Laat ons een kat een kat noemen: posities die cruciaal zijn voor een elftal zijn niet ingevuld/nog geen zekerheden:
1) doelman
2) centrale verdediging
3) backposities
4) middenveld
5) aanvallende flanken
6) spits
Op punt 1) geven we misschien nog het voordeel van de twijfel met Bostyn en de nieuwe keeper. 2) is met Derijck een absoluut dieptepunt 3) wie is onze rechtsback en linksback - Ciranni en Miroshi zijn een drama 4) die nieuwe speler is gehaald qua balrecuperatie - akkoord maar we missen snelheid én al zeker als je het spel wil maken 5) aanvallende flanken - wie zullen dat in godsnaam zijn? 6) Ndour vooraan is een certitude- Vossen en Gano zijn volledig verleden tijd. Vossen kan nog geen pas van 3 meter geven en heeft nog nooit een bal afgepakt. Breekt nu alweer geen potten in de voorbereiding tegen onder andere Janneke en Mieke.
Oh ja, dit is puur mezelf de vraag stellen als basis van een elftal en de antwoorden die ik geef als iemand die het Essevee en het voetbal probeer te volgen. Er is nog héél veel werk op sportief vlak. En Derijck, Miroshi, Ciranni, Vossen en Gano kunnen totaal niet mee. Ze zijn de verpersoonlijkingen van géén modern voetbal.
Hopelijk zien de juiste mensen dat en luisteren ze naar mensen die er wat van kennen. Daarmee bedoel ik de sportieve mensen op het veld die het hopelijk durven aangeven.
Het is nu nog mogelijk om in te grijpen
Helemaal correct! Ook wat San Iker postte over de match tegen Cambuur was helemaal juist trouwens.
Miroshi, Ciranni, Derijck, Vossen, Gano, zijn dramatisch om terug te keren naar eerste.
Ging normaal niet meer terugkomen op dit forum maar de nieuwsgierigheid haalde de bovenhand...
Ongelooflijk te zien dat er nog mensen tevreden zijn met de huidige gang van zaken

Er is werkelijk nog niets veranderd tov het vorige seizoen, integendeel...
Tot zover geen nieuw bestuur en nieuwe technische staf komt, zien ze mij alvast nooit meer. Dit met spijt in het hart wel want essevee is en blijft altijd de club van mijn hart.
Maar wil mijn hart niet langer laten bloeden.