Er zijn hier dan nog een stuk of 5/6 enkelingen die beweren dat je kern beter is dan sommige 1a ploegen.
Op basis van wat? Van Vormer en Vossen? Moest Kortrijk vorig jaar willen, Vormer zat bij hen, maar Storck moest die niet. Een klaar oog die trainer, die ook Desoleill en Vandendriessche naast de ploeg zette. Te traag, te statisch en niet meer in staat om die pressing te spelen.
Vossen is hier al 2 jaar een frustratie. Nota bene iemand die zichzelf ging aanbieden in Westerlo maar waar het zogezegd de afstand was die hem hinderde… neenee, twaren de getallekes op zijn loonfiche.
En welke spelers hebben we die in 1a wel basismateriaal zouden zijn? Onze keeper al zeker nie, die had gisteren 3 valiums gepakt voor de match.
Ciranni was al bij de slechtste backs in 1A, ie ga in 1B nie plots den besten zijn.
Over Derijck is al genoeg geschreven, Seigers lijkt mij ook een houten klaas, Willen moet bevestigen(stond ook te slapen gisteren) Tambedou wordt hier als topper aanzien, maar kzeg het u, 5 goeie matchen heeft die gespeeld, punt!!
Worden er sommigen lyrisch bij Traore… in 1A tikt die geen bal e.
Tikte de 2de helft al geen bal meer… Totaal geen spelinzicht, te zelfzuchtig en te onbezonnen. Je kan er 1 iets uit krijgen, maar nie alle 3!
De enige die in 1A zou spelen is Ndour
Ik zie scott hier reageren dat ze niet enkel naar de verdediging moeten kijken, hallelujah, ik zeg het al sinds het vertrek van Lerager en Meite. Sindsdien nooit meer een loper en een breker gehad. Ofka, van die brekers alla Seck die overal te laat zijn.
Sinds Kaya ook geen spelverdeler meer gezien. Een echte 10! Nee we zetten er soms liever Jelle ‘ik kan niets’ Vossen.
En een echte pivot in de punt, want als ploeg kan je niet opschuiven met Jelle in de punt.
Dit is een analyse die al 6jaar duidelijk is.
Dat spitsenprobleem is eventjes opgelost geweest met eens Hamdi en dan eens Larin. Maar die 6,8 en 10, het hart van je ploeg, daar is al jaren niet deftig naar gekeken. Nee, oude versleten vedetten die denken dat ze het al allemaal getoond hebben zoals Govea, Seck en Vormer…
Deze club is ziek, en het is een gezwel met uitzaaiingen. Af en toe ne keer wat medicijn (Caluwé) is niet voldoende. Je moet dat gezwel eerst wegsnijden.
Het is fakking frustrerend dat sommige supporters wel het grote probleem zien maar binnenskamers niet, of niet willen zien omdat ze Jelle en Ruud hebben.
Sad story…