld contact en de komst van Ruud werd zeker beïnvloed door De fauw.