Auteur Topic: Speeldag 32 : zaterdag 08/04/2023 18.15u : Sporting Charleroi - Essevee  (gelezen 19867 keer)

Offline WAREGEM_ACAB

• Leden
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Speeldag 32 : zaterdag 08/04/2023 18.15u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: april 09, 2023, 10:45:26 am »
Twitter essevee : Vrolijk Pasen,trots om boer te zijn...?
Logisch toch? Wat is het probleem?

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #121 Gepost op: april 09, 2023, 10:49:56 am »
Just als de club niets doet is het niet goed wensen ze vrolijk pasen...hoe durven ze...komaan zeg

Offline trollie

• Leden
« Reactie #122 Gepost op: april 09, 2023, 10:51:09 am »
In Eupen gaan we ook niet winnen hoor jongens
Die kunnen op de counter spelen met hun snelle spitsen terwijl achterin ongelooflijk traag zijn.
Neem daarbij dat je op de 8 iemand hebt die box-to-box niet kan belopen (Vormer moet op 10!!) en je weet al hoe die match zal uitdraaien, tenzij je miraculeus op voorsprong komt

Vormer moet just niets....Ben ik nu echt 1 van de weinigen die ziet dat die gast gewoon niet meer meekan....Waarom denk je dat ze hem bij Brugge zomaar opzij hebben geschoven...inderdaad daarom...
Maar ons topbestuur dacht natuurlijk weer het warm water te hebben uitgevonden toen ze voor de zoveelste keer een (te dure) topspeler op retour binnenhaalde...

Tis een dikke schande de laatste jaren...NU ja,Ze oogsten wat ze zaaien....Helaas zaten we erbij en keken we ernaar(met pijn in de ogen)....
ze durven dan nog vrolijk Pasen schrijven op de sociale media...
De kramp in ulder klxten en korte armpkes zouden ze moeten krijgen...

Online ManU

• Leden
« Reactie #123 Gepost op: april 09, 2023, 10:55:08 am »
In Eupen gaan we ook niet winnen hoor jongens
Die kunnen op de counter spelen met hun snelle spitsen terwijl achterin ongelooflijk traag zijn.
Neem daarbij dat je op de 8 iemand hebt die box-to-box niet kan belopen (Vormer moet op 10!!) en je weet al hoe die match zal uitdraaien, tenzij je miraculeus op voorsprong komt

Vormer moet just niets....Ben ik nu echt 1 van de weinigen die ziet dat die gast gewoon niet meer meekan....Waarom denk je dat ze hem bij Brugge zomaar opzij hebben geschoven...inderdaad daarom...
Maar ons topbestuur dacht natuurlijk weer het warm water te hebben uitgevonden toen ze voor de zoveelste keer een (te dure) topspeler op retour binnenhaalde...

Tis een dikke schande de laatste jaren...NU ja,Ze oogsten wat ze zaaien....Helaas zaten we erbij en keken we ernaar(met pijn in de ogen)....
ze durven dan nog vrolijk Pasen schrijven op de sociale media...
De kramp in ulder klxten en korte armpkes zouden ze moeten krijgen...

Vormer inderdaad niet gezien gisteren… oogt loom en traag… enkel wat corners en vrije trappen… ik hoop voor hem dat het aan zijn langdurige afwezigheid ligt…

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #124 Gepost op: april 09, 2023, 11:01:10 am »
staan we aan de rust 0-2 voor
ister niemand die kritiek kan hebben

gaan we daar weg mee nen 2-2 is da beste resultaat
in Charleroi in jaren (zwart beest)

maar elke match ister enen bij ons op het veld
die 10sec ni doet wa datie moe doen
of zijn lichtje uitgaat

en dan moogde daar nog guardiola zetten
die mens kan daar niks aan doen

gano/vossen werkt niet als ge ze dezelfde taken heeft
en ze in elkaar ze weg lopen
vossen jager, gano gemakzak
da kan werken (deed het gisteren ook)
maar liever ndour in de punt
dan gano da dan weer wel
want zijn torinstinct is al een lange tijd in vakantie

6/6 wordt moeilijk (10%)
zagen janken en hopen da ze zakken
is dan weer een pak makkelijker
en heeft voor velen meer leedvermaak

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #125 Gepost op: april 09, 2023, 11:02:33 am »
Zakken zou toch iets positiefs teweeg brengen.
Zowel Vossen als Gano zijn dan voort
Hallelujah

Een trainer die Vossen op de 10 zet, daar moeten ze direct het diploma van afpakken

Ben ik mee eens, de dag dat Vossen bij Waregem gekomen is, is het om zeep gegaan...

Online Porky

• Leden
« Reactie #126 Gepost op: april 09, 2023, 11:53:18 am »
Zag bij titeca.. wenende spelers..
Wie waren die?

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #127 Gepost op: april 09, 2023, 11:58:10 am »
Wat me gisteren weer opviel is dat wij nooit een bal deftig weggewerkt krijgen om dan weer in organisatie te komen. Telkens we een bal wegtrappen is hij na 3 seconden al terug en komen we opnieuw onder druk te staan. Goal van Marcq komt er ook door slecht wegwerken, net als de eerste goal waar de bal na corner weer direct wordt voor doel gegooid. Is toch wel iets wat sterk opvalt dit seizoen. Eens een bal uit het stadion schieten gebeurt niet vaak bij ons. Ook de 2de ballen zijn altijd voor de tegenstander. Het is precies of de tegenstanders altijd weten waar ze moeten staan voor de 2de bal en wij niet.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #128 Gepost op: april 09, 2023, 12:04:46 pm »
Wat me gisteren weer opviel is dat wij nooit een bal deftig weggewerkt krijgen om dan weer in organisatie te komen. Telkens we een bal wegtrappen is hij na 3 seconden al terug en komen we opnieuw onder druk te staan. Goal van Marcq komt er ook door slecht wegwerken, net als de eerste goal waar de bal na corner weer direct wordt voor doel gegooid. Is toch wel iets wat sterk opvalt dit seizoen. Eens een bal uit het stadion schieten gebeurt niet vaak bij ons. Ook de 2de ballen zijn altijd voor de tegenstander. Het is precies of de tegenstanders altijd weten waar ze moeten staan voor de 2de bal en wij niet.
klopt
we krijgen door wegwerken vd bal nooit rust in de tent

maar bij goal 3 kan je kiezen wie in de fout gaat
bruls die geen druk zet
sissako die bal ni weg krijgt
willen die gewoon aan marcq passeert zonder reactie
lopez die er gewoon sta na te kijken zonder druk op marcq

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: april 09, 2023, 12:50:46 pm »
2-2 had een beter gevoel gegeven, maar was dezelfde opdracht als resultaat voor de komende 2 matchen. Ik was er als 22-jarige ooit bij op Turnhout en thuis tegen Hamme. 6 op 6 moest toen ook…dankzij de fantastische 12de man lukte dat toen ook. 10 procent kans? Ok, maar dan zal ik er staan in Eupen. Die hebben geen 12de man. We zouden er godverdomme met 700 man moeten zijn. Dat is een bekerfinale op zich. Vormer? Als je echt niet doorhebt dat dit met zijn amper anderhalve week groepstraining te maken heeft, ken je niks van voetbal, en heb je al zeker nooit op niveau gesport. Problemen begonnen sedert dat hij in Waregem aankwam…wat sommige hier durven schrijven….ongelooflijk dit. Als supporter moet je er staan op Eupen. Vanaf 300 man ben je er altijd vocaal in het voordeel. Remember Seraing (volledig los van het resultaat. Eupen zal ook stress hebben, hoor. Lieten het zelf ook weer afweten op Kortrijk. Koppen omhoog en vooruit kijken.

Online ManU

• Leden
« Reactie #130 Gepost op: april 09, 2023, 01:44:05 pm »
2-2 had een beter gevoel gegeven, maar was dezelfde opdracht als resultaat voor de komende 2 matchen. Ik was er als 22-jarige ooit bij op Turnhout en thuis tegen Hamme. 6 op 6 moest toen ook…dankzij de fantastische 12de man lukte dat toen ook. 10 procent kans? Ok, maar dan zal ik er staan in Eupen. Die hebben geen 12de man. We zouden er godverdomme met 700 man moeten zijn. Dat is een bekerfinale op zich. Vormer? Als je echt niet doorhebt dat dit met zijn amper anderhalve week groepstraining te maken heeft, ken je niks van voetbal, en heb je al zeker nooit op niveau gesport. Problemen begonnen sedert dat hij in Waregem aankwam…wat sommige hier durven schrijven….ongelooflijk dit. Als supporter moet je er staan op Eupen. Vanaf 300 man ben je er altijd vocaal in het voordeel. Remember Seraing (volledig los van het resultaat. Eupen zal ook stress hebben, hoor. Lieten het zelf ook weer afweten op Kortrijk. Koppen omhoog en vooruit kijken.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar we wonnen 4 keer op 32 matchen, ofwel 12,5%, en nu denk je dat we een 100% zullen halen ?
Ik geloof het niet…

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #131 Gepost op: april 09, 2023, 01:51:02 pm »
allez vooruit
als KVO verliest zinnek mee…

in voetbal kan alles, klopt.
ma dan gaan ze keer 2 matchen 100% geconcentreerd moeten spelen
en 100% wilskracht en inzet moeten hebben
gedurende 100min!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #132 Gepost op: april 09, 2023, 02:28:12 pm »
allez vooruit
als KVO verliest zinnek mee…

in voetbal kan alles, klopt.
ma dan gaan ze keer 2 matchen 100% geconcentreerd moeten spelen
en 100% wilskracht en inzet moeten hebben
gedurende 100min!

En zonder Vossen en Gano
Maar met meer dynamiek en/of meer snelheid. Ook meer voetballend vermogen.
Bruls weet zelf wel dat ie niet goed is, kan zich in zijn eigen Oostkantons nog eens ontplooien.
En zet Ndour aub eens in de punt. Een spits weer je nooit mee klaar bent, met snelheid en diepgang.
Voor op de flank geen technische bagage

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #133 Gepost op: april 09, 2023, 04:05:24 pm »
Charleroi moeten volgen op terugweg van reis, luchthaven. Boos en ontgoocheld t moment zelf. Vanmorgen met 5 ingeschreven (Tempo). Follow us !

Online ManU

• Leden
« Reactie #134 Gepost op: april 09, 2023, 05:12:01 pm »
Charleroi moeten volgen op terugweg van reis, luchthaven. Boos en ontgoocheld t moment zelf. Vanmorgen met 5 ingeschreven (Tempo). Follow us !
Op naar de ultieme ontgoocheling van het seizoen… respect !

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #135 Gepost op: april 09, 2023, 05:51:37 pm »
Antwerp doet hun job. Nu Oostende niet winnen vanavond. Bij winst op Eupen schat ik de kansen op behoud zeer hoog in. Alles is nog mogelijk

Offline trollie

• Leden
« Reactie #136 Gepost op: april 09, 2023, 06:22:39 pm »
Ok,dan ken ik niets van voetbal..Jij op hoog niveau aan sport gedaan ja?Kan ik da ergens terugvinden in de kranten dan...Mss kan ik nog fan worden... Wat mijn mening betreft over Vormer...Dat is van de eerste wedstrijd hoor...heeft niets met zijn sleutelbeen te maken...is loom en traag geworden,met alle respect voor zijn staat van dienst bij Brugge...

Online Porky

• Leden
« Reactie #137 Gepost op: april 09, 2023, 07:33:18 pm »
Wanneer speelt charleroi die match tegen mechelen opnieuw?

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #138 Gepost op: april 09, 2023, 08:09:18 pm »
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de officiële beslissing door het BAS deze week genomen werd.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #139 Gepost op: april 09, 2023, 08:22:28 pm »
woensdag beslissing
herspelen 19/4
want moet voor de laatste match vh seizoen