Auteur Topic: Speeldag 32 : zaterdag 08/04/2023 18.15u : Sporting Charleroi - Essevee  (gelezen 19850 keer)

Offline ManU

• Leden
Re: Speeldag 32 : zaterdag 08/04/2023 18.15u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: april 08, 2023, 09:09:04 pm »
Zakken zou toch iets positiefs teweeg brengen.
Zowel Vossen als Gano zijn dan voort
Hallelujah

Een trainer die Vossen op de 10 zet, daar moeten ze direct het diploma van afpakken
Vormer doet toch ook niet veel hoor… wat corners en vrije trappen nemen en that’s it…

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #101 Gepost op: april 08, 2023, 09:18:12 pm »
Het is nog steeds mogelijk, raar maar waar. Indien we winnen van Eupen zie ik ons nog redden. Wij moeten dan nog spelen tegen Cercle. Als Cercle morgen verliest op Antwerp wat waarschijnlijk is, dan is de kans groot da Cercle op de laatste speeldag voor niets meer speelt. Misschien dat we dan "een vriendendienst" krijgen. Eupen moet op de laatste speeldag nog aan de slag in Club Brugge dat er vol tegenaan zal gaan voor de Champions Play offs. Indien wij dan kunnen winnen van een Cercle dat al aan vakantie denkt, dan heeft Eupen niet genoeg aan een gelijkspel. Alles hangt dus af van volgende match en ik denk wel dat Eupen te kloppen is. Enkel opletten van hun counters. Wel opletten dat er met Oostende geen lachende derde is. Ik weet dat ondertussen een Houdini-act vereist is, maar als we volgende week winnen schat ik onze kansen op behoud hoger in dan die van Eupen.

Offline ManU

• Leden
« Reactie #102 Gepost op: april 08, 2023, 09:21:37 pm »
Het is nog steeds mogelijk, raar maar waar. Indien we winnen van Eupen zie ik ons nog redden. Wij moeten dan nog spelen tegen Cercle. Als Cercle morgen verliest op Antwerp wat waarschijnlijk is, dan is de kans groot da Cercle op de laatste speeldag voor niets meer speelt. Misschien dat we dan "een vriendendienst" krijgen. Eupen moet op de laatste speeldag nog aan de slag in Club Brugge dat er vol tegenaan zal gaan voor de Champions Play offs. Indien wij dan kunnen winnen van een Cercle dat al aan vakantie denkt, dan heeft Eupen niet genoeg aan een gelijkspel. Alles hangt dus af van volgende match en ik denk wel dat Eupen te kloppen is. Enkel opletten van hun counters. Wel opletten dat er met Oostende geen lachende derde is. Ik weet dat ondertussen een Houdini-act vereist is, maar als we volgende week winnen schat ik onze kansen op behoud hoger in dan die van Eupen.
Goh, het zal dan weer wat zijn… met 10 vallen of zoiets… het zit erop…

Online San Iker

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: april 08, 2023, 09:29:12 pm »
Hallelujah

Een trainer die Vossen op de 10 zet, daar moeten ze direct het diploma van afpakken
Vormer doet toch ook niet veel hoor… wat corners en vrije trappen nemen en that’s it…

Een trainer met ballen speelt zo

Tambedou-Sissako
Bruls-Vormer-Fadera
Ndour

Dury, Simons, De fauw, Leye, D’Hollander. Geen van die gasten heeft de ballen aan zijn lijf om 1 van die 2 op de bank te zetten, desnoods alle 2

Met Storck zaten die mannen al in de B-kern

Offline mogul

• Leden
« Reactie #104 Gepost op: april 08, 2023, 09:39:20 pm »
Hallelujah

Een trainer met ballen speelt zo

Tambedou-Sissako
Bruls-Vormer-Fadera
Ndour

Dury, Simons, De fauw, Leye, D’Hollander. Geen van die gasten heeft de ballen aan zijn lijf om 1 van die 2 op de bank te zetten, desnoods alle 2

Met Storck zaten die mannen al in de B-kern
2.  D'Hollander is ook een grote teleurstelling, hij zei nochtans andere dingen voor hij T1 werd.  Dan stel ik mij de vraag, wat speelt er daar?  Moeten er spelers spelen of zijn die trainers allemaal achterlijk dom? 
D'Hollander doet even dom als al die vorige. 

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #105 Gepost op: april 08, 2023, 09:43:12 pm »
Altijd gemakkelijk. De twee slechtste van virile week Rommens en Bruls gaan naar de bank. Kweet niet wat je trainer kan verwijten. We hebben nu eenmaal niet view mogelijkheden.

Offline trollie

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: april 08, 2023, 09:49:25 pm »
Jaja..Daar zitten we nu met onze heilig verklaarde Vormer en Bruls...en aub...sommige durven dat hier nog op de trainer steken...Het gaat al jaren niet...Het GELD IS OP EN VERSMETEN DOOR ONS INCOMPETENT BESTUUR MET CORDIER OP KOP!!!!!!We zitten waar we moeten zitten...Oude "vedetten" binnenhalen en dik betalen die onze competitie "kennen"....Da kunnen ze hier goed....We geraken hier al een paar jaar met weg,maar dit was het jaar teveel....TERECHT!!

6 op 6 is onze enigste redding?Beter dat we geen 6 op 6 halen...mss komen er dan mensen aan het roer die wel wat van voetbal kennen.... kennen....en die ballen aan hun lijf hebben....
« Laatst bewerkt op: april 09, 2023, 08:45:53 am door svennay »

Offline ManU

• Leden
« Reactie #107 Gepost op: april 08, 2023, 09:58:49 pm »
Jaja..Daar zitten we nu met onze heilig verklaarde Vormer en Bruls...en aub...sommige durven dat hier nog op de trainer steken...Het gaat al jaren niet...Het GELD IS OP EN VERSMETEN DOOR ONS INCOMPETENT BESTUUR MET CORDIER OP KOP!!!!!!We zitten waar we moeten zitten...Oude "vedetten" binnenhalen en dik betalen die onze competitie "kennen"....Da kunnen ze hier goed....We geraken hier al een paar jaar met weg,maar dit was het jaar teveel....TERECHT!!

6 op 6 is onze enigste redding?Beter dat we geen 6 op 6 halen...mss komen er dan mensen aan het roer die wel wat van voetbal kennen....
Vergeet je ook onze ereburger Mr Dury niet die hier veel geld verbrast heeft…die hoor je of zie je nu niet meer hoor…

Offline mogul

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: april 08, 2023, 10:05:44 pm »
Altijd gemakkelijk. De twee slechtste van virile week Rommens en Bruls gaan naar de bank. Kweet niet wat je trainer kan verwijten. We hebben nu eenmaal niet view mogelijkheden.
Wat doet hij verkeerd....   Het ligt niet alleen aan D'Hollander,maar wanneer hij verklaart dat Vossen en Gano samen in de ploeg niet efficiënt is en dan zie je ze samen,tja. 
Het is vooral de fout van het bestuur die het niet snappen.  Met de juiste trainer waren we wel gered, zelfs met deze mindere kern.  Vaak door tactische fouten,verkeerde opstellingen niet durven ingrijpen of weten wat ze moeten doen verloren we punten.
Ik geloof er na vanavond niet meer in.  Het blijft hetzelfde verhaal,maar het is te laat.  Ik zie niet in hoe een club met zo'n financieel slechte situatie het in 1B zal redden.  Wanneer je steeds dezelfde fouten ziet,iedere match dan stel ik mij vragen. 
We hebben geen slechtere kern dan diegene die zich juist redden, we hebben gewoonweg te weinig voetbalverstand in de club en op de bank

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #109 Gepost op: april 08, 2023, 10:37:06 pm »
Ongelooflijk inderdaad dat Vossen en Gano weer samen in de ploeg stonden.
Wij zeggen dit hier al 2 jaar en ook Fred stoot zich hier aan.
Wij hebben dus al 4 steenezels na elkaar die dit niet zien of willen zien.
Vossen valt niet veel te verwijten , maar met Gano ben je dus echt niets é als hij niet scoort.
Verder was ook Vormer zwak vandaag en we hebben toch ook geen tikkeltje geluk als het er op aankomt.
Ik heb er heel lang in geloofd maar ik denk nu ook echt dat het over is.

Offline Komaan_boeren

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #110 Gepost op: april 09, 2023, 12:08:00 am »

Cercle zal nog voor PO2 strijden laatste speeldag. Nu gaan ze waarschijnlijk verliezen tegen Antwerp maar volgende week moeten ze thuis tegen STVV en daar zie ik cercle wel winnen.
Als je dan het schema ziet van hun concurrenten.. Anderlecht volgende week in Genk en Westerlo dat nu Anderlecht en Club heeft.. cercle zal laatste speeldag wel nog kans maken op PO 2 dus cadeautjes verwacht ik niet.

Online Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #111 Gepost op: april 09, 2023, 01:25:55 am »
als we weinig weggeven zoals de laatste 2 wedstrijden
zit er wel iets in
mo dan moeten we wel zelf meer creëren en afmaken

Charleroi is geen Standard of Antwerpen
wel een ploeg in vorm, da wel
offensief zijn ze goe in de omschakeling (counter maw)
geef ze dus ma de bal, zij spelen thuis

het BAS deed normaal gisteren uitspraak
maar is verlegd naar woensdag
mss moeten we het BAS helpen
en zorgen da Charleroi die match nodig heeft
voor 3 extra punten die ze vandaag verliezen ;)
dit klopt, maar ik heb me erbij neergelegd dat het onze laatste 8 uur in 1A zijn. Vorige week waren we toch ook zeer zwak. Zeer zwak.
zwak
tegen een titelkandidaat
we geven niks weg
maar creëerden ook niks
omdat ook ni tegen janneke en mieke was
in een normaal seizoen kan iedereen leven met 1/6
in Standard en tegen Antwerpen
nu ni omda we ptn nodig hebben

ik leg me der ni bij neer
mo hou er rekening mee
We komen gewoonweg kwalitatief te kort. 6/6 is onmogelijk.

Offline WAREGEM_ACAB

• Leden
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
« Reactie #112 Gepost op: april 09, 2023, 02:18:33 am »
Wat er ook gebeurt, tweede of eerste. Zakken of blijven. Winnen of verliezen. Ik zal deze club voor altijd steunen. Onvoorwaardelijke liefde! De club van mijn hart,bloed & leven. De clubliefde overgenomen van mijn vader die ik et trots aan mijn kinderen doorgeef. Essevee for ever!

Online Porky

• Leden
« Reactie #113 Gepost op: april 09, 2023, 07:25:51 am »
Had Leye gestart met deze opstelling. Twas moord en brand.. en nu kan het..

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #114 Gepost op: april 09, 2023, 08:54:28 am »
Ik zat op een feest gisterenavond en vanaf ik de opstelling zag heb ik mijn gsm daar gegooid.
Ongeacht welke trainer zo start is het voor mij boeken toe. Het werkt al jaren niet maar toch gaan ze zo door.
Er moeten daar toch nogal wat verplichtingen in die gasten hun contracten staan want anders kan je dit niet verantwoorden...

Brüls op de bank snapte ik wel want die is zichzelf niet.
Zijn invalbeurt toonde dat ook aan en ik verwijd hem ook grotendeels de 3-2.
Hij moest gewoon die man naar de zijlijn duwen en de bal erover tackelen maar loopt gewoon mee.
Daarna trekt Gano nog zijn hoofd in ipv hem groot te maken en die bal weg te koppen.
Dit zouden dan steunpilaren voor de jeugd moeten zijn maar verprutsen het keer op keer...

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #115 Gepost op: april 09, 2023, 09:17:37 am »
Twitter essevee : Vrolijk Pasen,trots om boer te zijn...?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #116 Gepost op: april 09, 2023, 09:41:56 am »
Ik zat op een feest gisterenavond en vanaf ik de opstelling zag heb ik mijn gsm daar gegooid.
Ongeacht welke trainer zo start is het voor mij boeken toe. Het werkt al jaren niet maar toch gaan ze zo door.
Er moeten daar toch nogal wat verplichtingen in die gasten hun contracten staan want anders kan je dit niet verantwoorden...

Brüls op de bank snapte ik wel want die is zichzelf niet.
Zijn invalbeurt toonde dat ook aan en ik verwijd hem ook grotendeels de 3-2.
Hij moest gewoon die man naar de zijlijn duwen en de bal erover tackelen maar loopt gewoon mee.
Daarna trekt Gano nog zijn hoofd in ipv hem groot te maken en die bal weg te koppen.
Dit zouden dan steunpilaren voor de jeugd moeten zijn maar verprutsen het keer op keer...
2.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: april 09, 2023, 09:43:21 am »
GHANO EN VOSSEN SAMEN MARCHEERT NIET!!!!! GROOT GENOEG?????
Vossen of Ghano in de punt. Kan toch niet moeilijk zijn.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: april 09, 2023, 10:03:01 am »
In Eupen gaan we ook niet winnen hoor jongens
Die kunnen op de counter spelen met hun snelle spitsen terwijl achterin ongelooflijk traag zijn.
Neem daarbij dat je op de 8 iemand hebt die box-to-box niet kan belopen (Vormer moet op 10!!) en je weet al hoe die match zal uitdraaien, tenzij je miraculeus op voorsprong komt

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #119 Gepost op: april 09, 2023, 10:25:25 am »
En dan Stan Braem hoe die naar Marck loop voor hij dat doelpunt maakt. Wa beweging was dat zeg...