We hebben gisteren gezien dat ondanks slecht seizoen we nog een stadion vol krijgen.
Hopelijk is de knop vlug omgedraaid.
Aanstelling van de trainer, wie het ook mag zijn..
Vernieuwing van de abonnementen ..
Zo kijken we teug vooruit …
En dat al de kritiekasters op dit forum, mogen wegblijven met hun zever van dit forum
Hoe raar het ook klinkt. Hadden we ons gered was het een enorme boost naar verkoop abbonementen.
Met een positieve sfeer is het altijd mogelijk om abonnees te laten groeien.
Kritikasters zoals een Mogul worden beter supporter van de Waregems korfbal club
Wat heb ik u misdaan? Kan je het niet verdragen dat de waarheid werd verteld? We zijn hier zeker met de helft van de forum-leden die net hetzelde schreven als ik, en toch pik je mij eruit, maar als ge daar content mee bent, doe maar. Kom anders nog eens af met wat onnozelheden. Het zegt veel over jouw als je niet kunt verdragen dat er iemand een ander gedacht heeft/geeft en deze ellende zag afkomen.
Ik ga nu al bijna 50 jaar naar Essevee, volgend jaar terug. Helaas werd hetgene we hier van die 'kritikasters' moesten lezen de waarheid.
Hoe moet het nu verder? Mensen met bronnen, wat gaat de club nu doen, is er nog een toekomst? Is er nog ambitie? Hoeveel mensen gaan ze binnen de club ontslaan? Wat is het budget voor volgend seizoen? En nu moeten ze de club zeker opkuisen, maar dat is nu nog moeilijker dan wanneer we nog in 1A zouden zitten. En we hebben zoveel schulden en -10 miljoen eigen vermogen!
We stonden 18 jaar wekelijks in de belangstelling, nu gaan we buiten de regionale pers heel weinig in het nieuws komen, dus nog minder sponsoring.
Wat gaat de club doen? Kiezen ze of moeten ze kiezen voor de u23 + enkele spelers die blijven of kunnen ze nog kiezen voor een ambitieus plan? Volgend seizoen zijn er meer mogelijkheden om te stijgen dan nu of de seizoenen erna!
Indien ze geen ambitie kunnen hebben wegens de financïële strop rond ons nek dan zie ik het niet goedkomen met de club.
Ik vraag mij af of ze daar NU al mee bezig zijn(dat moet), er moet binnen de club iemand opstaan die weet wat hij moet doen om de club weer recht te trekken, die iemand is er volgens mij totaal niet nu.