Die buitenlandse sponsoring (eigenlijk financiële doping) zal niet blijven duren hoor... het is al aan het keren. Zelfs Monaco wil zelfs Cercle Brugge alweer loslaten en verkopen.
Volgens mij rekent ons het bestuur daar zelf op.
Bron? 
Met de beste wil van de wereld, maar ik geloof daar niet veel van.
Voetbal is een miljoenenbusiness geworden, dat gaat niet zomaar opeens vanzelf ophouden, of het moet van de UEFA of FIFA komen ofzo, maar daar doen ze zelf niet liever of in de geldpot graaien.
Betrouwbare interne bron. Ik zeg gewoon wat mij verteld is. Enja er zijn ook buitenlandse clubs/investeerders langs geweest bij ons. Maar de club verkoos lokale verankering.
TVH wordt onze hoop ...
TVH : betrouwbare bron of uw hoop?
Die mannen interesseert voetbal hen niet dacht ik?
Of is daar iets veranderd?
Betrouwbare bron.
Dat verbaast me ergens wel.
We hebben jaren in 1a gezeten en nu we zakken naar 1b zouden ze interesse hebben om ons te sponsoren.
Zou wel goede zaak zijn maar eerst zien en dan geloven.
geloof er niets van...
Ik heb nochtans net hetzelfde vernomen.
Ik geloofde het ook niet maar is nu wel met hier al 3de keer dat ik het hoor in de laatste 2 weken.
Maar het schoentje wringt momenteel nog over het feit dat TVH de enige zou willen zijn.
Zou mooi zijn, maar kan het mij moeilijk voorstellen. Eigenaar TVH is 1 van de meest vermogende mensen van ons land. Staat in de top 20. Heeft nog een stuk meer dan bv een Gheyssens vermogen 980 miljoen euro (Ghelamco) en een Coucke 870 miljoen euro. Eigenaar TVH heeft een geschat vermogen van 1.2 miljard euro. Tony zijn vermogen is rond de 135 miljoen euro.
Die hebben toch meer affiniteit met Kortrijk? Is toch ook van oorsprong een bedrijf uit Gullegem. Of ben ik hier in mis?
in 2020 gingen de families uit elkaar, de ene group, Vanhalst is nu 100 procent eigenaar van Mateco de andere familie Thermote (tvh parts) is nu samen met D'Ieteren(die 40 procent van Vanhalst hebben zij nu dacht ik)in 2021. Dus het kan nu wel zijn dat ze van gedacht zijn verandert daardoor. Maar los van het feit dat dit nu waar is of niet, de huidige 3 sterke mannen van het bestuur willen hun macht niet afstaan. Van mij mag dit, maar indien er een partij is die nog meer wil investeren dan die 3, sorry, maar dan moet je water bij de wijn doen of in het belang van de club denken of evenveel investeren dan die andere partij. Doen ze dat? Is er een kapitaalsinjectie(zoals het moet, die men kan zien in de boekhouding?) geweest? Nee, nog altijd niet!
Voor mij mogen Tony en Co aanblijven maar dan moeten ze NU ageren, moeten ze grote kuis houden in de club, moeten mensen zoals Cordier worden vervangen door capabele mensen.
De dadendrang van ons bestuur is slap, dat zag je onder Dury, dat zag je dit seizoen, terwijl ze maar met 3 zijn, dan nog konden ze cruciale knopen niet doorhakken. Zwak bestuur dus! Juist daarom geloof ik er weer niet in, waarom zouden ze het nu anders doen? Volgens mij zijn ze nog altijd vol van hun eigen en dit is totaal misplaatst! Pak nu eindelijk die borstel in de handen en veeg die oncapabele mensen uit de club, die al jaren falen en ook nog veel geld kosten omdat ze in de privé een belangrijke positie hadden en nu veel geld verdienen. Dan heb ik het niet over Cordier. Maar uiteraard moet die ook uit de club, hij heeft enorm veel geld verdient aan/bij de club terwijl hij de taak totaal niet aankan. Is ook een slappe persoonlijkheid die stoffigheid en foefelare uitstraalt en werkelijk ondermaats presteerde!
Als het bestuur dat nog altijd niet inziet en er zijn deftige andere investeerders dan vertrekken ze beter in plaats van de club nog meer in de shit te stoppen.