Ik schreef het al op FB en zal het hier ook vragen. Ik begrijp dat bachen op Cordier eigenlijk niet... Die mens heeft Vormer, Bruls,... en langer geleden Vossen naar hier gehaald met ingewikkelde constructies. Onderhandelt de dossiers die de scouting en sportieve staf hem voorschotelen hé.
Hij was voorzitter van de kleine ploegen en stemde tegen 3 zakkers en 3 stijgers. Jammer dat KVK, Moeskroen en andere Oostendes zich toen wel lieten doen (...) door de G5, want anders waren we vorige maand al gered. Mogelijks draait dit nu nog in ons voordeel uit en staan we er snel terug.
Hij is één van de enige die met euh... propere handen uit dossier Propere Handen is gekomen. Geen haan die kraait naar al die misdadigers die nu gewoon aan de top kunnen blijven na het afkopen van hun boete of celstraf. Of hebben jullie echt liever een Qatarees, een Japanner of een Saudi die de transfers regelt? Of de hoer zijn van een buitenlandse ploeg waardoor we geen Europees meer mogen spelen?
Had hij meer moeten halen uit bepaalde uitgaande transfers? Absoluut. Maar die mens nu met de grond gelijk maken en als zondebok beschouwen? Leg het mij gerust uit...
Ook de scouting dit jaar vond ik eigenlijk top. Of hadden jullie al van Ndour, Tambedou en Fila gehoord?
Nog nooit stonden er zoveel jongeren/eigen jeugd in de ploeg of in de kern. Ook dankzij Leye hoor.
Liever zo eens zakken en volgend jaar terug, dan in buitenlandse handen wat mij betreft. Af en toe een talent verkopen (Willen?) voor wat centen en telkens opnieuw beginnen. En voortploegen verdomme.
Tot volgend jaar!
AUB vent....Sinds zijn aanstelling na de bekerfinale in tegen Oostende....Wat is er hier nog toegekomen qua deftige transfers? Welke spelers zijn er nog met winst kunnen doorverkocht worden in die tijd?Hoeveel transfers zijn er al niet 'in onderlinge overeenkomst' vertrokken(lees:betalen om weg te gaan)...
Ingewikkelde constructies voor enkele oude spelers naar hier te halen? Laat mij niet lachen...
Ze kwamen hier gewoon een groot deel van de koek opeten ....
Op veilig spelen noem ik dat dan,maar zie waar je geraakt bent met al die oude 'vedetten'...
Die speelden hier niet gratis ee gast....
Met dat geld qua loon kun je verdomme enkele goede spelers vinden/kopen....
Mochten deze spelers dan toch gekomen hebben door de sportieve cel en scouting die het hem voorschotelden ,dan kun je weten hoe erg het gesteld is.....Er kent hier dan eigenlijk niemand meer iets van voetbal....
Zet U volgens jaar maar terug in de tribune....Maar als we met deze man/sportieve cel/scouting moeten doorgaan,gaan we volgend jaar nog meer bleiten....
Ndour en Tambedou zijn hier terechtgekomen via Leye,Willen hebben ze op aanspraak van Simons gaan halen in Brugge....Hoeveel heb je er dan nog over?
EEN SPORTIEF MANAGER MET VOETBALVERSTAND/CONTACTEN/EN EEN LEFGOZER MOET ONZE EERSTE TRANSFER WORDEN!Niet meer dan dat...
Uw eerste zin bevestigt al mijn vermoeden dat je op de man speelt. Hij is aangesteld bij de club sinds 2013 en niet 2017. Los daarvan was hij eigenlijk al die jaren idd de stroman van Dury, die zich zoals geweten liet omringen door gezanten, dus eigenlijk kan je hem maar afrekenen op het werk na het vertrek van Francky.
Na 2013 (het PDC tijdperk, weet je wel), kreeg hij een lege portefeuille om transfers mee te doen. Dus ja, ingewikkelde constructies!
Iedere speler die gehaald wordt, is op vraag van of goedgekeurd door de sportieve staf. Ik ben zeker niet getrouwd met Cordier, maar het probleem situeert zich echt niet bij hem als je het mij vraagt, integendeel. Die man heeft van water wijn gemaakt de laatste jaren... Hem wegdoen zou alleen maar meer tijd- en kennisverlies met zich meebrengen. Zet er idd iemand naast die hem op termijn kan opvolgen. Mss moeten jullie solliciteren Trollie en Mogul?