welke ploeg heeft op dit moment zijn ploeg al klaar niemand in 1a en zeker niet in 1b
Maar bij ons moet dat hier volgens velen…
Nee maar je mag niet ontkennen dat een cruciale rol al moest ingevuld zijn.. namelijk een creatieve flankspeler
Daar heb je gelijk in! Dat had de eerste versterking moeten zijn al vrees ik dat dat de meest gewilde en dus moeilijke profielen zijn.
Voila!
Er waren 3 belangrijke punten
1) Het hoge aantal tegengoals (nieuwe CV en nieuwe 6)
2) Gebrek aan snelheid
3) gebrek aan creativiteit.
1) voorlopig enkel Savic. Volgens mij gaan ze centraal achterin niets halen en rekenen ze daar op Tambedou, Willen, Lopez en Derijck
Ik heb altijd gewaarschuwd voor het to hoog van de toren blazen bij Tambedou. Ik denk dat die overroepen is. Hopelijk ben ik zwaar verkeerd
2) je hebt enkel Ndour, als invaller mss Demuynck. Dat is veel te weinig. Je kan dat ook oplossen door snelle backs die diep gaan, dus daar is de vijver om uit te vissen groter (flankaanvallers, spitsen, backs) om snelheid te zoeke
3) Zeer groot probleem. Bruls moet dat kunnen maar presteert ondermaats. Ofwel heb je een creatieve 10 ofwel een flankspeler. Voorlopig hebben we beiden niet.
Hoggas en Dierckx zijn nog altijd vrij
Voor de eeuwige positivo’s -> Met Ndour heb je een spits die er 20 kan binnen knallen (als ie centraal staat) met Vormer heb je een echte leider (zou voor mij zelf kapitein MOETEN zijn)
Met Demuynck heb je, mits goede ontwikkeling, een schitterende back-up op de flanken
Content mannen