Mogul wordt hier soms ten onrechte afgemaakt,maar slaat altijd de nagels op de kop.
Ik vind dat hij vooral over Cordier en de zoon van honderd procent gelijk heeft.
De namen die hij hier vorig seizoen postte waren ook zeer goed,maar er wordt inderdaad niets mee gedaan.
Jammer!!
Mijn broek zakte bijna af toen ik hoorde dat ze nu opnieuw met Vormer rond de tafel willen zitten.Ik heb niets tegen Vormer,maar meneer wou maandag al niet meer komen trainen bij ons.Hij wou de resterende 14 dagen niet meer aanwezig zijn ( en dat heb ik uit zeer goede bron ) terwijl hij wel nog rijkelijk betaald wordt door Essevee en ook door Club.Van zo'n mentaliteit moeten we af en we moeten back to the roots,waar hongerige spelers gehaald moeten worden en geen vedetten meer.Gaan die transfers allemaal lukken? Neen,natuurlijk niet maar dan zullen ze ons tenminste ook niet veel gekost hebben en kunnen we misschien een spaarpot opbouwen.
Ze ( bestuur ) hebben het dus nog altijd niet gesnapt en daarom moet er dringend een CEO komen met kennis van zaken.Ik zou direct opteren voor een Leterme,die in heel moeilijke omstandigheden en zonder geld toch jaar na jaar een ploeg op de been kon brengen zonder in de rode cijfers te gaan.
Ik hoop met jullie mee dat het vagevuur maar 1 jaar duurt , maar zonder een degelijk beleid kan het ook het begin van het einde zijn van ons geliefde Essevee.
Bestaat er een oplossing om bepaalde leden van dit forum, die duidelijk onder invloed zijn, te beperken in de dommigheden die ze hier schrijven
Mensen uitkafferen zonder zelf met een deftige uitleg te komen, altijd makkelijk natuurlijk.
Mogul heeft het soms juist, soms ook niet.
Namen droppen is makkelijk, het is niet omdat je een goeie weet dat die wil/kan komen hé. Was het maar zo makkelijk. Maar veel kuddo's voor zijn opzoekwerk en kennis van die spelers, dat wel.
Het gebash op bepaalde mensen begint wel een beetje te vervelen, we weten het nu wel al dat hij geen fan is van Cordier. Maar als supporter is het moeilijk weten wat mensen doen en men kijkt alleen naar de resultaten op het veld. Ok, die zijn belangrijk, maar er spelen nog zeer veel andere factoren mee om een voetbalclub te leiden.
Er is hier niemand die zegt dat CEO zijn van een voetbalclub gemakkelijk is, niemand. Maar de resultaten zijn wat ze zijn, en dan moet je als club beslissingen durven nemen. Cordier zit hier nog. Niet omwille van zijn prestaties, maar omwille van emotionele redenen. Cordier voldoet niet voor die functie, dat zou moeten duidelijk zijn voor iedereen. Zolang dat er mensen zijn die vinden dat Cordier goed werkt levert, wat raar is in de gegeven omstandigheden, zolang zal ik zeggen dat hij weg moet voordat er hier iets kan veranderen. Was met Dury ook zo, en dan achteraf wanneer hij weg was, bam, was het toch waar wat men hier vertelde over Dury.
Het gaat niet over mijn gelijk, het gaat over objectief kijken naar uw club. Hoe lang zeggen we al dat de club eens een externe audit moet doen? Dat gebeurt in veel bedrijven ook, dat moet zeker in bedrijven die het niet goed doen. En Essevee doet het niet goed!
En wat die kennis betreft over spelers, als een simpele supporter een lijstje kan maken met goeie vrije spelers ZONDER daarvoor een trainer of een makelaar nodig te hebben, dan kan een club zoals Essevee dat normaal gezien maal 1000. Ik denk altijd wel dat de scouting die spelers ook wel kent, maar volgen de mensen die beslissen de scouting? Die lijst is trouwens eerder een middel om in contact te blijven met mijn neef die in Frankrijk woont, die ook de meeste credits krijgt voor die lijst, want die ziet die spelers veel meer spelen dan ik en zit al heel zijn leven lang in het voetbal.
Goed, ik ga niet meer zagen over Cordier, trekt er under plan mee

. (een grapje é).