Citaat van: mogul op maart 15, 2023, 11:26:36 pmCitaat van: Boer uit Waregem op maart 15, 2023, 10:58:46 pmCitaat van: Habib habibou op maart 15, 2023, 10:04:14 pmHeeft dus wel heel weinig ervaring als trainer als je het zo leest. Enkele jaren Jong Zulte, 2 jaar U18 essevee en dan nu jong essevee...is als video analist heel erg betrokken bij de A kern.was op alle matchen (tenzij de u21 speelden) en besprekingen aanwezig,reeds soms na de matchen van de u21 achter naar de matchen van de a kern.kwam tijdens de rust briefen wat hij zagen tijdens de wedstrijden was er constant contact met de bank.heeft weinig ervaring op hoogste niveaumaar dienen van Club nu ook ni…als ge van weinig iets kunt makenzijde imo een goeie coach…wat hij met de u21 doet is proper en degelijkziet voetbal en herkent wat spelers kunnen.een sylla bvb zal hij niet aanraden omdat hij weet dat er geen hoofd op staatgeen mentaliteit is geen kansen krijgen(hij was de persoon die voorstelde aan Leyeom Thiam en Demuynck te laten meetrainen met de a kern)Hallaert daarentegen stelde hij niet voor maar was opaanraden van iemand anders binnen de clubdie hem dan ook direct een contract aanboden…gaat hij het tij keren?mss wel mss nimaar ik weet wel datie mee bepaalde zaken da leye deedniet akkoord was…ik blijf erbijnu een coach vinden die overneemt zal ni makkelijk zijnwant hun ego en cv kan wss niet aan dat ze niet gaan slagenin de redding van esseveeMAARstel da we punt of punten pakken zaterdagverwacht ik wel een nieuwe coach Dat zou dan weer typisch Zulte Waregem zijn. Als we een punt pakken of winnen tegen Standard dan een andere coach nemen? Om dan weer Gano en Vossen samen in de ploeg te zetten?Dat zou pas aantonen hoe ziek de club is.Nee, doordoen met deze 2 heren tot einde seizoen, gelijk hoe de resultaten zijn! Is het mathematisch niet meer haalbaar dan met veel jeugd spelen in functie van volgend jaar. En Leye doorbetalen zonder dat hij iets moet doen is een fout signaal en ook typisch voor deze tijd. Leye kan misschien de u23 coachen om nog veel bij te leren! Willen of niet!Gezond verstand is de dag van vandaag blijkbaar een talent geworden.Gano en Vossen gaan niet samen in de ploeg staan indien wel dan is de club echt ziek.Mogul, als je de inhoud van het contract met Leye niet kent, zou je beter zwijgen
Citaat van: Boer uit Waregem op maart 15, 2023, 10:58:46 pmCitaat van: Habib habibou op maart 15, 2023, 10:04:14 pmHeeft dus wel heel weinig ervaring als trainer als je het zo leest. Enkele jaren Jong Zulte, 2 jaar U18 essevee en dan nu jong essevee...is als video analist heel erg betrokken bij de A kern.was op alle matchen (tenzij de u21 speelden) en besprekingen aanwezig,reeds soms na de matchen van de u21 achter naar de matchen van de a kern.kwam tijdens de rust briefen wat hij zagen tijdens de wedstrijden was er constant contact met de bank.heeft weinig ervaring op hoogste niveaumaar dienen van Club nu ook ni…als ge van weinig iets kunt makenzijde imo een goeie coach…wat hij met de u21 doet is proper en degelijkziet voetbal en herkent wat spelers kunnen.een sylla bvb zal hij niet aanraden omdat hij weet dat er geen hoofd op staatgeen mentaliteit is geen kansen krijgen(hij was de persoon die voorstelde aan Leyeom Thiam en Demuynck te laten meetrainen met de a kern)Hallaert daarentegen stelde hij niet voor maar was opaanraden van iemand anders binnen de clubdie hem dan ook direct een contract aanboden…gaat hij het tij keren?mss wel mss nimaar ik weet wel datie mee bepaalde zaken da leye deedniet akkoord was…ik blijf erbijnu een coach vinden die overneemt zal ni makkelijk zijnwant hun ego en cv kan wss niet aan dat ze niet gaan slagenin de redding van esseveeMAARstel da we punt of punten pakken zaterdagverwacht ik wel een nieuwe coach Dat zou dan weer typisch Zulte Waregem zijn. Als we een punt pakken of winnen tegen Standard dan een andere coach nemen? Om dan weer Gano en Vossen samen in de ploeg te zetten?Dat zou pas aantonen hoe ziek de club is.Nee, doordoen met deze 2 heren tot einde seizoen, gelijk hoe de resultaten zijn! Is het mathematisch niet meer haalbaar dan met veel jeugd spelen in functie van volgend jaar. En Leye doorbetalen zonder dat hij iets moet doen is een fout signaal en ook typisch voor deze tijd. Leye kan misschien de u23 coachen om nog veel bij te leren! Willen of niet!Gezond verstand is de dag van vandaag blijkbaar een talent geworden.Gano en Vossen gaan niet samen in de ploeg staan indien wel dan is de club echt ziek.
Citaat van: Habib habibou op maart 15, 2023, 10:04:14 pmHeeft dus wel heel weinig ervaring als trainer als je het zo leest. Enkele jaren Jong Zulte, 2 jaar U18 essevee en dan nu jong essevee...is als video analist heel erg betrokken bij de A kern.was op alle matchen (tenzij de u21 speelden) en besprekingen aanwezig,reeds soms na de matchen van de u21 achter naar de matchen van de a kern.kwam tijdens de rust briefen wat hij zagen tijdens de wedstrijden was er constant contact met de bank.heeft weinig ervaring op hoogste niveaumaar dienen van Club nu ook ni…als ge van weinig iets kunt makenzijde imo een goeie coach…wat hij met de u21 doet is proper en degelijkziet voetbal en herkent wat spelers kunnen.een sylla bvb zal hij niet aanraden omdat hij weet dat er geen hoofd op staatgeen mentaliteit is geen kansen krijgen(hij was de persoon die voorstelde aan Leyeom Thiam en Demuynck te laten meetrainen met de a kern)Hallaert daarentegen stelde hij niet voor maar was opaanraden van iemand anders binnen de clubdie hem dan ook direct een contract aanboden…gaat hij het tij keren?mss wel mss nimaar ik weet wel datie mee bepaalde zaken da leye deedniet akkoord was…ik blijf erbijnu een coach vinden die overneemt zal ni makkelijk zijnwant hun ego en cv kan wss niet aan dat ze niet gaan slagenin de redding van esseveeMAARstel da we punt of punten pakken zaterdagverwacht ik wel een nieuwe coach
Heeft dus wel heel weinig ervaring als trainer als je het zo leest. Enkele jaren Jong Zulte, 2 jaar U18 essevee en dan nu jong essevee...
Citaat van: Essevee 3.0 op maart 16, 2023, 04:13:48 pmCitaat van: mogul op maart 15, 2023, 11:26:36 pmCitaat van: Boer uit Waregem op maart 15, 2023, 10:58:46 pmCitaat van: Habib habibou op maart 15, 2023, 10:04:14 pmHeeft dus wel heel weinig ervaring als trainer als je het zo leest. Enkele jaren Jong Zulte, 2 jaar U18 essevee en dan nu jong essevee...is als video analist heel erg betrokken bij de A kern.was op alle matchen (tenzij de u21 speelden) en besprekingen aanwezig,reeds soms na de matchen van de u21 achter naar de matchen van de a kern.kwam tijdens de rust briefen wat hij zagen tijdens de wedstrijden was er constant contact met de bank.heeft weinig ervaring op hoogste niveaumaar dienen van Club nu ook ni…als ge van weinig iets kunt makenzijde imo een goeie coach…wat hij met de u21 doet is proper en degelijkziet voetbal en herkent wat spelers kunnen.een sylla bvb zal hij niet aanraden omdat hij weet dat er geen hoofd op staatgeen mentaliteit is geen kansen krijgen(hij was de persoon die voorstelde aan Leyeom Thiam en Demuynck te laten meetrainen met de a kern)Hallaert daarentegen stelde hij niet voor maar was opaanraden van iemand anders binnen de clubdie hem dan ook direct een contract aanboden…gaat hij het tij keren?mss wel mss nimaar ik weet wel datie mee bepaalde zaken da leye deedniet akkoord was…ik blijf erbijnu een coach vinden die overneemt zal ni makkelijk zijnwant hun ego en cv kan wss niet aan dat ze niet gaan slagenin de redding van esseveeMAARstel da we punt of punten pakken zaterdagverwacht ik wel een nieuwe coach Dat zou dan weer typisch Zulte Waregem zijn. Als we een punt pakken of winnen tegen Standard dan een andere coach nemen? Om dan weer Gano en Vossen samen in de ploeg te zetten?Dat zou pas aantonen hoe ziek de club is.Nee, doordoen met deze 2 heren tot einde seizoen, gelijk hoe de resultaten zijn! Is het mathematisch niet meer haalbaar dan met veel jeugd spelen in functie van volgend jaar. En Leye doorbetalen zonder dat hij iets moet doen is een fout signaal en ook typisch voor deze tijd. Leye kan misschien de u23 coachen om nog veel bij te leren! Willen of niet!Gezond verstand is de dag van vandaag blijkbaar een talent geworden.Gano en Vossen gaan niet samen in de ploeg staan indien wel dan is de club echt ziek.Mogul, als je de inhoud van het contract met Leye niet kent, zou je beter zwijgenD'hollander en de fauw gaan volgens mij gewoon het seizoen uitdoen hoor want peis niet dat de fauw maar voor 1 week bij ons zou komen horen
de bedoeling is dat ze seizoen uitdoenmaar je weet nooitlaat ons hopen dat ze starten met een puntdat zou al een overwinning zijn
Citaat van: Boer uit Waregem op maart 16, 2023, 07:30:34 pmde bedoeling is dat ze seizoen uitdoenmaar je weet nooitlaat ons hopen dat ze starten met een puntdat zou al een overwinning zijnIk weet niet of de Fauw daarvoor voldoende ruggegraat heeft, maar misschien moet men hem aanduiden als sportief directeur.
Volgens Het Nieuwsblad pasten al enkele coaches voor de eer
Citaat van: San Iker op maart 17, 2023, 06:43:08 pmVolgens Het Nieuwsblad pasten al enkele coaches voor de eerwat te verstaan isdie gasten gaan da risico ni willen nemen van “niet geslaagd”op cv te krijgen…
Citaat van: Boer uit Waregem op maart 17, 2023, 07:00:03 pmCitaat van: San Iker op maart 17, 2023, 06:43:08 pmVolgens Het Nieuwsblad pasten al enkele coaches voor de eerwat te verstaan isdie gasten gaan da risico ni willen nemen van “niet geslaagd”op cv te krijgen…Na STVV zou men wel nog veel gegadigden hebben, zelfs na KVO thuis. Nu natuurlijk niet. Alleen mensen die een enorm hart hebben voor de club willen dit doen. Fred en Davy hebben dit. Leye niet echt ...
Het probleem is Cordier...Cordier moet hier buiten...al 5 jaar mag hij eigenlijk nooit die functie gekregen hebben...CEO ,waar zijn onze centjes?
Citaat van: San Iker op maart 17, 2023, 06:43:08 pmVolgens Het Nieuwsblad pasten al enkele coaches voor de eerWie : Yveske VDH ? Begrijpelijk. Ik zou gaan voor Peter Maes of Dury
Citaat van: Naughtius Maximus op maart 17, 2023, 07:27:50 pmCitaat van: San Iker op maart 17, 2023, 06:43:08 pmVolgens Het Nieuwsblad pasten al enkele coaches voor de eerWie : Yveske VDH ? Begrijpelijk. Ik zou gaan voor Peter Maes of DuryMaes?? Dury ??
Citaat van: Koekenaas op maart 17, 2023, 08:08:04 pmCitaat van: Naughtius Maximus op maart 17, 2023, 07:27:50 pmCitaat van: San Iker op maart 17, 2023, 06:43:08 pmVolgens Het Nieuwsblad pasten al enkele coaches voor de eerWie : Yveske VDH ? Begrijpelijk. Ik zou gaan voor Peter Maes of DuryMaes?? Dury ?? Hij zegt dit weer puur om reacties uit te lokken