Auteur Topic: Oefenprogramma 2023-2024  (gelezen 41969 keer)

Offline ManU

• Leden
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #200 Gepost op: juli 29, 2023, 12:32:03 pm »
welke ploeg heeft op dit moment zijn ploeg al klaar niemand in 1a en zeker niet in 1b
Maar bij ons moet dat hier volgens velen…

Offline Porky

• Leden
« Reactie #201 Gepost op: juli 29, 2023, 12:47:05 pm »
welke ploeg heeft op dit moment zijn ploeg al klaar niemand in 1a en zeker niet in 1b

Nee maar je mag niet ontkennen dat een cruciale rol al moest ingevuld zijn.. namelijk een creatieve flankspeler

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #202 Gepost op: juli 29, 2023, 12:55:57 pm »

Nee maar je mag niet ontkennen dat een cruciale rol al moest ingevuld zijn.. namelijk een creatieve flankspeler
Daar heb je gelijk in! Dat had de eerste versterking moeten zijn al vrees ik dat dat de meest gewilde en dus moeilijke profielen zijn.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #203 Gepost op: juli 29, 2023, 01:13:45 pm »
D’hollander is toch geen punten aan het scoren. Hij heeft nog krediet, maar als we na 10 matchen in 1B niet in de top 3 staan dan mag hij beschikken.
SV TILL I DIE

Offline varadero

• Leden
« Reactie #204 Gepost op: juli 29, 2023, 01:18:53 pm »
De trainer geeft toch weinig speelminuten aan een Dylan Demuynck. Valt toch altijd goed in.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #205 Gepost op: juli 29, 2023, 01:24:01 pm »
De trainer geeft toch weinig speelminuten aan een Dylan Demuynck. Valt toch altijd goed in.

Mss is Demuynck meer een gamechanger als de rest al wat vermoeider is?
Dat kan eventueel een verklaring zijn.
Niet dat hij dat niet van bij de start kan, maar mss is het efficiënter zo

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #206 Gepost op: juli 29, 2023, 01:32:54 pm »
D’hollander is toch geen punten aan het scoren. Hij heeft nog krediet, maar als we na 10 matchen in 1B niet in de top 3 staan dan mag hij beschikken.
Een Euvrard zou een goede trainer zijn voor ons

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #207 Gepost op: juli 29, 2023, 01:34:21 pm »

Daar heb je gelijk in! Dat had de eerste versterking moeten zijn al vrees ik dat dat de meest gewilde en dus moeilijke profielen zijn.

Voila!
Er waren 3 belangrijke punten
1) Het hoge aantal tegengoals (nieuwe CV en nieuwe 6)
2) Gebrek aan snelheid
3) gebrek aan creativiteit.

1) voorlopig enkel Savic. Volgens mij gaan ze centraal achterin niets halen en rekenen ze daar op Tambedou, Willen, Lopez en Derijck
Ik heb altijd gewaarschuwd voor het to hoog van de toren blazen bij Tambedou. Ik denk dat die overroepen is. Hopelijk ben ik zwaar verkeerd

2) je hebt enkel Ndour, als invaller mss Demuynck. Dat is veel te weinig. Je kan dat ook oplossen door snelle backs die diep gaan, dus daar is de vijver om uit te vissen groter (flankaanvallers, spitsen, backs) om snelheid te zoeke

3) Zeer groot probleem. Bruls moet dat kunnen maar presteert ondermaats. Ofwel heb je een creatieve 10 ofwel een flankspeler. Voorlopig hebben we beiden niet.

Hoggas en Dierckx zijn nog altijd vrij

Voor de eeuwige positivo’s -> Met Ndour heb je een spits die er 20 kan binnen knallen (als ie centraal staat) met Vormer heb je een echte leider (zou voor mij zelf kapitein MOETEN zijn)

Met Demuynck heb je, mits goede ontwikkeling, een schitterende back-up op de flanken

Content mannen 
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2023, 01:38:49 pm door San Iker »

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #208 Gepost op: juli 29, 2023, 01:38:28 pm »

Denk nie dat hij 10 matchen zal krijgen, de competitie is dan al een derde gepasseerd
Euvrard is waarschijnlijk een betere optie, maar zal ook meer kosten

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #209 Gepost op: juli 29, 2023, 01:41:55 pm »

Voila!
2) Gebrek aan snelheid

1) voorlopig enkel Savic. Volgens mij gaan ze centraal achterin niets halen en rekenen ze daar op Tambedou, Willen, Lopez en Derijck
Ik heb altijd gewaarschuwd voor het to hoog van de toren blazen bij Tambedou. Ik denk dat die overroepen is. Hopelijk ben ik zwaar verkeerd

2) je hebt enkel Ndour, als invaller mss Demuynck. Dat is veel te weinig. Je kan dat ook oplossen door snelle backs die diep gaan, dus daar is de vijver om uit te vissen groter (flankaanvallers, spitsen, backs) om snelheid te zoeke

3) Zeer groot probleem. Bruls moet dat kunnen maar presteert ondermaats. Ofwel heb je een creatieve 10 ofwel een flankspeler. Voorlopig hebben we beiden niet.

Voor de eeuwige positivo’s -> Met Ndour heb je een spits die er 20 kan binnen knallen (als ie centraal staat) met Vormer heb je een echte leider (zou voor mij zelf kapitein MOETEN zijn)

Met Demuynck heb je, mits goede ontwikkeling, een schitterende back-up op de flanken

Content mannen

Willen is gekwetst en traint apart.. ziet er niet goed uit tegen eerste competitie match
Bostyn traint normaal
Zouden toch beter wat meer kansen geven aan Braem, beetje rare stijl maar weet de goal staan en hij zet zich in.

Offline Top

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #210 Gepost op: juli 29, 2023, 02:54:45 pm »
Braem is gekwetst, was blijkbaar niet fit gisteren.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #211 Gepost op: juli 29, 2023, 02:56:28 pm »

Voila!
2) Gebrek aan snelheid

Content mannen

Willen is gekwetst en traint apart.. ziet er niet goed uit tegen eerste competitie match
Bostyn traint normaal
Zouden toch beter wat meer kansen geven aan Braem, beetje rare stijl maar weet de goal staan en hij zet zich in.
De ballen moeten wel bij de spitsen geraken he. Das een groot probleem bij ons die aanvoer naar de spitsen..

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #212 Gepost op: juli 29, 2023, 03:21:33 pm »

Denk nie dat hij 10 matchen zal krijgen, de competitie is dan al een derde gepasseerd

Mja, kweet niet of ie zoveel meer zal kosten dan Leye geweest
Ik denk zelf dat Euvrard en Caluwé nog samen gespeeld hebben bij STVV

Offline Lv_em

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #213 Gepost op: juli 29, 2023, 03:23:46 pm »

Die trainers mogen hier maanden aan een stuk prutsen voor ze het eindelijk snappen en een nieuwe aannemen. En als je De Fauw noemt mag je zelf een tweede keer komen prutsen. Ik heb er niet veel hoop in dat ze nu wel op tijd gaan ingrijpen. Hopelijk heeft Caluwé de toestemming gekregen om staf te ontslaan indien nodig

Offline belli

• Leden
« Reactie #214 Gepost op: juli 29, 2023, 04:43:12 pm »
Toen Mechelen promoveerde begonnen ze ook slecht en hebben ze de trainer ontslaan.
Ik hoop dat wij er gewoon staan van wedstrijd 1 en dat wij de start niet missen.
Als je zakt mag je in principe ook niet verwachten dat uw ploeg sterker is dan het jaar ervoor.
Ik hoor hier mensen op Ciranni kritiek geven.
Tja, als je de vergelijking met de andere kant maakt.....daar moet DRINGEND iets gebeuren want dat is n regelrechte ramp.

Offline belli

• Leden
« Reactie #215 Gepost op: juli 29, 2023, 04:50:59 pm »
N goeie verdediging. Daar begint alles bij.
Tambedou heeft mij daar nog nooit overtuigd wegens te wild,onbesuisd, positiespel,risicovol spel.
Heeft ons vorig jaar wat doelpunten gekost.
Kan misschien wel uitgroeien tot deftige CV, maar voor mij is dit koffiedik kijken.
Linksback bespreek ik niet meer omdat elk normaal persoon toch ziet hoe slecht dit is. Als dit zo blijft is de tactische bespreking bij de tegenstander heel gemakkelijk.

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #216 Gepost op: juli 29, 2023, 05:05:07 pm »

Braem trainde deze morgen normaal mee, niets van een kwetsuur te merken

Offline ManU

• Leden
« Reactie #217 Gepost op: juli 29, 2023, 05:13:06 pm »

Braem trainde deze morgen normaal mee, niets van een kwetsuur te merken
Met alle respect voor Braem, maar als er hier wordt afgegeven op bepaalde kwaliteiten van spelers dan zullen we met Braem ook niet direct promoveren hoor… speler voor 1e nationale afdeling of lager (Harelbeke?)…

Offline belli

• Leden
« Reactie #218 Gepost op: juli 29, 2023, 05:38:26 pm »
Sorry,maar slechter kan quasi niet.
Haalt nooit de achterlijn.
Voorzetten trekken op niks.
Onder druk meteen slechte pass en positiespel en verdedigend n regelrechte ramp.
Ik heb veel geloof id ploeg, spelers maar als iets slecht is moet je het benoemen of het verandert nooit.
1 A, 1 B id verste verte niet waard.

Offline revitdisgner

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #219 Gepost op: juli 29, 2023, 08:23:40 pm »
N goeie verdediging. Daar begint alles bij.
Tambedou heeft mij daar nog nooit overtuigd wegens te wild,onbesuisd, positiespel,risicovol spel.
Heeft ons vorig jaar wat doelpunten gekost.
Kan misschien wel uitgroeien tot deftige CV, maar voor mij is dit koffiedik kijken.
Linksback bespreek ik niet meer omdat elk normaal persoon toch ziet hoe slecht dit is. Als dit zo blijft is de tactische bespreking bij de tegenstander heel gemakkelijk.
ik ga niet zeggen dat er niemand meer moet bijkomen. Maar verdedigen doe je niet alleen vanachter. Dat je samen als team. Daar gebeurt ook de eerste fout (Gano). Halen we nu twee flankaanvallers. Gaat het al druk wegnemen van uw verdediging en kunde wat meer dreigen. Dan nog een vervanger voor kamikaze miroshi + en cv en dan heb je een stevig team. Dat ze ook de posities die onderweg zijn.