Auteur Topic: Oefenprogramma 2023-2024  (gelezen 42030 keer)

Online Roeselare

• Leden
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #160 Gepost op: juli 28, 2023, 06:00:22 pm »
Demuynck en Sergeant vallen op tijdens hun invalbeurt.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #161 Gepost op: juli 28, 2023, 06:04:24 pm »
Nog geen enkel match gezien met een type elftal... binnen 2 weken start de competitie dit is toch alarmerend! Waar is ndour wat met de keeper? Het lijkt me 5 voor 12 want direct mee zijn zal van belang zijn! Hiermee wil ik niet zeggen dat caluwe zijn werk niet doet!
Ik had toch ook verwacht dat men iets verder zou gestaan hebben. Ze wisten toch ook dat als ze Fadera verkochten dat de speler met de grootste snelheid en beste individuele actie weg was.

Dan is het toch logisch dat men die zo vlug mogelijk probeert te vervangen. Fadera is intussen al een maand weg.. en de vervanger is hier nog niet..

Dan vraag ik mij af : mikken ze te hoog? Blijven de onderhandelingen aanslepen of zoeken ze geen vervanger misschien?

Offline deprez frans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #162 Gepost op: juli 28, 2023, 06:25:31 pm »
de merendeel is niet zo rap om te tekenen voor 1b

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #163 Gepost op: juli 28, 2023, 06:41:06 pm »
Ik heb het al meermaals gezegd : Nog 2 weken wachten ofwel komt er niets meer. We zijn een simpele 1B ploeg geworden. Niet mee met het snelle voetbal. Te weinig verandering doorgevoerd. Ik zal mijn vroege hoge verwachtingen maar opbergen. Het is wat het is.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #164 Gepost op: juli 28, 2023, 06:50:37 pm »
Laat ons een kat een kat noemen: posities die cruciaal zijn voor een elftal zijn niet ingevuld/nog geen zekerheden:
1) doelman
2) centrale verdediging
3) backposities
4) middenveld
5) aanvallende flanken
6) spits

Op punt 1) geven we misschien nog het voordeel van de twijfel met Bostyn en de nieuwe keeper. 2) is met Derijck een absoluut dieptepunt 3) wie is onze rechtsback en linksback - Ciranni en Miroshi zijn een drama 4) die nieuwe speler is gehaald qua balrecuperatie - akkoord maar we missen snelheid én al zeker als je het spel wil maken 5) aanvallende flanken - wie zullen dat in godsnaam zijn? 6) Ndour vooraan is een certitude- Vossen en Gano zijn volledig verleden tijd. Vossen kan nog geen pas van 3 meter geven en heeft nog nooit een bal afgepakt. Breekt nu alweer geen potten in de voorbereiding tegen onder andere Janneke en Mieke.

Oh ja, dit is puur mezelf de vraag stellen als basis van een elftal en de antwoorden die ik geef als iemand die het Essevee en het voetbal probeer te volgen. Er is nog héél veel werk op sportief vlak. En Derijck, Miroshi, Ciranni, Vossen en Gano kunnen totaal niet mee. Ze zijn de verpersoonlijkingen van géén modern voetbal.

Hopelijk zien de juiste mensen dat en luisteren ze naar mensen die er wat van kennen. Daarmee bedoel ik de sportieve mensen op het veld die het hopelijk durven aangeven.

Het is nu nog mogelijk om in te grijpen

Een gans elftal dus.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #165 Gepost op: juli 28, 2023, 06:54:01 pm »
Met alle respect voor Fredje, denk dat we een meer ervaren trainer nodig hebben,maar krijgt nog het voordeel van de twijfel.En Defauw is ook geen hoogvlieger

Offline nick

• Leden
« Reactie #166 Gepost op: juli 28, 2023, 07:46:28 pm »
Laten we samen allemaal een kaarsje branden dat Gano zo vlug mogelijk vertrekt. Vossen met Ndour en een nieuwe linkerflank vooraan met daarachter vormer/Bruls. Zou in mijn ogen al flink war oplossen.

Offline claudelombaert

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #167 Gepost op: juli 28, 2023, 08:12:28 pm »
Laat ons een kat een kat noemen: posities die cruciaal zijn voor een elftal zijn niet ingevuld/nog geen zekerheden:
1) doelman
2) centrale verdediging
3) backposities
4) middenveld
5) aanvallende flanken
6) spits

Op punt 1) geven we misschien nog het voordeel van de twijfel met Bostyn en de nieuwe keeper. 2) is met Derijck een absoluut dieptepunt 3) wie is onze rechtsback en linksback - Ciranni en Miroshi zijn een drama 4) die nieuwe speler is gehaald qua balrecuperatie - akkoord maar we missen snelheid én al zeker als je het spel wil maken 5) aanvallende flanken - wie zullen dat in godsnaam zijn? 6) Ndour vooraan is een certitude- Vossen en Gano zijn volledig verleden tijd. Vossen kan nog geen pas van 3 meter geven en heeft nog nooit een bal afgepakt. Breekt nu alweer geen potten in de voorbereiding tegen onder andere Janneke en Mieke.

Oh ja, dit is puur mezelf de vraag stellen als basis van een elftal en de antwoorden die ik geef als iemand die het Essevee en het voetbal probeer te volgen. Er is nog héél veel werk op sportief vlak. En Derijck, Miroshi, Ciranni, Vossen en Gano kunnen totaal niet mee. Ze zijn de verpersoonlijkingen van géén modern voetbal.

Hopelijk zien de juiste mensen dat en luisteren ze naar mensen die er wat van kennen. Daarmee bedoel ik de sportieve mensen op het veld die het hopelijk durven aangeven.

De juiste samenvatting !!!!
« Laatst bewerkt op: juli 28, 2023, 08:37:25 pm door svennay »

Offline Redskin

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #168 Gepost op: juli 28, 2023, 08:22:23 pm »
Allez…verloren van Cambuur en weer negativiteit ten top. San Iker…jij moet echt trainer worden, man! Misschien ben je het al, want ik ken je niet. Voel je dus zeker niet persoonlijk gepakt. De ploeg die startte mist inderdaad een snelle flank. Is Ndour gekwetst? Of klaar voor een transfer? Ik las dat De Buyser op het punt staat naar Luxemburg te trekken? Deze ploeg is in mijn ogen wel degelijk voor 85 % 1A-waardig. We zakten, ja, maar details beslisten op het einde, dat weet iedereen. Noem ‘ij 1 team uit 1B met evenveel talent en ervaring dan ons, je zal er momenteel geen vinden. Ik zeg niet dat dit voldoende is om meteen los op kop te staan. Maar deze basis hebben vb Seraing en KVO al helemaal niet. Die 4000 abonnees, mooi he, San Iker. Misschien ook eens de positieve kanten aanhalen? Dat zet jouw knowhow misschien wat minder in de verf, maar t maakt jou op slag sympathiek  ;)

In het naoorlogse voetbal in Waregem kregen we nooit, in gelijk welke afdeling en met gelijk welk eindresultaat, 78 doelpunten tegen. Wie dus nu roept dat de negativiteit regeert tegen forumleden die m.i. zeer terecht bedenkingen hebben bij de aankooppolitiek op twee weken van de start van een competitie waarbij men stelt dat we onmiddellijk willen promoveren, moet wellicht iets zien wat San Iker, vele anderen en ook ikzelf niet zien.

Nogmaals, 78 tegendoelpunten, geen enkele verdediger aangekocht, beste verdediger zien vertrekken, het duurste contract uit die zone verlengd van een speler die mij al jaren niet meer overtuigd, noch speltechnisch, noch qua leiding noch qua spelinzicht. Het probleem van de backs is al 4 jaar hangende, dat zijn dus 8 transferperiodes.

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #169 Gepost op: juli 28, 2023, 08:25:21 pm »
1) doelman
2) centrale verdediging
3) backposities
4) middenveld
5) aanvallende flanken
6) spits

Helemaal correct! Ook wat San Iker postte over de match tegen Cambuur was helemaal juist trouwens.

Miroshi, Ciranni, Derijck, Vossen, Gano, zijn dramatisch om terug te keren naar eerste.

Ging normaal niet meer terugkomen op dit forum maar de nieuwsgierigheid haalde de bovenhand...

Ongelooflijk te zien dat er nog mensen tevreden zijn met de huidige gang van zaken  :D Er is werkelijk nog niets veranderd tov het vorige seizoen, integendeel...

Tot zover geen nieuw bestuur en nieuwe technische staf komt, zien ze mij alvast nooit meer. Dit met spijt in het hart wel want essevee is en blijft altijd de club van mijn hart.

Maar wil mijn hart niet langer laten bloeden.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #170 Gepost op: juli 28, 2023, 08:29:26 pm »
Laten we samen allemaal een kaarsje branden dat Gano zo vlug mogelijk vertrekt. Vossen met Ndour en een nieuwe linkerflank vooraan met daarachter vormer/Bruls. Zou in mijn ogen al flink war oplossen.

Eerlijk, als we allemaal willen dat Gano vertrekt, waarom moeten we ons als club nog gijzelen en per se een transfersom ontvangen.
Het is vorig jaar niet gelukt, wat maakt dat het dit jaar wel zal lukken?
En laat ons eerlijk zijn, Gano loopt hier al 2j tegen zijn goesting. Als team heb je er niets aan.

Gano is een financiële tegenslag, die we mss moeten lossnijden om sportieve en daarbijhorende financiele successen te kunnen boeken.

Vossen - Ndour dat zal het moeten worden. Een goeie LB, met voorzet. Dan kan vossen ook gaan scoren. Bruls vanaf rechts, moet ook wel nog lukken.

Online Komaan_boeren

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #171 Gepost op: juli 28, 2023, 08:36:17 pm »
Iemand ietwat van deftige samenvatting van de match?
Aan de opstelling te zien zou ik denken dat we nu met 4 achterin stonden?
Iemand die eruit sprong zowel goed als slecht?

Offline ManU

• Leden
« Reactie #172 Gepost op: juli 28, 2023, 08:40:30 pm »
1) doelman
2) centrale verdediging
3) backposities
4) middenveld
5) aanvallende flanken
6) spits

Helemaal correct! Ook wat San Iker postte over de match tegen Cambuur was helemaal juist trouwens.

Miroshi, Ciranni, Derijck, Vossen, Gano, zijn dramatisch om terug te keren naar eerste.

Ging normaal niet meer terugkomen op dit forum maar de nieuwsgierigheid haalde de bovenhand...

Ongelooflijk te zien dat er nog mensen tevreden zijn met de huidige gang van zaken  :D Er is werkelijk nog niets veranderd tov het vorige seizoen, integendeel...

Tot zover geen nieuw bestuur en nieuwe technische staf komt, zien ze mij alvast nooit meer. Dit met spijt in het hart wel want essevee is en blijft altijd de club van mijn hart.

Maar wil mijn hart niet langer laten bloeden.
Ga het hen eens persoonlijk vertellen eh of stuur een mail… maar ja, gemakkelijker om dit op een forum te doen en bondgenoten te vinden voor negativiteit… onderneem actie eh !

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #173 Gepost op: juli 28, 2023, 08:44:53 pm »
Match live gezien.

Dezelfde formatie zoals Leye speelde, ik snap dat niet.
                        Gano
       Bruls                          Vossen

Vormer          Rommens
                       Sissako

Miroshi     Deryck     Tambedou    Ciranni

Wat ik opving:
- 2 keepers licht geblesseerd, Bostyn op de bank en van der Gouw niet in kern
- Willen langs de kant, eerder uit voorzorg
- Ndour is serieuzer gekwetst, was nergens te bespeuren

Mijn bevindingen:
- miroshi echt slecht
- zijn vervanger was jeugdspeler zonder naam op shirt, was een pak beter
- sissako was een van de weinige op niveau
- tambedou speelt maar is volgens mij niet fit, mankt (en 2 mensen rond mij viel het ook op), werd een paar keer eruit gelopen door slechte startsnelheid.
- vossen speelt niet goed op die plaats, kwam van nature meer naar binnen en werd door fred teruggefloten.
- fadera weg en niemand met snelheid of een actie.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #174 Gepost op: juli 28, 2023, 08:50:26 pm »
Ook vorig weekend was Sissako een van de enige lichtpuntjes. Willen vroeg toen om vervanging dus zal nu uit voorzorg zijn geweest

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #175 Gepost op: juli 28, 2023, 09:11:50 pm »
Hebben met De Buyser nochtans een goede speler voor op linksachter. Hij verraste mij vorig seizoen telkens hij inviel. Zou het jammer vinden als hij naar Luxemburg trekt.

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #176 Gepost op: juli 28, 2023, 09:19:20 pm »
Hebben met De Buyser nochtans een goede speler voor op linksachter. Hij verraste mij vorig seizoen telkens hij inviel. Zou het jammer vinden als hij naar Luxemburg trekt.

Is een zwakke speler , kan rap lopen en daarmee is alles gezegd

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #177 Gepost op: juli 28, 2023, 09:19:35 pm »
Triestig als je de commentaar leest van Tomtom, die live de match volgde. Die opstelling, dezelfde als onder Leye. En dan spreekt men van vernieuwing ....
Na al die tegengoals in de oefenmatchen moet je ook nog oppassen dat de goesting eruit gaat bij de spelers. Man, man, man ...
Allez kom, verliezen van Cambuur die 2 uur eerder al een match speelde tegen Jong Utrecht.
« Laatst bewerkt op: juli 28, 2023, 09:21:26 pm door isidoor »

Offline ManU

• Leden
« Reactie #178 Gepost op: juli 28, 2023, 09:28:47 pm »
Net wat naar Union - rsca aan het kijken… hoe dramatisch is Anderlecht zeg… en jullie zouden klagen… een zeef van een verdediging daar…

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #179 Gepost op: juli 28, 2023, 09:33:04 pm »
Triestig als je de commentaar leest van Tomtom, die live de match volgde. Die opstelling, dezelfde als onder Leye. En dan spreekt men van vernieuwing ....
Na al die tegengoals in de oefenmatchen moet je ook nog oppassen dat de goesting eruit gaat bij de spelers. Man, man, man ...
Allez kom, verliezen van Cambuur die 2 uur eerder al een match speelde tegen Jong Utrecht.

Tegen utrecht was dit toch een veel jonger team en niet de A-kern