Officieel meer abonnees dan vorig seizoen, reeds 4600! Knap, op naar de 5000.
Iemand die weet wat de openingsuren zijn van de fanshop voor het aankopen van een abonnement? Of mij kan verder helpen! Danku
Citaat van: simon1806 op augustus 09, 2023, 08:58:46 pmIemand die weet wat de openingsuren zijn van de fanshop voor het aankopen van een abonnement? Of mij kan verder helpen! Dankuik denkde maandag toerest van de week10-1214-18DENK IK!
Citaat van: Boer uit Waregem op augustus 09, 2023, 09:38:24 pmCitaat van: simon1806 op augustus 09, 2023, 08:58:46 pmIemand die weet wat de openingsuren zijn van de fanshop voor het aankopen van een abonnement? Of mij kan verder helpen! Dankuik denkde maandag toerest van de week10-1214-18DENK IK!Kan je gewoon opzoeken op google
Citaat van: Habib habibou op augustus 09, 2023, 09:43:06 pmCitaat van: Boer uit Waregem op augustus 09, 2023, 09:38:24 pmCitaat van: simon1806 op augustus 09, 2023, 08:58:46 pmIemand die weet wat de openingsuren zijn van de fanshop voor het aankopen van een abonnement? Of mij kan verder helpen! Dankuik denkde maandag toerest van de week10-1214-18DENK IK!Kan je gewoon opzoeken op googlehttps://www.essevee.be/nl/team-essevee/contact
Citaat van: Frederik op augustus 09, 2023, 04:17:20 pmCitaat van: Vidmar op augustus 07, 2023, 03:34:07 pmCitaat van: WAREGEM_ACAB op augustus 07, 2023, 02:33:47 pmCitaat van: essevee;) op augustus 07, 2023, 02:18:25 pmNu al terug acties voor 10 euro per ticket via Social Deal. Actie mogelijk voor 9 thuismatchen in tribune 3 of 4. Ik vind dit persoonlijk toch weer spijtig ten opzichte van de trouwe supporter die zijn abonnement verlengd.https://www.socialdeal.be/deals/kortrijk/sv-zulte-waregem/ticket-voor-een-wedstrijd-van-sv-zulte-waregem-tegen-francs-borains-club-nxt-rsca-futures-jong-genk-lommel-en-andere-clubs-beleef-de-unieke-sfeer-in-de-elindus-arena-aug-2023-gent-kortrijk/Jammer inderdaad, maar liever toch enkele honderd supporters extra op bepaalde tribunes.En uiteindelijk, hoeveel mensen bereik je hiermee?Werd dit hier niet gepost, had ik er nooit van geweten bv.Volgens mij kopen die sites gewoon overal 'plaatsen'. Je moet het ook anders bekijken.- de club verkoopt niet 1 ticket maar een pakket (mogelijks tientallen tickets voor meerdere wedstrijden) = direct geld binnen.- niet alle tickets zullen verkocht worden via socialdeals- het is ook reclame voor de club- en via die weg leert nieuw volk Essevee en de beleving bij Essevee kennenEigenlijk heb je hetzelfde met Flair bonnen voor hotelovernachtingen he.Prijs op website hotel €100, prijs via online €85 prijs via Flair bon €50.Dat is vooral bedoeld als reclame voor het product. (hotel, restaurant, in in ons geval voetbalclub)Lees jij de Flair Frederik?
Citaat van: Vidmar op augustus 07, 2023, 03:34:07 pmCitaat van: WAREGEM_ACAB op augustus 07, 2023, 02:33:47 pmCitaat van: essevee;) op augustus 07, 2023, 02:18:25 pmNu al terug acties voor 10 euro per ticket via Social Deal. Actie mogelijk voor 9 thuismatchen in tribune 3 of 4. Ik vind dit persoonlijk toch weer spijtig ten opzichte van de trouwe supporter die zijn abonnement verlengd.https://www.socialdeal.be/deals/kortrijk/sv-zulte-waregem/ticket-voor-een-wedstrijd-van-sv-zulte-waregem-tegen-francs-borains-club-nxt-rsca-futures-jong-genk-lommel-en-andere-clubs-beleef-de-unieke-sfeer-in-de-elindus-arena-aug-2023-gent-kortrijk/Jammer inderdaad, maar liever toch enkele honderd supporters extra op bepaalde tribunes.En uiteindelijk, hoeveel mensen bereik je hiermee?Werd dit hier niet gepost, had ik er nooit van geweten bv.Volgens mij kopen die sites gewoon overal 'plaatsen'. Je moet het ook anders bekijken.- de club verkoopt niet 1 ticket maar een pakket (mogelijks tientallen tickets voor meerdere wedstrijden) = direct geld binnen.- niet alle tickets zullen verkocht worden via socialdeals- het is ook reclame voor de club- en via die weg leert nieuw volk Essevee en de beleving bij Essevee kennenEigenlijk heb je hetzelfde met Flair bonnen voor hotelovernachtingen he.Prijs op website hotel €100, prijs via online €85 prijs via Flair bon €50.Dat is vooral bedoeld als reclame voor het product. (hotel, restaurant, in in ons geval voetbalclub)
Citaat van: WAREGEM_ACAB op augustus 07, 2023, 02:33:47 pmCitaat van: essevee;) op augustus 07, 2023, 02:18:25 pmNu al terug acties voor 10 euro per ticket via Social Deal. Actie mogelijk voor 9 thuismatchen in tribune 3 of 4. Ik vind dit persoonlijk toch weer spijtig ten opzichte van de trouwe supporter die zijn abonnement verlengd.https://www.socialdeal.be/deals/kortrijk/sv-zulte-waregem/ticket-voor-een-wedstrijd-van-sv-zulte-waregem-tegen-francs-borains-club-nxt-rsca-futures-jong-genk-lommel-en-andere-clubs-beleef-de-unieke-sfeer-in-de-elindus-arena-aug-2023-gent-kortrijk/Jammer inderdaad, maar liever toch enkele honderd supporters extra op bepaalde tribunes.En uiteindelijk, hoeveel mensen bereik je hiermee?Werd dit hier niet gepost, had ik er nooit van geweten bv.
Citaat van: essevee;) op augustus 07, 2023, 02:18:25 pmNu al terug acties voor 10 euro per ticket via Social Deal. Actie mogelijk voor 9 thuismatchen in tribune 3 of 4. Ik vind dit persoonlijk toch weer spijtig ten opzichte van de trouwe supporter die zijn abonnement verlengd.https://www.socialdeal.be/deals/kortrijk/sv-zulte-waregem/ticket-voor-een-wedstrijd-van-sv-zulte-waregem-tegen-francs-borains-club-nxt-rsca-futures-jong-genk-lommel-en-andere-clubs-beleef-de-unieke-sfeer-in-de-elindus-arena-aug-2023-gent-kortrijk/Jammer inderdaad, maar liever toch enkele honderd supporters extra op bepaalde tribunes.
Nu al terug acties voor 10 euro per ticket via Social Deal. Actie mogelijk voor 9 thuismatchen in tribune 3 of 4. Ik vind dit persoonlijk toch weer spijtig ten opzichte van de trouwe supporter die zijn abonnement verlengd.https://www.socialdeal.be/deals/kortrijk/sv-zulte-waregem/ticket-voor-een-wedstrijd-van-sv-zulte-waregem-tegen-francs-borains-club-nxt-rsca-futures-jong-genk-lommel-en-andere-clubs-beleef-de-unieke-sfeer-in-de-elindus-arena-aug-2023-gent-kortrijk/
Citaat van: boerkens4ever op augustus 09, 2023, 06:29:03 pmOfficieel meer abonnees dan vorig seizoen, reeds 4600! Knap, op naar de 5000.Vraag me af als dat het meest van 1B is of als Beerschot er meer heeft.